Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2021 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2021

eindgebruiker schreef:
di 06 jul, 2021 08:50
cdj schreef:
di 06 jul, 2021 00:46
Heel jammer natuurlijk, maar soms zijn systemen helaas niet zo gemakkelijk of helemaal niet aan elkaar te koppelen.
Helaas? Die koppeling is voor zover ik weet geen overweging geweest bij de keuze voor de nieuwe website.
dat kan wezen. "helaas" slaat op mijn eigen gevoel daarbij. ik kan mij voorstellen dat het geen overweging is geweest omdat het zo'n omvangrijke klus zou zijn om ze te koppelen aan elkaar.
Marc v G schreef:
di 06 jul, 2021 09:00
cdj schreef:
di 06 jul, 2021 00:49
Het zijn voor zover ik weet nog steeds twee compleet separate verenigingen, met eigen leden en eigen ledenadministratie. Er is tot nu toe altijd coulant omgegaan met het toelaten van Vakantiefietser leden bij WF activiteiten, maar die liefde wordt volgens mij niet heel vaak beantwoord.
Het zijn wel twee verenigingen, maar leden van de vakantiefietser zijn volgens onze statuten WEL welkom bij onze activiteiten.

Zie: https://www.wereldfietser.nl/f/files/in ... 180902.pdf

vakantiefietser.png
ik kan de statuten van de VF niet zo snel vinden. staat daar het omgekeerde ook in?
Het maakt voor dit geval niet uit wat er in de reglementen van de Vakantiefietser staat, in ons reglement staat dat leden van de Vakantiefietser toegang hebben tot onze activiteiten.

Overigens heb ik, als lid van de Wereldfietser, ook al een aantal keer aan tochten van de Vakantiefietser meegedaan.
Marc v G schreef:
di 06 jul, 2021 11:31
Het maakt voor dit geval niet uit wat er in de reglementen van de Vakantiefietser staat, in ons reglement staat dat leden van de Vakantiefietser toegang hebben tot onze activiteiten.

Overigens heb ik, als lid van de Wereldfietser, ook al een aantal keer aan tochten van de Vakantiefietser meegedaan.
Er zijn afspraken gemaakt tussen beide verenigingen dat de leden van beide verenigingen kunnen deelnemen aan activiteiten van beide verenigingen. De besturen van de twee afzonderlijke verenigingen zijn echter formeel alleen verantwoording schuldig aan de eigen leden. Leden van de Wereldfietser kaart dit aan bij het bestuur van de Wereldfietser. en leden van de Vakantiefietser kaart dit aan bij het bestuur van de Vakantiefietser.
Nogmaals dit lijkt mij iets voor "bestuur en beleid" op het ledendeel.
nicolevelo schreef:
di 06 jul, 2021 09:31
Ik heb mijn vraag hierover nu nogmaals aan beide besturen gericht. De vorige poging dateert van januari. De VF antwoordde me toen dat ze zich bewust zijn van het probleem, de WF reageerde niet.
Dit keer kreeg ik meteen een reactie van het bestuur van de WF.
nicolevelo schreef: Dit keer kreeg ik meteen een reactie van het bestuur van de WF.
Maar nu maak je me wel heel nieuwsgierig. :roll:
Mooi bericht NicoLeVelo!
Ik ga toch niet mee. Ik ga naar Spanje. Dus misschien kan je man mee.

Mario
Beste organisator,
Heb me een beetje te laat ingeschreven voor ons kampeer/fietswknd.(Harskamperardennen)
Is er een wachtlijst voor trouwe leden zoals ondergetekende?😉
Graag zou ik me aanmelden, zonder partner 😀..👭..dus 1 persoon.🙋🚴🏼
Fiets groet van Jopi Floor
Jopi Floor schreef:
ma 09 aug, 2021 14:01
Beste organisator,
Heb me een beetje te laat ingeschreven voor ons kampeer/fietswknd.(Harskamperardennen)
Is er een wachtlijst voor trouwe leden zoals ondergetekende?😉
Graag zou ik me aanmelden, zonder partner 😀..👭..dus 1 persoon.🙋🚴🏼
Fiets groet van Jopi Floor
Het is gelukt! Jopie heeft zich gewend tot de organisatie en komt naar de Harskamperdennen. De heide staat dit jaar prachtig in bloei. De weersverwachtingen zijn goed. Er wordt weer lekker gekookt. Dat wordt weer genieten, als vanouds.
Voor zaterdag 28 augustus is er een fietstocht van ongeveer 74 km uitgezet.
Alle gegevens zijn te vinden op:
https://micvanloon.stackstorage.com/s/f5SKjkGm89A6wjfn
Om je aan te melden mail naar mij mvanloon@xs4all.nl
Michiel van Loon
‘Het is al heel erg druk in Harskamp vanwege alle kampeerders.’
We moeten ook iets doen met het verzet tegen de opvang van Afghaanse vluchtelingen naast ons.
We gaan niet doen alsof er niets aan de hand is tijdens het Nazomerweekend op de Harskamperdennen. Graag jullie ideeën over hoe we hier aandacht aan kunnen besteden en tegelijkertijd een gezellig weekend kunnen beleven.

Groeten uit Berlijn,
Bart

https://passingunlocked.wordpress.com/
We moeten ook iets doen met het verzet tegen de opvang van Afghaanse vluchtelingen naast ons.
We moeten helemaal niets doen. Ook ik heb met afschuw naar het nieuws zitten kijken, Het is echter niet persé zo dat alle aanwezige wereldfietsers hier hetzelfde over denken. Misschien kan jij en andere gelijkgestemden de Afghaanse vluchtelingen laten weten dat ze wat jou betreft meer dan welkom zijn.
@Bert, je hebt helemaal gelijk.
Ik vind het idee van Bart wel enorm nobel.
Ik ook, dus als hij een petitie oid wil afgeven, wil ik hem wel tekenen.
Hij wil "iets doen" met het verzet, maar wat?
Wie gaan er naar het kampeerweekend van de Wereldfietser?
Hallo,
Zaterdag te morgen moet ik rond 08:15 van de Harskamperdennen naar het station in Barneveld.
Is er iemand met een auto, die mij uiteraard tegen een nette vergoeding, hier naartoe kan / wil brengen?
Ik bestel een taxi als dit niet lukt.
Groeten Edith
Groetjes vanaf de Harskamperdennen.
Weer leuk om gezellig samen te zijn.
De kookploeg is al weer druk aan de gang.
Wat een heerlijk thuiskomen, zoʼn uitgekleed Nazomerweekend! Dank aan alle deelnemers, Marjan en Michiel voor de track, de kookploeg en Inge voor de uitgebalanceerde maaltijd, Marlies en Jaap voor het betere knotswerk en natuurlijk Anja voor de alomvattende coördinatie en het bonusmaal!

Er is niets nobels aan, @Marjan. Ik kan er niets aan doen. Als er naziʼs opkomen, dan kom ik in het geweer. Ik heb zaterdagnamiddag nog even door Harskamp rondgereden maar alles lijkt er weer pais en vreê. Ik heb er verder geen nazi meer gezien.

Wat de heer Van Sprang beweegt om in de kiem een kansrijk initiatief de kop in te drukken ontgaat me. Van hem ontbrak op de Harskamperdennen elk spoor. Misschien dat hij weerloze individuele leden van Vereniging De Wereldfietser wilde behoeden voor zich aangesproken voelen door het gebruik van het woord ʼweʼ(?).

BartO.

PassingUnlocked.wordpress.com
https://passingunlocked.wordpress.com/2 ... n-warschau Na deze post verschijnt nog één post op mijn reisblog.