Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023 - Forum Wereldfietser

WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023

Een klassieker en de eerste uitdaging van het nieuwe jaar. Fiets jij ook de winter door en beschik je over een goede winterkampeeruitrusting? Drie maal is scheepsrecht. Tweemaal moesten we de Wintertrektocht afblazen in verband met Corona. De Wintertrektocht 2023 kan naar verwachting gewoon doorgaan.

Schrijf je hier in!

We verblijven 2 nachten op de camping van het landgoed 'de Barendonk' in Beers bij Nijmegen. We hebben hier de beschikking over een verwarmde binnenruimte, keuken en sanitair. Je kan eventueel zelf een blokhut huren. Neem svp. je Natuurkampeerkaart mee.

Vrijdagmiddag fietsen we ongeveer 50 km. met als startpunt station 's Hertogenbosch. Vertrek 12.00 uur. Die avond vieren we de traditionele boerenkoolmaaltijd.

Voor zaterdag staat er een prachtige tocht van ongeveer 80 km. op het programma met o.a. Nijmegen, de Ooijpolder en het Reichswald. 's Avonds gaan we, voor wie wil, gezellig uit eten.

Op zondag gaan de meesten hun eigen weg, maar als je wil kan je gezellig via Ede (ca. 50 km.) of verder naar Utrecht (ca. 50 km.) meefietsen.

Kosten
Kosten kamperen € 11,50 p.p.p.n incl. toeristenbelasting.

Voor het gebruik van de zaal en keuken, droogruimtes e.d., m.n. de kosten voor verwarming, brengen we de deelnemers € 5,00 p.p. in rekening ongeacht het kampeermiddel en het aantal nachten. Koop dit dus slechts 1x per persoon voor het hele evenement!

De kosten voor de boerenkoolmaaltijd slaan we hoofdelijk om. Reken daarbij ook op € 5,00.

Koop het aantal tickets dat op jou of jullie van toepassing is, let hierbij op dat alle prijzen per persoon zijn!

Programma en knooppuntenroutes:
Vrijdag 20 januari: ’s Hertogenbosch – Beers, 53 km.
Vertrek om 12.00 uur Station 's Hertogenbosch Stationsplein.

Knooppunten: Station ’s Hertogenbosch, 53, 88, 84, 85, 82, 06, 83, 37, brug Zuid Willemsvaart, 38, 39, 60, Heikant, 61, 84, Bedafsche Bergen, 87, 52, 53, 54, de Maashorst, 55, 97, 94, 95, 96, 41, 47, Langeboomse bossen, 35, 36, 21, 20, 48, 49, l.a. Beerseweg, Camping Barendonk, Millseweg 13, 5437 NB Beers. Aankomst ca. 17.00 uur

’s Avonds vieren we de gezamenlijke boerenkoolmaaltijd met worst. Zorg desgewenst zelf voor een vleesvervanger. De kosten voor de maaltijd slaan we hoofdelijk om. Zorg zelf voor drank en versnaperingen. We vertrouwen erop dat we de gemeenschappelijke ruimten keurig achterlaten om schoonmaakkosten te besparen.

Zaterdag 21 januari: Nijmegen en omgeving: 81 km.
Vertrek om 10.00 uur.

Knooppunten: Camping de Barendonk, r.a. Millseweg, 01, 68, 33, Kraaijenbergse plas, 67, 66, 72, brug over Maas, 26, 27, brug over Maas-Waalkanaal, 35, 50, 47, Groesbeeksebos, 33, 32, 09, 08, Heiligland Stichting, 07, 04, 03, 81, 01, 02, Museum Velorama, Waalkade 107, 16, Ooijpolder, 48, 99, Ooij, 66, 67, 86, 37, Reichswald, 55, 42, 35, 22, 36, 40, 41, Maasbrug, 39, 25, 51, 02, 12, 70, 71, 69, Cuijk, 73, 76, 68, 01, r.d. Millseweg, Camping de Barendonk.

Aankomst tussen 17.00 en 18.00 uur.

's Avonds gaan we, voor wie wil, gezellig uit eten bij ‘Plaza de Frietkraam’, Kerkstraat 39 in Mill op 3,2 km. van de Camping. Het is een gezellige eettent met een ruim aanbod; ook vega. Advies van de eigenaar om als groep na 19.00 uur te komen. Kook je liever zelf bij je tentje, dan kan dat natuurlijk ook.

Zondag 22 januari:
Op zondag gaan de meesten hun eigen weg, maar als je wil kan je mee naar Station Ede-Wageningen of nog verder door naar Station Utrecht Centraal fietsen.

Beers – Station Ede-Wageningen; 53 km.

Vertrek 10.00 uur.

Knooppunten: Camping de Barendonk, 01, 68, 76, 73, 72, Maasbrug, 26, 25, 39, 37, 38, 14, Nijmegen, 22, 23, 65, 98, 99, pont Beuningen, 80, 79, 78, viaduct A50, 77, 58, viaduct A15, 54, 55, 56, 52, 51, 50, 95, pont Wageningen, 81, 61, 80, 35, 17, 57, 10, Station Ede-Wageningen.

Station Ede-Wageningen – Station Utrecht Centraal; 51 km.

Knooppunten: Station Ede-Wageningen, 10, 95, 90, 23, 68, 56, 21, 37, 36, 86, 79, 80, 74, 73, 87, 86, 13, 94, Leusder heide, 93, 02, 01, 83, 84, 82, viaduct A28, 85, 86, 88, 89, viaduct A27, 28, 31, 26, Station Utrecht Centraal.

Maximum aantal deelnemers
Vooralsnog is het maximum aantal deelnemers voor de Wintertrektocht gesteld op 30. Toewijzing gebeurt op volgorde van aanmelding. Bij meer aanmeldingen houden we een reservelijst bij.

Bedenk dat je door géén- of slechts gedeeltelijk gebruik te maken van je inschrijving je een ander dupeert.

De wintertrektocht is een initiatief van Koert Schouten en Anita Mathijssen.

Bereikbaarheid tijdens het weekend: een 06-nummer voor dringende zaken volgt.

Deelname is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel etc. aan jouzelf of derden. Wij raden je aan te zorgen voor een reis-ongevallenverzekering en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Hoi Koert en Anita,

Leuk en wij hebben ons zojuist aangemeld met 2 personen.
Er staat wel een foutje in het programma, dacht ik.
Er staat bij dag 1 in de kop Vertrek in Nijmegen, dit moet Den Bosch zijn toch?
We hebben er nu al zin in.

Groet Johan en Rianneke
Ik ga ook mee. Lijk mij heel leuk

Mario
Terra schreef:
wo 19 okt, 2022 15:35
Hoi Koert en Anita,

Leuk en wij hebben ons zojuist aangemeld met 2 personen.
Er staat wel een foutje in het programma, dacht ik.
Er staat bij dag 1 in de kop Vertrek in Nijmegen, dit moet Den Bosch zijn toch?
We hebben er nu al zin in.

Groet Johan en Rianneke
Klopt! Is aangepast :) goed gezien!
Draadje opgeschoond, graag ontopic blijven
Bert van Sprang schreef:
wo 19 okt, 2022 19:57
wat zijn de voorwaarden voor restitutie of moet ik nu voor deelname aan Wereldfietsersactiviteiten een annuleringsverzekering afsluiten :D?
De organisatoren laten weten dat er een annuleringsvoorwaarde van 1 week voor aanvang is. Nu betalen is dus geen enkel probleem, 100% restitutie is tot 1 week voor aanvang evenement (12 januari 23:59) mogelijk.
Bert van Sprang schreef:Dunlop: thuisstad
Niet on-topic. Oeps, fout !
Maar leuk istie wel.
Heb geen probleem met een Engels woord.
Leuk! Ik hoop zo dat deze tocht nu wel door kan gaan! Wij zijn er in ieder geval met zijn tweeën bij.
Wij komen ook met z'n tweetjes. De huttentocht is Marja zo goed bevallen dat ze de wintertocht ook wil. Wat een pech. 👍😂
Hoi,
Wij wonen aan het Reichswald en zouden het leuk vinden de zaterdag mee te fietsen, kan dat ook?
Slapen wel lekker thuis ☺️
Ik heb me ingeschreven voor het volle weekend met alles er op en aan. Het wordt mijn eerste verenigingsactiviteit met de fiets. Ben benieuwd naar de sneeuwkans of wordt het ijsregen. Misschien vanuit Wageningen richting Beers in plaats van eerst naar Den Bosch. Is van latere zorg.
Groet Ger
Hoi,

Wij hebben ons ingeschreven voor de wintertocht. Krijgen we daar ook een bevestiging van of bewijs van betaling?
Ik zag wel dat er bij 'mijn evenementen' staat dat ik ben ingeschreven. Maar als ik dan op de link klik staat dat er dat ik 10 tickets heb gekocht ;-))
Ik ga ervan uit dat het allemaal goed komt, maar zie het ook graag bevestigd.

groet Johan en Rianneke
Terra schreef:
di 08 nov, 2022 19:56
Hoi,

Wij hebben ons ingeschreven voor de wintertocht. Krijgen we daar ook een bevestiging van of bewijs van betaling?
Ik zag wel dat er bij 'mijn evenementen' staat dat ik ben ingeschreven. Maar als ik dan op de link klik staat dat er dat ik 10 tickets heb gekocht ;-))
Ik ga ervan uit dat het allemaal goed komt, maar zie het ook graag bevestigd.

groet Johan en Rianneke
Hoi Johan en/of Rianneke,

Na betaling zijn jullie op een bevestigingspagina gekomen als het goed is waar op stond dat de betaling gelukt is. Maar, goede feedback, ik heb gelijk even aangepast bij deze en de andere evenementen dat er een E-mail wordt gestuurd met een bevestiging en een factuur vanaf nu.

Ik kan overigens bevestigen dat jullie inderdaad goed ingeschreven staan.

De 10 tickets slaan op de individuele onderdelen van de tocht die je hebt gekocht. Er zijn 5 onderdelen die je afzonderlijk kan kopen, dit om het flexibel te houden voor de deelnemers. En jullie hebben 10 tickets, 2 van elk omdat jullie voor jullie allebei hebben ingeschreven.
Kan iemand misschien de knooppunten, omzetten naar gpx.
supermario schreef:
di 08 nov, 2022 22:32
Kan iemand misschien de knooppunten, omzetten naar gpx.
Heb je wat aan: https://www.route.nl/routeplanner
Wij willen ons nu aanmelden, vrijdag op zaterdag lukt, zaterdag op zondag is de capaciteit bereikt met 1 persoon.
Ik kan ons voor de zaterdag op zondag niet samen aanmelden.

Hoe kan ik Wim of mijzelf op een wachtlijst zetten?
Daarnaast kan ik de vrijdag of zaterdag niet afronden omdat het beetje sneu is als 1 van ons de zaterdag moet vertrekken.
Wat is nu het handigst om te doen?
@ organisator/ac?

nb: Inmiddels heb ik toch de vrijdag 2 plekken geboekt en zaterdag 1 om te voorkomen dat de vrijdag straks volgeboekt is.
en gemaild met de organisator.
Ik ga niet mee. Ik ga onverwachts naar Spanje.

Ik heb mij afgemeld.

Mario
supermario schreef:
wo 09 nov, 2022 19:43
Ik ga niet mee. Ik ga onverwachts naar Spanje.

Ik heb mij afgemeld.

Mario
Mario, wil je dit op de website ook doen, dan kunnen anderen weer in jou plaats de tickets bestellen. Restitutie volgt dan na het evenement, aan iedereen die (op tijd) geannuleerd heeft. Dus je krijgt je geld terug, maar dan eind januari.
Marjan schreef:
wo 09 nov, 2022 17:40
Wij willen ons nu aanmelden, vrijdag op zaterdag lukt, zaterdag op zondag is de capaciteit bereikt met 1 persoon.
Ik kan ons voor de zaterdag op zondag niet samen aanmelden.

Hoe kan ik Wim of mijzelf op een wachtlijst zetten?
Daarnaast kan ik de vrijdag of zaterdag niet afronden omdat het beetje sneu is als 1 van ons de zaterdag moet vertrekken.
Wat is nu het handigst om te doen?
@ organisator/ac?

nb: Inmiddels heb ik toch de vrijdag 2 plekken geboekt en zaterdag 1 om te voorkomen dat de vrijdag straks volgeboekt is.
en gemaild met de organisator.
Hoi Marjan, als je bij een evenement op een individueel ticket klikt, kun je voor dat ticket jezelf op de lijst zetten. Iemand die zich afmeldt, meldt waarschijnlijk meerdere tickets af, dus een notificatie voor slechts 1 overnachtingsticket (bijv) is waarschijnlijk genoeg, maar voor de zekerheid kan je je voor alles aanmelden. Je krijgt dan wel ook tig mailtjes. Iedereen die op de lijst staat krijgt dan een mailtje zodra er tickets beschikbaar zijn. Tickets worden dan dus vergeven op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.

Zie afbeeldingen aan dit bericht voor voorbeeld.

Bijlagen

Ik snap het niet. Ik heb mij toch afgemeld, door te zeggen dat ik niet mee kan. Ik heb dit ook laten weten via pb aan de activiteiten commissie..

Ik neem aan dat zij mijn aanmelding er uit halen zodat er een plek vrij komt voor iemand anders.

Er staat bij aanmelding dat ik 4 tickets heb, maar die kan ik toch niet weg halen?

Mario