Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastrektocht 14 - 17 april 2006 - Forum Wereldfietser

Paastrektocht 14 - 17 april 2006

PAASTREKTOCHT 14 - 17 april 2006

Locatie:
Utrecht – Arnhem – Doesburg – Diepenheim – Deventer – Apeldoorn

Datum:
vrijdag 14 t/m maandag 17 april 2006

Verzamelen:
vrijdagochtend 11 uur Utrecht CS (voor diegene die “goede” vrijdag vrij zijn)
OF
Vrijdagavond op Camping De Boersberg, Boersberg 1, 6865 NG Doorwerth
OF
zaterdagochtend 10.30 uur Arnhem CS

KM per dag:
Gemiddeld zo’n 60-65 km

Tempo:
Je eigen tempo!

Kosten:
Je betaalt alleen de kosten van de campings en je eigen eten en drinken.
Geen extra kosten!

Contactpersoon:
Rena Wolf, renaw@yahoo.com


Vanuit de Randstad fietsen we via de Utrechtse Heuvelrug richting de IJssel en via enkele Hanzesteden gaan we de Achterhoek verkennen, om vervolgens te eindigen op de Veluwe. Kan het afwisselender?!

Tijdens het weekend flitsen we van het heden naar het verleden, vanuit het zadel van de stalen ros in een harnas te paard. Zo zijn er mogelijkheden om onderweg in de kleine, historische dorpjes en steden cultuur uit het heden en verleden op te snuiven, openen kastelen en forten hun deuren om bezichtigd te worden en begeven we ons in een natuurgebied met een geschiedenis van zo’n 150.000 jaar. Kan het spannender?!

Als klap op de vuurpijl maken we op 1ste Paasdag een heus traditioneel Paasvuur mee!

Is hiermee je interesse gewekt en heb je zin om je voor een paar dagen te begeven in de wereld van fietsreizigers, meld je dan aan d.m.v. een e-mail naar renaw@yahoo.com en ontdek!!

Ps: Alle deelnemers ontvangen bij aanmelding een elektronisch document met de routebeschrijving, inclusief korte informatie over de dorpjes, kastelen en forten onderweg.

De route is dusdanig bedacht, dat het zowel in groepsverband (hierbij wordt rekening gehouden met de langzaamste), als zelfstandig gefietst kan worden. Neem in ieder geval dus kaarten van het gebied mee!

Deelname aan de activiteiten van vereniging "De Wereldfietser" is ten alle tijden op eigen risico!!

Hey, Rena!!

Dat klinkt als een mooie route. Is Die camping in Doorwerth dezelfde als vorig jaar, net over het bultje?

Even gegoogled, het is inderdaad die camping, net over het bultje.
Mooi uitzicht over een vallei, en de boer heeft twee melkrobots, leuk om even naar te kijken.

Ook herriner ik me een heerlijke supergrote relaxruimte!

Groeten, John.
Hoi Rena,

Count me in !!!
Klinkt als muziek in mijn oren zo'n tochtje.

Hee John, ik herinner mij jou toch niet zo supergroot hoor :wink:
Je hebt er een hobby bijgevonden, beetje met gewichten stoeien ???

Groetjes

Ha die Lars,

In India op de markt goedkope pilletjes gevonden, goed spul joh!
Je krijgt alleen een hoog stemmetje en sommige onderdelen krimpen....


Groeten, John.

Zojuist eindelijk eens een keer het formulier ingevuld om lid te worden van de vereniging. Als het uitkomt met mijn werk, dan heb ik zeker interesse om mee te doen met dit weekend. Meteen een goede test voor mijn nieuwe fiets en tassen. Lijkt mij erg leuk andere vakantiefietsers te ontmoeten.

Gr,

Richard

En ja hoor.... ik ben vrij.
Ik zie jullie wel onder het blauwe bord op Utrecht CS :)

Groetjes,

Richard

Richard B schreef:Zojuist eindelijk eens een keer het formulier ingevuld om lid te worden van de vereniging.
Hoi, hoi, hoi!!!!
Weer een nieuw lid! WELKOM!!!


John.

En zo komt de Paasfietstrektocht weer in beeld.

En zo weer!!!!!!!!!!
Ga je mee Arjen???

Zet mij maar op de lijst. Vrijdagochtend zal ik al van de partij zijn. Mijn trein komt volgens de regeling aan om 10.59 uur. Ik ben benieuwd hoe snel de liften op Utrecht CS zijn :?

Sjirk

Hi Sjirk,
Leuk dat je meegaat! Als je mij even je e-mail adres stuurt, dan zorg ik ervoor dat je de route en informatie ontvangt.
Groet,
Rena :wink:
renaw@yahoo.com

Wie weet. Ik twijfel nog. Al die leuke dingen om te doen...

Hai Arjen,

Nou dat is toch makkelijk !
Dan kies je gewoon voor het leukste, en dat zijn wij van de wereldfietser !!!

Toch ?

Tot ziens bij de nu al bijna legendarische paastocht :wink:

Arjen,

Vooral die boerencamping in Dorwerth moet je aanspreken. Herinner je Goirle nog? Er is geen hooischuur, maar wel een stal met heerlijke luie stoelen. Heeft een fietser eigenlijk recht op na een dag op het rijwiel.

Hoi hoi!
Komt op met het mooie lente weer! :!:
Regen, wind en koud ben ik nu een beetje zat!
Een achterhoekse paastocht - geweldig! :D
Ik ga m'n best doen om van de partij te zijn!
James

Mooi weer?

Het gerucht gaat dat als het bij volle maan goed weer is het de weken daarop ook mooi blijft.....

Nog vijf dagen tot volle maan....

www.fullmoonwalk.nl

Check it out! :shock:

Beste mensen,

Henk Kraaijk heeft er voor gezorgd dat er tevens een digitale versie van de Paastrektocht route is, dus mocht je mee willen en je hebt GPS laat het me weten, dan stuur ik het je toe!!

Groet,
Rena :wink:

Wie oh wie wil er nog meer mee????
Rena :wink: