Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snackweekend Rondje Rotterdam, door Utrecht, 16-18 apr 2022 - Forum Wereldfietser

Snackweekend Rondje Rotterdam, door Utrecht, 16-18 apr 2022

Het is meer dan een jaar geleden dat het laatste Snackweekend Rondje Rotterdam, door Gelderland plaatsvond. Onbedoeld raakten we in de provincie Utrecht verzeild en eigenlijk is ons dat bijzonder goed bevallen! Zoals beloofd doen we dit keer de provincie Utrecht aan; Nederlands kleinste provincie.

Let op: het Snackweekend Rondje Rotterdam, door Utrecht vangt, anders dan de vorige edities, niet op vrijdag maar op zaterdag 16 april aan! Omdat het Snackweekend dit jaar tegelijk met Pasen is fietsen we op zaterdag 16 april, zondag 17 april en maandag 18 april en doen we of zaterdag- of zondagavond een snackinstelling van onze keuze aan. We verzamelen en vertrekken om elf uur (11:00 uur) vanonder de Euromast vandaan en ik deel daar plattegronden van de routes van de verschillende dagen uit. 

De afstanden: 85 km - 105 - 85 km

De organisatie is in handen van Bart O.

Meld je je alvast, bij aannemelijkheid van je deelname, aan via de evenementenpagina op de website. Twee maanden voor vertrekdatum kun je je aanmelding voltooien door een betaling te doen, omvattende de kosten van twee nachtjes op de campings. Betaling dan houdt in dat je meegaat.
Joepieie. Weer iets om naar uit te kijken. De lente is begonnen en je wil eropuit.
En altijd gezellig hoor die snackweekendjes, hoewel je ook je eigen potje koken kan uiteraard. Maar sporadisch eens zo'n vette bal of een zak p mét moet ook kunnen. We fietsen het er wel weer af. En die appeltaart kan er ook nog wel bij.
Heb er nu al zin in.
Route zaterdag 16 april
Euromast, Rotterdam-Aemstellandehoeve
58 - 17 - 19 - 20 - 68 - 37 - 38 - 84 - 29 - 88 - 26 - 61- 94 - 95 - 96 - 28 - 6 - 7 - 52 - 61 - 5 - 97 - 31 - 18 - 10 - 4 - 84 - 20 - 50 - 84 - 85 - 75 - 77 - 76 - 53 - 39 Nessersuis - 1 - 68 - Aemstellandehoeve

Route zondag 17 april
Aemstellandehoeve-Groeperkade
67 - 69 - 28 - 29 - 30 - 31 - 33 - 25 - 2 - 84 - 87- 46 - 62 - 47 - 48 - 32- 93 - 20 - 99 - 82 - 83 - 56 - 21 - 25 - 11 - 3 - 50 - 6 - 7 - 55 - 71 - 96 - 78 - 63 - 8 - 82 - 86 - 87 - 84 - 81 - Minicamping Groeperkade, Renswoude

route maandag 18 april
Groeperkade-Centraal Station Rotterdam
23 - 66 - 67 - 68 - 69 - 18 - 17 - Wijk bij Duurstede - 54 - 52 - 51 - 18 - 3 - 16 -15 - 17 - 19 - 20 - 10 - 11 - 12 - 13 - 27 - 47 - Leerdam - 59 - 39 - 61 - 20 - 64 - 14 - 87 - 10 - 37 -76 - 36 - 72 - 23 - 25 - 20 - 18 - pontje Ouderkerk aan de IJssel - 7 - 79 - 80 - 81 - 83 - 34/75 Centraal Station Rotterdam

SnackweekendRondjeRotterdam-Euromast-Aemstellandehoeve
SnackweekendRondjeRotterdam-Aemstellandehoeve-Groeperkade,Renswoude
SnackweekendRondjeRotterdam-Groeperkade,Renswoude-RotterdamCentraal En: Lopik-RotterdamCentraalStation

De routes kunnen tussen die van de gps of die van de knooppunten lichtelijk van elkaar afwijken. Kies in die gevallen altijd de recreatieve!

Aanmelden kan via deze link en vergeet niet op het forum aan te geven dat je meegaat.
De inschrijving voor het Snackweekend Rondje Rotterdam, door Utrecht is nu geopend. Als je je via de knop Inschrijven aanmeldt en de aanbetaling doet ten bedrage van 2 overnachtingen totaal = € 30,- is je inschrijving definitief. Ik ga er vanuit dan dat je meegaat.

Dan zie ik je de 16e! (onder de Euromast. Niet bij de uitgang van het fiets-/voetgangersentreegebouw van de Maastunnel…)
De inschrijvingen druppelen binnen en gaan grotendeels gelijk op met het aantal vooraanmeldingen. Er kunnen er nog wat bij, dus als je van plan was om mee te gaan, maar je hebt je nog niet ingeschreven, doe het nu. Als je je via de knop Inschrijven aanmeldt en een aanbetaling doet ten bedrage van 2 overnachtingen totaal = € 30,- is je inschrijving definitief. Een week voor vertrek eindigt de inschrijfmogelijkheid.

Tot de 16e!
Hoi Anoushka,

Ik weet niet waar het aan ligt dat je de routes niet kunt omzetten naar GPX. Maar ik heb kakelverse gpx-tracks voor je die, als je mij een rechtstreeks PB’tje stuurt, ik je kan toesturen.

Hgroet, BartO.
Laatste oproep tot inschrijven

Is het omdat het Snackweekend Rondje Rotterdam, door Utrecht samenvalt met Pasen of deinst men terug voor de uitgestippelde dagafstanden? We bestaan momenteel uit een klein groepje; daar kunnen er best nog een paar bij. Eerdere deelnemers weten dat het een heel relaxed weekend is met uitgebreide tussenstops in goed overleg. Heb je erg getwijfeld of je wel mee zal gaan, of heb je zin, nu het weer mogelijk is, met een gezellige groep een mooie tocht te maken, meld je je aan op deze link (na inloggen). De inschrijving sluit een week voor vertrek.

Aemstellehoeve-Groeperk.jpg
Zondag 17 april is er ook een alternatieve route (in roze).
Hoi Barto, helaas krijg ik ook een foutmelding bij de GPX tracks. Na downloaden en dan importeren. Heb je wellicht ook bestanden voor mij? thx Wilz
Dat het de een wel lukt om de tracks te downloaden en de ander niet, begrijp ik ook niet. Iedereen die daar behoefte aan heeft en me een PB’tje stuurt, voorzie ik van de meest recente, goed te verwerken tracks.

Tot de 16e!
BartO
Dag Bart,

Wat leuk dat je het snackweekend organiseert. Klopt het dat ik nergens contactgegevens van je zie: mailadres en/of mobiele telefoon? Maak zaterdag een lange treinreis om bij de start te zijn. Maar met de NS weet je het maar nooit. Hoe kan ik eventuele vertraging doorgeven? Hoe kom ik dan aan de routebeschrijving die je zaterdag ter plekke uitdeelt? Hoop van je te horen.

Groet Tom Huizenga
06-*********, contact via PM. Moderator
Hoi Tom,
Zie PB.
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe je als lid van de Vakantiefietser kan inschrijven voor deze activiteiten.
Hoi Nicovelo,

Vier dagen voor vertrek is de inschrijving gesloten zoals aangekondigd heeft gestaan, dus je kan je inderdaad niet meer inschrijven. Wat jammer dat het je tegenhoudt om mee te gaan. We doen dit lange weekend de provincie Utrecht aan.

Tot een volgende keer!

BartO
Hoi Bart, ik heb je ongeveer een week geleden een pb gestuurd want als lid van de vakantiefietser kan ik niet inloggen op het inschrijfgedeelte. Heb je mijn bericht niet gezien?

Ik wens jullie in elk geval een leuke tocht. Het weer zit alleszins al helemaal mee!
Is niet aangekomen.
Ontzettend spijtig. Van anderen wel.

Nicovelo, ik stuur je een PB’tje.
Als je je een voorstelling wilt maken hoe het Snackweekend eruit zag, denk dan aan een stel uitgelaten lammeren dat twee jaar opgesloten heeft gezeten en eindelijk de wei in mocht. Het was wat vroeg in het seizoen maar niets te laat en het weer werkte ook mee. Van heinde en verre, vijf man uit Groningen, vanuit Zutphen, Noord-Brabant kwam men aangevlogen om de geneugten van het landschap van onze provincie Utrecht te ervaren. Het was grán-di-oos! dank jullie allemaal wel.
Het is me nog steeds niet duidelijk hoe je als lid van de Vakantiefietser kan inschrijven voor deze activiteiten.
Ik heb van het bestuur begrepen dat de evenementenmodule inmiddels is toegevoegd en dat inschrijven voor niet-leden voor nieuwe activiteiten wel mogelijk zou moeten zijn.
Het SNÀCKWEEKEND!!
We speelden het spel volgens onze eigen regels.
We hadden niet ingeschreven, we kwamen met de camper en we fietsten niet de hele route. MAAR... we hadden weer een fantastisch fijn Wereldfietsweekend.
We doken op bij de Boerententencamping in Ouderkerk aan de Amstel. Wat heerlijk om weer zo'n veldje te zien, met kleine tentjes, gelardeerd met fietsen en daar tussen een kook-kringetje. Oude en nieuwe bekenden, want allemaal Wereld-fietsers. Het kampvuur die avond is even warm.
De volgende morgen fietsen we mee tot en met de koffie met appeltaart bij Fort Uitermeer en rijden dan terug om Zoef! met de camper naar Renswoude te karren en daar voor de anderen aan te komen. Lekker vals spelen.
Weer zo'n ontspannen WF-avond, beetje kletsen, samen eten. Tof.
Dit SNÀCKWEEKEND!! heeft een 2e Paasdag, hoera! Ik fiets nog mee naar Wijk bij Duurstede. En onderweg trakteert BartO, de organisator, op verse zelfgebakken koeken. Heel bijzonder. Na de koffie daar scheiden onze wegen. Wij gaan naar huis met de Possel en de anderen fietsen langs de Lek terug naar de Euromast.
Bart! Hardstikke Bedankt,
Grote Groet,
Jaap en Marlies
Waar zij de foto's.