Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023 - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023

100% restitutie mogelijk tot een week voor aanvang van het evenement (12 januari 23:59).
Wanneer gaat de restitutie plaats vinden?
Het gaat om 55,- euro
Ik zou het leuk vinden als ik nu eindelijk mijn geld terug krijg, omdat ik heb betaald en later geannuleerd.

Heb een paar weken geleden bericht gestuurd naar de aktiviteitencommissie, maar krijg geen antwoord.

Mario
Oh, dat is gek. Restituties zouden op of rond 2 februari uitbetaald moeten zijn aldus de penningmeester. Check dus even je bankrekening. Ik heb de penningmeester ingelicht om er nogmaals naar te kijken. Alvast excuses voor het eventuele ongemak.
supermario schreef:
vr 10 feb, 2023 19:51
Ik zou het leuk vinden als ik nu eindelijk mijn geld terug krijg, omdat ik heb betaald en later geannuleerd.

Heb een paar weken geleden bericht gestuurd naar de aktiviteitencommissie, maar krijg geen antwoord.

Mario
Hoi Mario,

Dit in het forum plaatsen heeft geen zin. Beter is dat je direct een mail stuurt aan de penningmeester. penningmeester@wereldfietser.nl

Groet,

Eric