Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2022 Voor- en napretdraadje - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2022 Voor- en napretdraadje

Loes vdB schreef: ↑
do 25 aug, 2022 21:54
Boop, mij lukt het niet maar dat is niet heel vreemd voor mijn doen. Ik neem pen en papier mee, dan kan ik morgen de route een beetje opschrijven. Of blijf in je wiel hangen😎. Fijn dat je een rondje hebt uitgezet!
Tot morgenavond!
Ha die Loeska,
Gaat jouw tokkelinstrument ook mee voor bij het kampvuur?
's Avonds als het kampvuur brandt,dan zongen fietsers met elkaar.............
Ik heb ook twee routes gemaakt, waarbij er een aantal kilometer door het zand van Kroondomein Het Loo gaat. De langere route (99km) gaat rondom Apeldoorn, de andere route (75km) maakt een doorsteek en kan je eerder terug op de campiv zijn.

In Uddel, na 20km, is er koffie + lekkers te halen bij Bakkerij Schreuder. Na Uddel volgt Kroondomein Het Loo, voornamelijk zand.

75km: Dropbox GPX / Komoot. Coop supermarkt in Apeldoorn, 52km na de start.

99km: Dropbox gpx / Komoot. Albert Heijn in Beekbergen, 74km na de start.

Van beide routes is ook 1 gezamelijk .KML bestand, hierrrrr te downloaden. Die kan je o.a. openen in Maps.me op je mobieltje, of in Google Earth op je laptop/pc.

In de bijlagen van dit bericht kan je de route ook downloaden in .zip-formaat. Uitpakken en zie daar de .gpx-bestanden voor je navigatie.

Bijlagen

Nee, helaas geen gillen met de ukelele dit weekend. Heb geen ruimte in mijn tassen.
Bert van Sprang schreef: ↑
do 25 aug, 2022 20:18
Ik heb ook een route uitgezet voor zaterdag. Een berggeitentocht: 100 km en 900 hm met alle/ klimmetjes? https://ridewithgps.com/routes/40698169
Helaas zag ik dit jaar geen tijd om een route uit te stippelen voor klimgeiten- en bokken onder ons.
Gelderland telt een aantal interessante klimmetjes waarvan de Oude Holleweg nabij Nijmegen met 7.7% de meeste klimpunten krijgt.
Bron: https://climbfinder.com/nl/regios/gelderland

De Posbank heeft de Emmapiramide met 5,6%.
Maar de moeilijkste is de Zijpenberg vanuit Rozendaal van twee muren achter elkaar scoort 50 klimpunten. Deze heeft een prachtige tussentijdse afdaling van de Emmapiramide met een tweetal haarspeldbochten. De beklimming is 4 kilometer lang. Startpunt zit bij de Kerklaan in Rozendaal.
Zodra deze overgaat in de Beekhuizenseweg gaat de klim helemaal los.

Houd hier dus rekening mee met een routeplanning.
https://climbfinder.com/nl/beklimmingen ... -rozendaal
Zijn er nog mensen die vanavond uit willen gaan eten? Even verderop zit de Vergulden Leeuw. Misschien leuk om daar naartoe te gaan? Laat via een reactie s.v.p. voor 17:00 weten of je erbij wilt zijn, dan zal ik reserveren.
Loes vdB schreef: ↑
do 25 aug, 2022 22:58
Nee, helaas geen gillen met de ukelele dit weekend. Heb geen ruimte in mijn tassen.
Ik zal even kijken of we er twee achter op de fiets kunnen binden. Komen wel pas zaterdag.
Oh, dan moet ik wel noten op papier meenemen. Ik kom ook pas zaterdag. Was vandaag niet fit.
Geweldig weekend, geweldige mensen ontmoet en super organisatie.
Petje af en groetjes vanuit Twente
20220827_161716.jpg
Wat een fijn weekend.
Dank voor de organisatie.
Heerlijk weekend, fijne gesprekken, goed weer en voortreffelijk eten en drinken,..
Dank aan iedereen die dit mogelijk maakte

Vanuit Deventer
Was leuk weekend. Bedankt allemaal.

Mario
De documenten waarover zondagmorgen gesproken werd staan hier:

https://wereldfietser.nl/mijn-wereldfie ... /leidraden
The chicken of the forest.
20220828_182043.jpg
Lekker!
Ik heb het al per formulier op de website gevraagd en per pb maar nog geen reactie ontvangen. Dus dan hier maar in het openbaar. Ik had tickets voor Harskamperdennen ruim van tevoren gecanceld via het systeem. Echter tot op heden de 58 euro nog niet teruggestort gekregen. Wanneer wordt dit teruggestort?

Niemand anders die zich dit afvraagt, of geanuleerde tickets gerestitueerd worden?
Weinig foto's gemaakt op de camping gemaakt, maar desalniettemin hier een aantal van mijn foto's.
Belle schreef: ↑
di 06 sep, 2022 10:20
Ik heb het al per formulier op de website gevraagd en per pb maar nog geen reactie ontvangen. Dus dan hier maar in het openbaar. Ik had tickets voor Harskamperdennen ruim van tevoren gecanceld via het systeem. Echter tot op heden de 58 euro nog niet teruggestort gekregen. Wanneer wordt dit teruggestort?

Niemand anders die zich dit afvraagt, of geanuleerde tickets gerestitueerd worden?
Jazeker. Zelfde geval hier. Maar de penningmeester (en voorzitter) reageert nergens op.
Ik ga zeker uit van restitutie want ik heb op tijd (2 weken ervoor) afgezegd en ik heb begrepen dat er een wachtlijst was.
Blijven mailen is wat ik doe. (Bij mij gaat het om €95, toch niet niks).
Dag Hans en Belle,

Erg vervelend dat jullie nog niet zijn uitbetaald. Stuur mij svp je declaratie dan zorg ik dat het uitbetaald wordt.

Excuses voor het ongemak,

Eric

voorzitter@wereldfietser.nl
Met dank aan de voorzitter is dit snel opgelost. Hulde voor hem 😎
HansvanderVeeke schreef: ↑
vr 09 sep, 2022 09:36
Belle schreef: ↑
di 06 sep, 2022 10:20
Ik heb het al per formulier op de website gevraagd en per pb maar nog geen reactie ontvangen. Dus dan hier maar in het openbaar. Ik had tickets voor Harskamperdennen ruim van tevoren gecanceld via het systeem. Echter tot op heden de 58 euro nog niet teruggestort gekregen. Wanneer wordt dit teruggestort?

Niemand anders die zich dit afvraagt, of geanuleerde tickets gerestitueerd worden?
Jazeker. Zelfde geval hier. Maar de penningmeester (en voorzitter) reageert nergens op.
Ik ga zeker uit van restitutie want ik heb op tijd (2 weken ervoor) afgezegd en ik heb begrepen dat er een wachtlijst was.
Blijven mailen is wat ik doe. (Bij mij gaat het om €95, toch niet niks).
Ik had het ruim 4 weken van tevoren geanuleerd voor de zaterdagavond x2 en maaltijd x2 = 58 euro. Ik vraag me serieus af hoe je in contact komt met het bestuur want via het contactformulier geen reactie gekregen. Zou niet eens weten hoe je je lidmaatschap kunt opzeggen. Ook niet waarschijnlijk.

Ik heb nu een mail gestuurd naar de voorzitter.