Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Offroad voorjaastocht 28-30 april - Forum Wereldfietser

Offroad voorjaastocht 28-30 april

Aanmelden kan hier!
Dit is een tocht deels ‘off the road’ en deels over verharde maar rustige landschapswegen. Geschikt voor zowel atb- gravel- maar ook trekkingfietsen met iets bredere banden.

We starten vrijdag om 11:00 uur in Winterswijk en eindigen hier ook weer. De tocht gaat grotendeels door Münsterland (D). We komen o.a. in Billerbeck en Steinfurt. 

Er is ook een set langere tracks beschikbaar voor diegenen die meer kilometers willen fietsen.

Na aanmelding is er uitgebreide info beschikbaar. 

Maximaal aantal deelnemers: 20

Initiatiefnemer: Barbara Janssen

Aanmelden kan hier!
Dagafstanden: Vrij-za- zo resp. 55km - 78km - 65km
Waarom niet inclusief 27-4 = Koningsdag?
Voor de meeste deelnemers is een 3 daagse tocht genoeg. Ik krijg er ook meer werk van en er komen ook vrijdag instromers die je moet handelen.

Veel interessanter onderwerp is dat meer intiatiefnemers zich melden om deze tochten te organiseren !

Barbara
Veel interessanter onderwerp is dat meer intiatiefnemers zich melden om deze tochten te organiseren !
Dat gaat pas weer gebeuren als het bestuur bereidt is het boekingssysteem aan te passen aan de wensen van de organisatoren ipv dat de organisatoren zich aan moeten passen aan het boekingssysteem.

En verder vroeg ik het mij gewoon af, leek mij een ideale optie om er een 4-daagse tocht van te maken. Ik ben verder prima in staat om er zelf een vierdaagse tocht van te maken :D .
Het gaat anders prima met de aanmeldingen voor tochten, Bert 8)
Van “hoeveel” off the road tochten ?
Jij bent momenteel daar de enige. Maar gezien die tochten nog niet vol geraken iedere keer is er ook nog wat aan de doelgroep kant te verbeteren 😉

Neemt niet weg dat je goed werk verricht in het aanwakkeren van de offroad wensen van de wereldfietsers. En ik zeker aanmoedig dat er meer mensen opstaan die offroad activiteiten willen organiseren.
Ik heb me aangemeld. Ik heb er zin in. :D
Offtheroad heeft me altijd zeer aangesproken en bij mijn aanmelding op de wereldfietser was mijn eerste reactie richting een offtheroad tocht.
Helaas is het antwoord op deze reactie door mij niet echt positief ervaren waardoor ik hier afstand van heb genomen.
Om fietsers voor dit soort tochten te inspireren is het misschien handig meer informatie te geven wat er bij komt kijken en aangeven welke uitrusting het meest geschikt is.
Bij mijn fietskarretje werd aangegeven dat ik de boel alleen maar ophou en daar moest ik het mee doen.
Toch lijkt het me wel een uitdaging om juist dit soort tochten te realiseren met de fietskar maar de motivatie was snel weg na de reacties die daarop kwamen.
Laat ik vooropstellen dat ik niemand onderuit wil halen want er wordt fantastisch werk geleverd.
MTB fietser schreef:
vr 17 mar, 2023 13:03
Offtheroad heeft me altijd zeer aangesproken en bij mijn aanmelding op de wereldfietser was mijn eerste reactie richting een offtheroad tocht.
Helaas is het antwoord op deze reactie door mij niet echt positief ervaren waardoor ik hier afstand van heb genomen.
Wat jammer om te lezen dat je dat als 'niet echt positief ervaart.'

Het lijkt op het forum namelijk mijnsinziens immers wel mee te vallen:

viewtopic.php?f=9&t=36192&p=402581#p402340

En als de dame die de route heeft uitgezet aldaar tegen jou zegt dat zij die specifieke route voor een fiets met aanhanger ziet als ongeschikt dan zou dat misschien best eens waar kunnen zijn:

viewtopic.php?f=9&t=36192&p=402581#p402377

Zij heeft immers zelf de route gemaakt, waarschijnlijk ook voorgereden en heeft daarmee de meeste relevante kennis over die specifieke route lijkt me.

Of begrijp ik je misschien verkeerd?
Ga echt niet in discussie hierover.
Het is gewoon een gevoel van mij.