Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off-road bikepacking weekend beginners 18 t/m 20 juni 2021 - Forum Wereldfietser

Off-road bikepacking weekend beginners 18 t/m 20 juni 2021

Na een lange tijd van Coronastilte is de Activiteitencommissie bijzonder verheugd dat één van onze leden nu eindelijk weer een fietsweekend heeft kunnen organiseren.

In dit geval gaat het om een "Off-road bikepacking weekend beginners", dat zal plaatsvinden op 18 t/m 20 juni 2021.
Het aantal inschrijvingen voor de tocht is beperkt tot 15 mensen. De tocht zal volgens de geldende regels van het RIVM georganiseerd worden.

Voor meer informatie en je inschrijven (alleen voor leden van de Wereldfietser) kijk op https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... -beginners.
Activiteitencommissie schreef:
za 22 mei, 2021 15:56
Na een lange tijd van Coronastilte is de Activiteitencommissie bijzonder verheugd dat één van onze leden nu eindelijk weer een fietsweekend heeft kunnen organiseren.

In dit geval gaat het om een "Off-road bikepacking weekend beginners", dat zal plaatsvinden op 18 t/m 20 juni 2021.
Het aantal inschrijvingen voor de tocht is beperkt tot 15 mensen. De tocht zal volgens de geldende regels van het RIVM georganiseerd worden.

Voor meer informatie en je inschrijven (alleen voor leden van de Wereldfietser) kijk op https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... -beginners.
En hoe zit het met inschrijvingen voor leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser vzw?
nicolevelo schreef: En hoe zit het met inschrijvingen voor leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser vzw?
Gewoon even een berichtje sturen aan het bestuur van de Wereldfietser.
Die geven altijd snel antwoord.
Peter Molog schreef:
za 22 mei, 2021 18:05
nicolevelo schreef: En hoe zit het met inschrijvingen voor leden van de zusterorganisatie Vakantiefietser vzw?
Gewoon even een berichtje sturen aan het bestuur van de Wereldfietser.
Die geven altijd snel antwoord.
Ik heb het bestuur enkele maanden geleden (ik denk in februari) aangeschreven ivm lidmaatschap.
Nooit antwoord gekregen.
nicolevelo schreef: Ik heb het bestuur enkele maanden geleden (ik denk in februari) aangeschreven ivm lidmaatschap.
Nooit antwoord gekregen
Valt me tegen. Wij Nederlanders zijn altijd zo correct. Zeker in de omgang met buitenlanders. :oops:
Barbara, Gerlof en andere deelnemers aan deze tocht, bedankt voor de mooie route en het aangename gezeldschap. Ik heb genoten van deze tocht in een voor mij onbekende hoek van NL. Het was weer Heerlijk om zo op pad te zijn. Wat heb ik dat gemist ...
Voor mij was het de eerste keer dat ik met een weekend van de Wereldfietsers mee was. Dat is goed bevallen: fijn gezelschap, waarbij ik nooit het idee had de nieuweling in de groep te zijn, een prachtige route en mooi weer, met de buien op de momenten dat het tijd was om in de slaapzak te kruipen. Gelukkig trokken de zwaarste buien wat meer over het midden van het land. Later zagen we wel een aantal omgevallen bomen op of naast ons pad. Zeker voor herhaling vatbaar, dus Barbara en G(v)erlof bedankt!

Een van de vele graspaden
2021-06-19 09.48.02.jpg

Langs de Ruiten Aa
2021-06-19 12.05.33.jpg

De stormschade zorgde voor een offtrack avontuur
2021-06-19 12.37.27.jpg

In het Bargerveen
2021-06-20 09.17.31.jpg

De obligate foto van mijn fiets
2021-06-20 14.37.06.jpg
Het was inderdaad een prachtige tocht. Barbara had de paadjes met veel liefde uitgezocht. Voorafgaand was ze zelfs nog met de snoeischaar langgefietst om de ergste braamtakken te verwijderen. Dat mocht niet overal baten, maar met de krassen op de armen kon ik thuis wel stoer over een heroïsche tocht vertellen.
Ik dacht dat deze tocht voor beginners was :D .
Wat leuk om te zien en fijn dat het zo goed is bevallen. Ziet er allemaal goed uit. Echte bikepackers. Leuk.
Bert van Sprang schreef:
ma 28 jun, 2021 11:59
Ik dacht dat deze tocht voor beginners was :D .
Dat was het ook.