Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NAJAARSTREKTOCHT, 8-10 september 2006 - Forum Wereldfietser

NAJAARSTREKTOCHT, 8-10 september 2006

Wie gaat er allemaal mee komend weekend? :?:

He James,

Helaas kan ik aankomend weekend niet... weet nu al dat ik een mooie route, prachtige kampeerplekken, een goed gezelschap en veel gezelligheid mis loop...

Geniet alstjeblieft ook voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!

Groet, Rena :wink:

Het lijkt mooi weer te worden iig :)

Maar ik ben er ook niet bij... waarschijnlijk solo-tocht komend lang-weekend.

NBou, zo te zien gaat het wel goed komen met het weer, dus haal ik toch maar eens de spullen weer uit de kast denk ik.

Ik trek het weekend verder naar het oosten...
voor de reparatiecursus bij Marten Gerritsen.

Michiel.

Als het lukt (als de baas geen beroep op me doet) overweeg ik ook om te komen.
Stukje fietsen met mooi weer kan geen kwaad!

Groet,

Martijn

Edit: ik neem aan de onderstaande melding voor de Wereldfietsers geen probleem is?
melding van site Susannahoeve: Let op!!!! Er word gewerkt en daardoor is de weg naar de camping verlegd en moeilijker begaanbaar. Fietsen is niet meer mogelijk.

Ik ga mee .:)
Tot aankomend weekend. ;)

Mieke.

Helaas heb ik een klus in Duitsland. Gelukkig wel een fietsklus.
Onderweg zal ik vaak denken aan dat gezellige clubje van Wereldfietsers onderweg en de pret 's avonds tijdens de apres-fiets op de camping.
Ik heb begrepen dat de weersverwachtingen op het eiland Tiengemeten voor het komende weekend uitstekend zijn. Fantantisch zeg: kamperen op een eiland dat aan de natuur wordt terug gegeven!
Voor de rest is de organisatie bij Anita ( met een N) in goede handen.

Allemaal heel veel plezier!

Beste mensen,

Aankomend weekend zal weer een topweekend worden!!
Omdat ik niet mee ga, ben ik des te benieuwder naar de verhalen en foto's... Ik kijk nu al uit naar maandag (of dinsdag...), zodat ik weer heerlijk op m'n werk kan genieten van hetgeen dat is geweest.

HEEL VEEL PLEZIER EN MAAK ER EEN DOLLE BOEL VAN!!!!!!!!!!!!!!!

Groet, Rena :wink:

ps: He MIEKE, leuk dat je mee gaat!!!!!! Wel jammer dat ik er niet bij ben... Heb je trouwens wel gemist tijdens het nazomerweekend... en jou ook, MARTIJN!

renaw schreef:

ps: Heb je trouwens wel gemist tijdens het nazomerweekend... en jou ook, MARTIJN!
Ja, jammer dat ik het heb moeten missen!
Ik zat dan ook nog op IJsland, heel vervelend hoor 8)

Gaat vast weer een top weekend worden, nu een keer lekker in de buurt en een mooie omgeving om een stukkie te toeren!

hey,

Vermoedelijk kom ik ook. Alleen moet ik even kijken of ik genoeg tijd heb om er te geraken nu de school terug begonnen is :cry:

Ward

Ik ben ook van de partij! Dat wordt mijn eerste wereldfietser trektocht en ik heb er zin in! (kom pas op vrijdagavond)

Groetjes,
Karlijne

ga ook mee weer ziet er erg mooi uit ,ben om 13.00uur op station lage zwaluwe groet rene
De fiets staat achter op de auto, nog een paar uurtjes, en dan Fietsen !

Ik heb er zin in ! :D

Iedereen heel veel plezier. Ben benieuwd naar de verhalen...

Anita,

Het was een superweekend!!! Je hebt een perfecte tocht georganiseerd voor 24 personen, geweldig leuke campings geregeld, leuke routes en niet te vergeten fantastisch weer.

Kortom een weekend om op terug te kijken. Zit nu nog na te genieten van de foto's. Er worden beslist een aantal doorgestuurd voor de site.

Groeten,
Annita
Hoi Anita en de andere deelnemers,

Bedankt voor het bijzonder leuke weekend.

Weer heel gezellig en ik heb echt lekker gegeten ;-)).

Plaatjes op http://home.versatel.nl/EricOpDeFiets/

Groetje

EricOpDeFiets@versatel.nl

Beste mensen,

De foto's laten niets anders zien dan;
Lekker weer, mooie omgeving, flinke stukken appeltaart en super gezelschap!!!!!!!!!!!

Kijk... en dat noem ik nou genieten... hahahaha

Geweldig ook al die vrouwen!!!!

Groet, Rena :wink:

ps: Kan niet wachten op nog meer foto's.

renaw schreef:
ps: He MIEKE, leuk dat je mee gaat!!!!!! Wel jammer dat ik er niet bij ben... Heb je trouwens wel gemist tijdens het nazomerweekend... en jou ook, MARTIJN!
Hej rena, tijdens het nazomerweekend was ik er helaas niet, maar afgelopen weekend was erg gezellig. ;) Ik zie je vast wel weer een keer verschijnen, toch? ;)

Maar het weekend was erg leuk, ik kijk al uit naar alle andere foto's. :) Anita bedankt. ;)
Groeten!
Mieke.

Hi,

Ik was voor het eerst mee en het was super!! Goed georganiseerd, lekker gefietst, veel leuke mensen en heeeeeeel mooooooi weer.


Tot een volgende keer

PS Erik: Leuk die foto's!

Marianne