Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 7-10 april 2023 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 7-10 april 2023

En ik zou niet weten waar ik de notificatielijst kan vinden.
Zou wel heel zuur zijn dat het hierdoor nu mis gaat.
Dit bericht aan Robert had ik geschreven toen ik nog niet wist dat het inschrijfsysteem van de Wereldfietser zelf al een reservelijst aanhoudt, een "notificatielijst".

Wanneer de inschrijvingen-lijst vol is, kan je jezelf op de notificatielijst zetten op dezelfde manier zoals je je anders zou inschrijven (maar uiteraard hoef je dan nog niet te betalen)

Cdj heeft eerder in deze thread geschreven hoe de notificatielijst werkt.

Dus mijn handmatige reservelijst is eigenlijk overtroffen door de notificatielijst, en graag verwijs ik daarnaar. Inschrijven is overigens t/m 24 maart.
MTB fietser schreef:
di 21 mar, 2023 06:55
Beste Robert,
Bij deze sta je op de reservelijst. Wanneer er afvaller(s) zijn, zou ik je graag per Whatsapp willen verwittigen (want niet iedereen leest dagelijks e-mail) als/dat je mee kan. Zou ik daarom je 06 mogen ajb?
Met vriendelijke groet,
John de Witt


Dit is het bericht die ik toen gekregen heb dus verwacht dan ook een whatsapp bericht als er plek is.
Lieve mensen, ik had mij opgegeven voor de paastocht maar moet dit helaas cancelen.
Dus er komt een plekje vrij!
Graag tot een volgende keer en veel plezier met elkaar.

Hartelijke groet,
Marja Postma
Jammer, ik zie dat de inschrijving is gesloten.
Mocht er toch nog een plekje vrijkomen, kan ik dan alsnog een berichtje ontvangen?
Het wordt mijn eerste fietsvakantie, heb er zin in.
Ik fiets vrijdag vanuit Midwoud naar Camping de Badhoeve. Denk dat ik ergens tussen 16 en 17 uur daar aankom.
ik wil ergens tussen 12 en 13 uur vertrekken uit Midwoud.
Zijn er meer die ook al vrijdag gaan?

Groet Michel
Michel Bikkel schreef:
zo 02 apr, 2023 13:28
Zijn er meer die ook al vrijdag gaan?
Het gros zal vrijdagavond al op de camping staan :D
Hallo,

Komt iemand vrijdagmiddag met de auto langs Leiden met ruimte op de fietsdrager?

Groet,
Sander
Beste Anoushka & John,
Dankjulliewel voor de geweldige organisatie van deze prachtige Paastocht door Noord-Holland! Het was een goede aftrap van het fietsreizen met aardig wat kilometers door afwisselende landschappen. Zon en wind hebben elkaar afgewisseld, hopelijk is iedereen vandaag voor de regen uitgefietst en nu weer lekker thuis. Tot een volgende keer, Monique
En ik heb vanochtend na prachtig fietsweekend mijn verloren telefoon opgehaald. Hij is gevonden op de spooorwegovergang in Landsmeer door iemand die op een middelbare school werkt bij mij thuis om de hoek. Er zat een engeltje op mijn schouder!
Hi allemaal,

Ik heb een reuze mooi weekeind gehad!

Aan de organisatie: bedankt voor het organiseren en uitzetten van de routes. Noord holland is best de moeite waard.
En iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot ziens!

Sander
Hoi allemaal, dank voor het leuke weekend, ik heb enorm genoten. En wie weet help ik in de toekomst weer een weekend organiseren, 't smaakte iig naar meer.

Bij deze draag ik mijn foto's bij: Google Photos-map, en hoop uiteraard dat anderen hun foto's ook delen via dit forum-draadje :)
Anoushka en John, bedankt voor de prima geregelde tocht. Ik heb ervan genoten. Mooie route door het afwisselende gebied fietsend en kamperend met mede liefhebbers.
😎 Ger
Ook vanuit Twente hartelijk dank voor het uitzetten van de tocht.
En de groep bedankt voor de gezelligheid.