Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023

Maar klopt het dat de overheerlijke boerenkoolmaaltijd van Koert en Anita al wel vol zit. Want daar kon ik me niet meer op in schrijven?
Gr.
Betty
Koert en Anita,,

Ik zou het leuk vinden een overzicht te krijgen van de deelnemers.

Betty, ik wil wel met je delen :D
Bert van Sprang schreef:
wo 04 jan, 2023 13:51
Koert en Anita,,

Ik zou het leuk vinden een overzicht te krijgen van de deelnemers.

Betty, ik wil wel met je delen :D
Dat is aardig Bert,
Dan zorg ik voor een vagatarische rookworst.
Als je bij het evenement op de website doorklikt op vrijdag op zaterdag / zaterdag op zondag tickets kun je daar zien wie er allemaal meegaan.

Ja, ik weet het, design-technisch niet erg logisch, maar zo is het nou eenmaal gemaakt. Dit komt omdat er meerdere tickets te koop zijn voor dit evenement en deelnemerslijsten per ticket getoond worden, niet per evenement als geheel.
Ben helemaal nieuw wat betreft het meedoen aan een weekend van de wereldfietsers.
Ik kan me niet meer aanmelden voor de binnenruimte, de boerenkool maaltijd en 1 nacht.
Het begint me langzaam maar zeker te dagen hoe het systeem werkt.
Wacht nog of er een vrijdagnacht vrijkomt.
Maar dan die binnenruimte. Is er een lange reservelijst?
Wie weet tot het weekend.Wietske
Ik kan me niet meer aanmelden voor de binnenruimte, de boerenkool maaltijd en 1 nacht.
Het zou mij verbazen dat je wel kunt overnachten en geen boerenkool krijgt en geen gebruik van de binnenruimte kunt maken. Zoals ik ook al tegen Betty zei wil ik mijn boerenkool wel delen. Na 50 km heb ik nog niet zo'n reuzenhonger. Wellicht kan een van de organisatoren even contact opnemen en aangeven wat de mogelijkheden zijn. Als ik oprganisator was zou ik zeggen: "als er plaats is voor 30 is er ook plaats voor 31" en in de laatste weken zijn er meer afvallers als nieuwe aanmeldingen.
Is er een lange reservelijst?
Het is id de vraag hoe je op de reservelijst terecht komt en hoe je weet hoe lang die is. Vroeger, toen we dit stugge aanmeldsysteem nog niet handen, communiceerde de organisatoren hierover rechtstreeks met de deelnemers en de potentiële deelnemers. Iemand heeft besloten dat dit in het kader van de AVG niet meer mag. Het lijkt er op dat de organisatie het maximale aantal deelnemers op 30 heeft gesteld. Echter is het vreemd dat deze beperking voor het overnachten etc. maar niet voor het meefietsen geldt. Iemand die nu niet van vrijdag op zaterdag mag overnachten kan gewoon zaterdag en zondag meefietsen, net zoals iemand die van zaterdag op zondag niet kan overnachten. Dus theoretisch kan het aantal fietsers het aantal van 30 op zaterdag ruim overschrijden.
Organisatoren vinden het soms ook fijn als de groep niet groter is dan een x aantal mensen, ongeacht het aantal slapers op een camping. Het staat de organisatoren vrij om dit aantal te bepalen.
Twee opmerkingen over de route van zondag: het pontje van Beuningen naar Slijk Ewijk vaart niet in de winter. En de Waaldijk tussen Slijk Ewijk en Wolferen is het komende jaar vanwege dijkwerkzaamheden hermetisch afgesloten.
Dus we moeten over de Waalbrug (A50) fietsen.
Er zijn op de valreep 3 tickets vrij gekomen! Heb je zin in deze winterse tocht, schrijf je dan snel in. Aanmelden kan vandaag nog. Daarna willen de organisatoren graag meer zekerheid mbt het aantal deelnemers, een week voor aanvang. En het weer wordt best winters, lekker -2 tot -4 graden en hier en daar misschien zelfs wel sneeuw?? Waar wacht je nog op 🙂 meld je hier aan: https://wereldfietser.nl/activiteiten/o ... tocht-2023
Ik mag hopen dat eerst de leden op de wachtlijst benaderd zijn/worden. De praktijk is dat op enig moment het maximale aantal wordt bereikt en het er dan alleen maar minder worden.
Bert van Sprang schreef:
vr 13 jan, 2023 11:29
Ik mag hopen dat eerst de leden op de wachtlijst benaderd zijn/worden. De praktijk is dat op enig moment het maximale aantal wordt bereikt en het er dan alleen maar minder worden.
Uiteraard zijn degenen op de wachtlijst gemaild als eerste. Bij uitblijven van reactie daar in de laatste 24u, hier nog even een oproepje.
Ik heb de mensen die op de wachtlijst staan nog benaderd. Ik wacht nog op antwoord.
Dan zit het echt vol.

Anita Mathijssen
De deelnemers krijgen over een paar dagen de GPX routes per mail van mij
mathijssen anita schreef:
vr 13 jan, 2023 17:53
Ik heb de mensen die op de wachtlijst staan nog benaderd. Ik wacht nog op antwoord.
Dan zit het echt vol.

Anita Mathijssen
Als er nog afvallers zijn, hoor ik het graag. :)
Als er nog afvallers zijn, hoor ik het graag.
Joost, er hebben zich nu 28 fietsers ingeschreven, terwijl er 30 plaatsen waren, maar de inschrijving is gesloten. Dat is jammer, want er gaan vast en zeker nog meer mensen afvallen, dat gebeurt namenlijk altijd. Ik weet niet wat de reden is, op enig moment moet er natuurlijk erwtensoep ingekocht worden.
Zou het dan toch nog een echte wintertocht worden!!!liever dat dan al die regen!!
Zoveel regen als vandaag zou voor mij wellicht ook een reden zijn me af te melden. Beetje vorst zou wel leuk zijn.
Je wordt op je wenken bediend:
Screenshot_20230115-090333.png
Je wordt op je wenken bediend:
Eerst zien, dan geloven! Nog 5 dagen te gaan.