Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2021 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2021

Het heeft wat langer geduurd dan de bedoeling was, maar de inschrijving voor de Harskamperdennen is vanaf vandaag geopend. Het weekend zal plaatsvinden op 27,28 en 29 augustus. We zijn blij dat het weekend, voor zover nu bekend, doorgang kan vinden en dat we weer kunnen samenkomen om (fiets)ervaringen uit te wisselen en op te doen. Het programma is nog niet helemaal bekend, maar er zal weer een maaltijd op zaterdag verzorgd worden en ook zal er een toertocht georganiseerd worden. Daarnaast is er natuurlijk de, als vanouds, bekende gezelligheid.

Voor verder informatie en om je in te schrijven voor de Harskamperdennen (alleen voor leden van de Wereldfietser) klik hier.
Lees net dat het aantal besmettingen weer fors toeneemt. Hopen maar dat het stopt.

Mario
Apart. Het lukt niet in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord om aan te melden voor dit event.

En ja, ik ben lid.
joukon schreef:
ma 05 jul, 2021 20:45
Apart. Het lukt niet in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord om aan te melden voor dit event.
Had Wim ook, dat was nog wachtwoord van voor de nieuwe website, hij heeft op knopje gedrukt, wachtwoord vergeten en voila, toen kwam het goed.

We zijn beide aangemeld :D
Gebruikersnaam wordt niet herkent. Knopje wachtwoord vergeten werkt niet hierbij.

Leuke vernieuwing is dit. Niet dus.

Heb contactformulier ingevuld en verstuurd. Niet geschoten is altijd mis.
En hoe kunnen leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser VZW inschrijven? Ik heb de voorbije jaren met veel plezier aan tal van WF tochten deelgenomen, en vraag me sinds het bestaan van de nieuwe website hoe ik nu kan inschrijven.
joukon schreef:
ma 05 jul, 2021 20:52
Gebruikersnaam wordt niet herkent. Knopje wachtwoord vergeten werkt niet hierbij.

Leuke vernieuwing is dit. Niet dus.

Heb contactformulier ingevuld en verstuurd. Niet geschoten is altijd mis.
Je mailadres is nu je gebruikersnaam.

En ben met jullie eens dat deze digitale vernieuwing niet echt vooruitstrevend werkt.
Marjan schreef:
ma 05 jul, 2021 21:05
joukon schreef:
ma 05 jul, 2021 20:52
Gebruikersnaam wordt niet herkent. Knopje wachtwoord vergeten werkt niet hierbij.

Leuke vernieuwing is dit. Niet dus.

Heb contactformulier ingevuld en verstuurd. Niet geschoten is altijd mis.
Je mailadres is nu je gebruikersnaam.

En ben met jullie eens dat deze digitale vernieuwing niet echt vooruitstrevend werkt.
Zoals hierboven geschreven heb zowel gebruikersnaam als ook e-mailadres als "gebruikersnaam" opgegeven en beiden werken niet naar behoren. Kan niet inloggen terwijl ik wel in forum kan inloggen.

Vandaar dus contactformulier ingevuld en weggestuurd :roll:
En hoe kunnen leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser VZW inschrijven?
Nicole, je kunt in ieder geval meeliften op een NL-lid. Ik ben helaas, helaas dat weekend waarschijnlijk verhinderd. Misschien kan Marjan je aanmelden?
Bert van Sprang schreef:
ma 05 jul, 2021 21:18
En hoe kunnen leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser VZW inschrijven?
Nicole, je kunt in ieder geval meeliften op een NL-lid. Ik ben helaas, helaas dat weekend waarschijnlijk verhinderd. Misschien kan Marjan je aanmelden?
Dat wil ik met plezier doen maar weet niet hoe, Wim kon als partnerlid ook niet meeliften. Er is geen mogelijkheid om meer personen toe te voegen.
Beste lijkt mij dat Nicole zelfde doet als Joukon of even mail naar activiteiten, Michiel reageerde vlot op mijn vraag betreft aanmelding Wim.
Marjan schreef:
ma 05 jul, 2021 21:35
Bert van Sprang schreef:
ma 05 jul, 2021 21:18
En hoe kunnen leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser VZW inschrijven?
Nicole, je kunt in ieder geval meeliften op een NL-lid. Ik ben helaas, helaas dat weekend waarschijnlijk verhinderd. Misschien kan Marjan je aanmelden?
Dat wil ik met plezier doen maar weet niet hoe, Wim kon als partnerlid ook niet meeliften. Er is geen mogelijkheid om meer personen toe te voegen.
Beste lijkt mij dat Nicole zelfde doet als Joukon of even mail naar activiteiten, Michiel reageerde vlot op mijn vraag betreft aanmelding Wim.
Schijnt dat het alleen voor leden is ivm beperkt aantal plakken. Wij zijn ook ieder apart ingeschreven. Hoop wel dat we in één tentje mogen :lol:
Schijnt dat het alleen voor leden is ivm beperkt aantal plakken
Leden van de Vakantiefietser dienen wat dat betreft gewoon als lid behandeld te worden. Nicole, zal ik je op mijn naam inschrijven? (ps Ik kan dat hier gerust open neerschrijven, geen een bestuurslid dat dat hier leest, droevig maar waar.)
joukon schreef:
ma 05 jul, 2021 21:13
Marjan schreef:
ma 05 jul, 2021 21:05
joukon schreef:
ma 05 jul, 2021 20:52
Gebruikersnaam wordt niet herkent. Knopje wachtwoord vergeten werkt niet hierbij.

Leuke vernieuwing is dit. Niet dus.

Heb contactformulier ingevuld en verstuurd. Niet geschoten is altijd mis.
Je mailadres is nu je gebruikersnaam.

En ben met jullie eens dat deze digitale vernieuwing niet echt vooruitstrevend werkt.
Zoals hierboven geschreven heb zowel gebruikersnaam als ook e-mailadres als "gebruikersnaam" opgegeven en beiden werken niet naar behoren. Kan niet inloggen terwijl ik wel in forum kan inloggen.

Vandaar dus contactformulier ingevuld en weggestuurd :roll:
Forum en systeem op de website zijn niet aan elkaar gekoppeld omdat het twee totaal verschillende systemen zijn. Dus voor forum heb je een account en voor de website heb je een account. Voor die op de website is een registratie vereist waarvoor enkele mailtjes verstuurd zijn destijds.

Heel jammer natuurlijk, maar soms zijn systemen helaas niet zo gemakkelijk of helemaal niet aan elkaar te koppelen.
Bert van Sprang schreef:
ma 05 jul, 2021 22:38
Schijnt dat het alleen voor leden is ivm beperkt aantal plakken
Leden van de Vakantiefietser dienen wat dat betreft gewoon als lid behandeld te worden. Nicole, zal ik je op mijn naam inschrijven? (ps Ik kan dat hier gerust open neerschrijven, geen een bestuurslid dat dat hier leest, droevig maar waar.)
Het zijn voor zover ik weet nog steeds twee compleet separate verenigingen, met eigen leden en eigen ledenadministratie. Er is tot nu toe altijd coulant omgegaan met het toelaten van Vakantiefietser leden bij WF activiteiten, maar die liefde wordt volgens mij niet heel vaak beantwoord.
cdj schreef:
di 06 jul, 2021 00:46
Heel jammer natuurlijk, maar soms zijn systemen helaas niet zo gemakkelijk of helemaal niet aan elkaar te koppelen.
Helaas? Die koppeling is voor zover ik weet geen overweging geweest bij de keuze voor de nieuwe website.
cdj schreef:
di 06 jul, 2021 00:49
Er is tot nu toe altijd coulant omgegaan met het toelaten van Vakantiefietser leden bij WF activiteiten
Coulant? Lees het verenigingsreglement eens door. De Vlamingen hebben er recht op.
cdj schreef:
di 06 jul, 2021 00:49
Het zijn voor zover ik weet nog steeds twee compleet separate verenigingen, met eigen leden en eigen ledenadministratie. Er is tot nu toe altijd coulant omgegaan met het toelaten van Vakantiefietser leden bij WF activiteiten, maar die liefde wordt volgens mij niet heel vaak beantwoord.
Het zijn wel twee verenigingen, maar leden van de vakantiefietser zijn volgens onze statuten WEL welkom bij onze activiteiten.

Zie: https://www.wereldfietser.nl/f/files/in ... 180902.pdf
vakantiefietser.png
cdj schreef:
di 06 jul, 2021 00:46

Forum en systeem op de website zijn niet aan elkaar gekoppeld omdat het twee totaal verschillende systemen zijn. Dus voor forum heb je een account en voor de website heb je een account. Voor die op de website is een registratie vereist waarvoor enkele mailtjes verstuurd zijn destijds.

Heel jammer natuurlijk, maar soms zijn systemen helaas niet zo gemakkelijk of helemaal niet aan elkaar te koppelen.
Voordat iemand opnieuw gaat reageren op mijn stukje. Ik heb dit inmiddels opgelost via contactformulier invullen en verder via de 'gewone mail' communicatie.
Uiteraard was mij gelijk al duidelijk dat het forum en de website twee verschillende platformen zijn. Waarvoor twee verschillende gebruikersnamen en zelfs aparte email adressen kunnen bestaan zoals in mijn situatie. Helaas pech voor mij heb ik een mailprovider lang geleden opgezegd. En doordat ik de website slechts ooit een keer heb gebruikt, is die er dus tijdens een migratie van e-mail accounts erdoor geglipt. Voor het forum had ik die wel gewijzigd, voor de website is het mij ontschoten.
Ik heb mijn vraag hierover nu nogmaals aan beide besturen gericht. De vorige poging dateert van januari. De VF antwoordde me toen dat ze zich bewust zijn van het probleem, de WF reageerde niet.
nicolevelo schreef:
di 06 jul, 2021 09:31
Ik heb mijn vraag hierover nu nogmaals aan beide besturen gericht. De vorige poging dateert van januari. De VF antwoordde me toen dat ze zich bewust zijn van het probleem, de WF reageerde niet.
Als lid van de Vakantiefietser VZW betaal je contributie aan de Vakantiefietser VZW. Deze vereniging moet dus leveren.
Door de nieuwe ledenadministratie zijn er problemen ontstaan. Door de nieuwe wetgeving mogen gegevens niet zomaar uitgewisseld worden.
Ik vind dat de besturen van beide organisaties moeten komen tot een oplossing.om de afspraken na te komen en te komen tot uitvoering zoals het in het reglement vermeld staat.
Ik kan mij als lid van de Wereldfietser alleen maar wenden tot het bestuur van de Wereldfietser. Dat doe ik ook. Laten meer leden van beide verenigingen dit naar hun eigen bestuur doen.
Allerlei speculaties naar aanleiding van deze aankondiging van deze activiteit op dit forum hebben volgens mij weinig zin, Tenzij iemand het ei van Columbus als oplossing heeft.
Moet wel op de agenda van de komende ledenvergadering.
Wellicht een apart draadje op het ledendeel van het forum.