Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2021 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2021

Wat mij betreft een puntje voor verbetering:
Ik heb me een paar weken geleden aangemeld voor de wachtlijst. Geen bevestiging of iets dergelijk en geen duidelijkheid over de wachtlijst. Lees hier op het forum wel dat iemand alsnog kan komen. Iets meer info m.b.t. de wachtlijst zou volgende keer wel fijn zijn.
Zo is Harskamp ook nog even positief in het nieuws deze dagen.
-1 voor BartO vanwege simplistisch gescheld.

Rob de Waal schreef:
zo 29 aug, 2021 20:30
Wat mij betreft een puntje voor verbetering:
Ik heb me een paar weken geleden aangemeld voor de wachtlijst. Geen bevestiging of iets dergelijk en geen duidelijkheid over de wachtlijst. Lees hier op het forum wel dat iemand alsnog kan komen. Iets meer info m.b.t. de wachtlijst zou volgende keer wel fijn zijn.
Van een ander lid hoorde ik dezelfde klacht.
Ik ken Bart al wat langer :D .
Eindelijk dan toch de recepten, het heeft even geduurd maar hier zijn ze, met dank aan Inge.

[b]Bulger met noten in grote paella pan[/b]

2 kg bulgur ongekookt
10 aubergine (in blokjes gesneden)
10 courgette (in blokjes gesneden)
10 rode paprika (in blokjes gesneden)
10 rode ui (in blokjes gesneden)
2 kg gram noten (hazelnoten, amandelen, casewnoten of gemengde noten) grof gehakt
800 gram rozijnen
20 tenen knoflook (gehakt)
Groot blik verse kaas
Ras el hanout
Komijnzaad
Peper&zout
Limoensap
Groene kruiden

Bereidingswijze:
Kook de bulgur volgens de gebruiksaanwijzing op de verpakking.
Fruit de ui aan, en voeg de rest van de groenten en de knoflook toe om te roerbakken.
Voeg de kruiden, limoensap en zout naar smaak toe.
Voeg de noten, rozijnen en bulgur toe, en meng alles goed door elkaar.
Voeg op het laatst de verse kruiden en de verse kaas toe.

Paprika soep
10 uien
10 Knoflook
10 blikken tomatenblokjes
7 grote potten geroosterde paprika’s
Verse tijm
Groente bouillon blokjes voor 12 l soep
Geroosterde paprika poeder
Chorizo worsten (voor niet veggie deel van de soep)
Mascarpone met verse kruiden voor veggie del van de soep
50 kartonnen bekertjes

Uien bakken, knoflook erbij
Rest erbij minus de chorizo en de mascarpone
20 min zachtjes laten koken
Blender erop
Verdeel in twee delen (veggie en niet veggie)
Gooi de chorizo in de een
Klop de mascarpone los roer en de kruiden door met wat zout en peper


Falafel
2 grote koeken pannen; schaal voor saus; vuur voor broodjes te verwarmen of extra koekenpan
150 kant en klare falafel balletjes
50 pita broodjes
Gemengde sla
Alu folie
2 kg gram crème fraîche
pot mayonaise
20 tenen knoflook
2 uitgeperste citroensap
5 eetlepels peterselie
5 eetlepels bieslook
5 eetlepels suiker
zout & zwarte peper

Maak de knoflook saus
Neem een ruime kom en doe hier de citroen sap en suiker in. Meng deze goed door elkaar.
Voeg nu de geperste teentjes knoflook toe.
Als je de geperste teentjes knoflook hebt toegevoegd doe je de mayonaise en de crème fraîche erbij. Goed doorroeren en de verse fijngesneden kruiden toevoegen. Weer roeren en op smaak brengen met peper & zout.
Rol per vier broodjes in alu folie en leg deze in het vuur vlak voor serveren of bak ze los op in een koekenpan
Bak de falafel op
Doe het in een broodje met wat sla en een flinke dot knoflook saus
Op de tafels staat de tomaten sla die kan nog worden toegevoegd


Tomaten sla
50 Mooie tomaten
10 Komkommer
Groot blik feta
10 Rode ui
Peterselie
Olijfolie
Citroensap
Zout en peper
Verse oregano

Klein snijden en mengen maar

Zoete ogen van de sultan
5 liter griekse yoghurt
Doos dadels
25 bananen
3 liter slagroon
kg honing
1 Kg walnoten
50 bekertjes


Snijd de dadels klein en meng ze met de yoghurt
Sla vlak voor het serveren de slagroom en meng de rest er door heen
Het moet flink zoet zijn van de honing

EET SMAKELIJK :P
Even als reactie op het gebrek aan communicatie over de inschrijvingen en de reservelijst.
Ik geef toe dat de communicatie beter had gekund, duidelijk een punt ter verbetering.

We hopen volgend jaar geen grenzen meer te hebben t.a.v. het deelnemers aantal, dus ook geen reservelijst meer.

Ik hoop tot dan, we hebben weer een optie op de Harskamperdennen voor het weekend van 26,27 en 28 augustus 2022.

Tot dan
Anja :D
Even als reactie op het gebrek aan communicatie over de inschrijvingen en de reservelijst.
Ik geef toe dat de communicatie beter had gekund, duidelijk een punt ter verbetering.

We hopen volgend jaar geen grenzen meer te hebben t.a.v. het deelnemers aantal, dus ook geen reservelijst meer.

Ik hoop tot dan, we hebben weer een optie op de Harskamperdennen voor het weekend van 26,27 en 28 augustus 2022.

Tot dan
Anja :D
Anja,
Het was geslaagd. Hartelijk dank!
Westerweel schreef:
vr 08 okt, 2021 17:42
Even als reactie op het gebrek aan communicatie over de inschrijvingen en de reservelijst.
Ik geef toe dat de communicatie beter had gekund, duidelijk een punt ter verbetering.

We hopen volgend jaar geen grenzen meer te hebben t.a.v. het deelnemers aantal, dus ook geen reservelijst meer.

Ik hoop tot dan, we hebben weer een optie op de Harskamperdennen voor het weekend van 26,27 en 28 augustus 2022.

Tot dan
Anja :D
Is er al iets bekend over het weekend in 2022? Kan er niets over vinden op de kalender. Lijkt mij leuk om ook eens mee te gaan.

Gr. John Sitters