Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lezingen en workshops Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Lezingen en workshops Fiets en Wandelbeurs

Op 3 en 4 februari is het zover! De opnieuw fors uitgebreide Fiets en Wandelbeurs in de Amsterdam RAI. Op de site: www.fietsenwandelbeurs.nl staat inmiddels het belangsrijkste deel van het lezingenprogramma en workshops: met bekende namen.
Verder op de site een lange lijst van exposanten die zich inmiddels hebben ingeschreven.

Zo Bert, dat ziet er weer op en top uit!!!!!!!!!

Dank je Rena,

Nu nog een flitsende inzet van leden van de Wereldfietser!

bert sitters schreef:Nu nog een flitsende inzet van leden van de Wereldfietser!
Bert, wat is dat nu???
Twijfel over de inzet van de Wereldfietser?!?!?!?
Ook jij kan uit de vereniging gezet worden!

Groeten,

John.

Nee, hoor ik twijfel absoluut niet, maar het moet wel gebeuren. Niets zonder inspanning.

He Bert,

Op de beurs zal de Wereldfietser ook aanwezig zijn met een jongeren gedeelte speciaal gericht op jongeren in de leeftijd van 15 t/m 21 jaar !!

Groet, Rena :wink:

Beste Bert,

Ik begrijp het probleem niet zo goed. Zijn er te weinig wereldfietsers die gaan komen en hun medewerking verlenen?

Je kan ze porren met lekkere hapjes en snapps. Denk ik.

Ik heb me al aangemeld voor assistentie bij de stand Down Under.

Rutger
www.rutgersreizen.nl
schrijver van fietsen langs brouwerijen

Ha die Rutger,

Goed dat jij ook van de partij bent, maar Rena zoekt nog steeds informanten Nieuw Zeeland, Austalie, Afrika en Amerika!!!

Neem contact op met Rena; rena@wereldfietser.nl

Hi di hi,
Er zijn al volop aanmeldingen voor de beurs... dus de WERELDFIETSER zal zich weer laten gelden... Ook is Amerika, Australie en New Zealand al beter vertegenwoordigd, maar Afrika blijft een probleem.

KOM OP AFRIKA GANGERS... MELDT JE AAN!!!!!!!!

Groet, Rena :wink:

Er is in ieder geval een fietslezing over Afrika: Eric Schuijt met Lesotho. Hoewel Afrika? Bij Afrika denk je aan warmte, maar Eric had het bar koud in de bergen met -echt waar- sneeuw en ijs!!!!!!!.
Voor de rest diverse bekende leden van onze vereniging met Azie-lezingen: De enige, echte, Frank van Rijn met Tibet en het dak van wereld; John Telleman is net terug uit Oezbekistan en Kirgizstan; Marco Meijerink was in november in het onbekende oostelijke deel van Cambodja en Carla van Tatenhove landde afgelopen maandag vanuit Laos. Veel kakelverse ervaringen dus!

Voor een voorbeschouwing van kakelverse fiets avonturen, kijk op:
http://fietsvakanties.web-log.nl/fietsv ... oezbe.html
John.

Heb je een nieuwe vriend, John?

In Centraal Azië is iedereen vriendelijk!!!
Wil je meer zien, kom kijken op de F & W beurs.
Afbeelding

John.

Bert,

zit bij de toegangs prijs ook een platte grond, of moet je die er apart bij kopen

Mario

Iedere bezoeker ontvangt bij de ingang gratis de uitgebreide beurswijzer, met plattegrond, alle standhouders, het volledige programma en een toelichting van bijzonderheden op de beurs. Op de website: www.fietsenwandelbeurs.nl kun je al het nodige vinden.

mario schreef:Bert,

zit bij de toegangs prijs ook een platte grond, of moet je die er apart bij kopen

Mario
Voor een efficient dagje of weekend beurs is het handig om de kaart en b.v. lezingen / workshop schema's thuis af te drukken en met je eigen intresses aan te vinken.
Zo loop je efficient over de beurs en mis je niets!

John.

Inderdaad: handig en toch makkelijk, John. Je kunt op de site www.fietsenwandelbeurs.nl op de pagina bezoekers naar programma algemeen gaan. Daarop staat onderaan een link naar een PDF-bestand. Dit kun je printen, maar wacht nog even, want we hebben het programma van Cycletours nog niet. Ook het programma van de Wereldfietser ontbreekt nog.

Fietsen en wandelen in Nederland kan ook mooi zijn!
Tot ziens op de beurs.
Groeten
Gudy

Afbeelding