Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [Afgelast] Wintertrektocht 2022: 14-16 januari 2022 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

[Afgelast] Wintertrektocht 2022: 14-16 januari 2022

Bert van Sprang schreef:
di 30 nov, 2021 14:33
Dat kon hier: https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... tocht-2022, maar daar staat nu alleen: volgeboekt. Zelfs geen mogelijkheid om op de reservelijst te komen. Ik daag bij deze het bestuur uit in hetzelfde weekend een tweede, derde etcetera wintertocht te organiseren.
Ik zie niets in de instellingen staan waardoor mensen verhinderd zouden zijn zich op te geven voor de reservelijst. Ik kan dit lastig checken want sta zelf op de deelnemerslijst. Heb je misschien een screenshot hiervan?

Verder is het natuurlijk aan de organisatie om te bepalen hoe groot de groep mag worden. Dit is nu op 35 gesteld. Er staan 15 mensen op de reservelijst. In totaal dus 50 aanmeldingen. Maar dit is volgens mij geen limiet of zo van het systeem. Dus “zou moeten werken” (famous last words).

Edit: ook even bij Michiel navraag gedaan.
Screenshot 2021-11-30 at 16-01-10 Wereldfietsers Wintertrektocht 2022 - Wereldfietser.png
Het werkt gewoon. (wel eerst even inloggen)
Je hebt helemaal gelijk, ik was niet ingelogd. Verder kan ik het dan ook niet zien, want al aangemeld. (als ze al 50 meter van mijn werkplek bvertrekken!)
Bedankt voor het uitzoeken! Niks aan de hand dus.
Ik ga toch niet mee, maar snap niet hoe ik mij kan afmelden.

Mario
Dat geeft niet, Mario. Als het virus zich niet afmeldt, denk ik niet dat deze tocht door kan gaan.
Laten we er dan in ieder geval voor zorgen dat het virus zich af kan melden. :|
supermario schreef:
za 18 dec, 2021 17:28
Ik ga toch niet mee, maar snap niet hoe ik mij kan afmelden.

Mario
Mario, inloggen op de website, en dan bij de pagina van het evenement, kan je je afmelden voor het evenement.

Bijlagen

Afgelast i.v.m. op 18 december aangekondigde COVID-19 maatregelen.
Het bestuur heeft in samenspraak met de organisatie van dit evenement besloten om dit evenement af te gelasten naar aanleiding van de zojuist aangekondigde maatregelen. Helaas zal er hierdoor voor het tweede jaar op rij geen wintertrektocht plaatsvinden. Alle deelnemers en leden op de reservelijst ontvangen hiervan ook nog binnenkort een direct bericht via de organisatoren.
Was ook te warm :wink:
Voor de winterliefhebbers, bij Nivon ben je welkom. https://nivon.nl/winterkamperen/
9C55F6D3-6A0A-4E14-8E32-73D6A876A170.png
Foto Nivon.
bij Nivon ben je welkom
Hoe kan dat?
Bert van Sprang schreef:
do 13 jan, 2022 23:42
bij Nivon ben je welkom
Hoe kan dat?
Winterkampeerterreinen zijn gewoon open, ook de Barendonk is open. Alleen samenkomen met groepen groter dan 2 personen mag niet. :cry:
Kampeerclub NTKC is ook open.
Klopt! Ik ben vanavond te vinden op Ntkc Huizen :)

Zijn andere campings gesloten dan (wegens Corona bedoel ik dan, niet vanwege wintersluiting)?