Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Appeltaarten-weekeinde met Pinkeren Brabant en België - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Appeltaarten-weekeinde met Pinkeren Brabant en België

Als je de tracks of knooppunten hebt, fiets je toch gewoon naar de camping toe. Wij houden onderweg pauze, dus kom je ons weer tegen.
Vivian schreef:
za 28 mei, 2022 12:49
Stel dat ik een verbinding mis en te laat ben a.s. vrijdagochtend op station Eindhoven, wie kan ik dan appen?
Ik stuur je een persoonlijk berichtje.
Maandag vertrek ik vanaf Zwolle en fiets langs ongeveer de route van Ronde van Nederland naar Eindhoven. Mocht ik er vrijdagochtend niet zijn bij het station dan vind ik jullie wel onderweg of ontmoet jullie graag aan het eind van de dag bij de camping!
Er zijn nog 5 plaatsen vrij.
De weersverwachtingen voor Pinksteren zijn nog steeds goed. We zijn er klaar voor.
De ukelele gaat dit weekend mee! Zingen bij mijn tent voor liefhebbers. Het is overigens geen concert. Dit om misverstand te voorkomen!
Liedboekjes, 9 stuks, van het lustrum komen ook mee. Ik kan ze helaas niet allemaal meer spelen. Gaten kunnen worden opgevuld met nieuwe liedjes. En wel:
Yes Sir, That's my Baby
I wanna be like you, Jungle book
Folsom Prison, Johnny Cash
Ring of Fire, Johnny Cash
Delilah, Tom Jones
American Pie, Don Mclean (misschien niet helemaal :lol: )
Take me Home, Country Roads, John Denver
Bye Bye Love, Everly Brothers
Stuck in the middle, Stealers Wheel
Dedicated Follower of Fashion, The Kinks
You're so vain, Carly Simon
Love Potion Number 9, The Searchers
Stand by Me, Ben E. King
This is the life, Amy Macdonald
No Woman No Cry
Les Champs Elysée (ik kom niet heel ver qua tekst dus ga vooral je gang)
Bella Ciao, Soundtrack Netflix' La casa de papel (Hoop dat iemand het lied kent ....)
If not for You, Bob Dylan

Graag zelf de tekst printen en meenemen.
Tot vrijdag!
Loes
De ukelele gaat dit weekend mee!
Ik zou bijna omboeken, maar dan zit de berggeitentocht zonder organisator.
:lol:
Misschien gaan mensen nu wel omboeken naar jou! Concurrerende WF-tochten. Paniek! Meteen vergadering beleggen. Met Pinksteren.
Ik zing wel take me home. Ben al aan het oefenen.

:lol:
We sturen een talentenjager op jou af.
Ooit vertelde een beroemde opera zanger mij, dat ik aanleg heb voor zingen en dat ik met de juiste lessen het nog ver zou schoppen.

Helaas had ik het geld er niet voor.
Goedemorgen,
Ik fiets
rechtstreeks naar de camping vandaag en zie jullie daar.
Veel plezier met fietsen vandaag.
Gr.
Betty
Ik sta nu op een camping in mierlo. Ik fiets 12 km naar eindhoven cs en zie jullie daar
Ben weer thuis. Was heel leuk.

Bijlagen

Groeten terug uit de Ardennen!

PXL_20220605_193034687.jpg