Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Geslaagde Fiets- en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Geslaagde Fiets- en Wandelbeurs

Goedenavond allemaal,
Net terug van het "Grote Beursweekend" kijk ik terug op een supergeslaagde beurs en twee begegezellige dagen. We waren met een gigantisch team van zo'n 70 mensen die elkaar afwisselenden, maar er waren steeds zo'n 30 wereldfietsers aanwezig rond de stands en dan nog een boel die over de beurs wandelden of zelf lezingen gaven. Vrijwel allemaal waren we te herkennen aan onze eigen shirts. We waren in ieder geval met gigantsiche gebieds- en andere knowhow aanwezig. Bovenal hebben we met met ongekend enthousiasme een groot aantal mensen aangespoord om ook eens een mooie fietsreis te maken.
:D En de organisatie en alle mensen die zich uit de naad hebben gewerkt: bedankt! Ik heb een leuk weekend gehad. :D
Leon

Hoi Leon,

Moe maar voldaan kijk ik terug op het afgelopen weekend.
Er waren ongeveer 12.200 bezoekers. Dat is ruim 50% meer dan vorig jaar. Zodra ik aanvullende gegevens heb over b.v. nieuwe leden, dan meld ik dat op het forum.

Bedankt voor de inzet, zonder vrijwilligers, geen wereldfietser, en dus een minder leuke beurs.

Groeten, John.

Hoi Hoi!
Was inderdaad een top weekend! :P
Erg intressant, gezellig en perfect geregeld!
Veel nieuwe mensen ontmoet en leuke verhalen gehoord - hopelijk treffen we elkaar weer op de Paasweekend.
Groetjes,
James

Een geslaagd weekend! Iedereen bedankt voor de hulp. De organisatie bedank ik extra omdat dit alles mogelijk was. Top!
groeten
Gudy

Ook als bezoeker kan ik zeggen dat de beurs zeer geslaagd was.

Anouk

Mocht iemand een verslag of foto's van de beurs hebben stuur deze dan even via de mail naar Jarno@wereldfietser.nl. Dan kan dit op de site worden geplaatst.

Ja ik heb me prima geamuseerd. Ik kan alleen maar hopen dat het velen heeft geinspireerd nu eens een keer op de fiets met vakantie te gaan en de caravan en SUV thuis te laten.
Wim

Ik vond de beurs zeker de moeite waard. Wel viel het me op dat er een disproportioneel aantal vijftigers en zestigers rond leek te lopen. Waar was de jeugd? En waarom liepen veel mensen op bergschoenen en droegen ze binnen buitensportjassen van 400 euro? Noch met de vloer, noch met de temperatuur in de RAI was iets mis.
Ik heb drie lezingen bijgewoond, waarvan vooral die van Eric Schuijt er positief uit sprong qua verhaal en kwaliteit van de dia's.
Een andere lezing vond ik kwalitatief onder de maat; ik zou de organisatie voor een volgende keer willen aanraden voor het lezingenprogramma nog eens kritisch naar dia's en verhaal van elke lezing te kijken en zonodig bij te sturen, zodat de kwaliteitsverschillen tussen de verschillende lezingen niet al te groot zijn.

Jarno schreef:Mocht iemand een verslag of foto's van de beurs hebben stuur deze dan even via de mail naar Jarno@wereldfietser.nl. Dan kan dit op de site worden geplaatst.
Hoi Jarno,
Voor de organisatie heb ik honderden foto's van de beurs en de activiteiten er omheen gemaakt. Ik denk dat het voor Theo wel ok is als ik je een paar foto's toestuur voor de website. Ik ga ze uitzoeken en mail ze je binnenkort.
Groet,
Marco

Naar aanleiding van de opmerking van Peter de Rijk.
Als er mensen zijn die opmerkingen hebben over een van de lezingen tijdens de Fiets en Wandelbeurs, stuur die per e-mail naar mij. Ik zal er discreet mee omgaan. Ik ga binnenkort met Floris, die de lezingen heeft begeleid, het programma van de afgelopen beurs evalueren.
Graag dus reactie naar: b.sitters@pz.nl

Vanavond, op Radio 1, geef ik een kort interview waarin er wordt teruggeblikt op de Fiets- en Wandelbeurs. Na het nieuws van 20.00 uur.
En eh.., Peter dank voor je compliment! :oops:

De Vakantiefietser schreef:Vanavond, op Radio 1, geef ik een kort interview waarin er wordt teruggeblikt op de Fiets- en Wandelbeurs. Na het nieuws van 20.00 uur.

En eh.., Peter dank voor je compliment! :oops:
De radio staat reeds aan, nu 18.10 ik vond de beurs een beetje tegenvallen, hoewel het bij jou in de stand natuurlijk razend druk was, zag ik.

Groet, Haike

Middels deze weg wil ik toch ook mijn dank en bewondering uiten richting de vrijwilligers van de Wereldfietser. Met z'n alleen hebben we toch maar weer mooi een hoop mensen op weg kunnen helpen in de wereld van fietsreizigers!
Alle 70-80 mensen, jullie waren (en zijn) geweldig!

Het ontwerp van de stands, inclusief de gigantisch mooie posters (die we allemaal maar wat te graag zelf wilde hebben), was van Maaike Pfann.
Maaike, thanks!

Voor de interne mens heeft een team van drie mensen (Wendy, Harm en Johnny) gezorgd , d.m.v. koffie/thee/sap/krentenbollen/koek/drop.
Jongens petje af voor de goede service!

Daarnaast hebben vele vrijwilligers me bedankt voor de geweldige organisatie. De gehele organisatie van de vrijwilligers en de indeling hiervan was in handen van John Telleman.
John, super, super en nog eens SUPER!!!

Groet,
Rena :wink:
Dit jaar stond de redactie van het tijdschrift de Wereldfietser voor het eerst op de beurs met een programma van workshops. Wereldfietsers vertelden enthousiast over het schrijven van reisverhalen (Frank van Rijn, Rutger van den Hoofdakker, Harry Wagenaar en Marianne Vincken BEDANKT!), over fotografie onderweg (Marco Meijerink BEDANKT!) en over de rubriek 'tips' in het tijdschrift (Maarten Smit BEDANKT!). Het doel was fietsreizigers te stimuleren verhalen te schrijven en foto's op te sturen van hun avonturen voor in het blad. Daartoe werden ook een fotowedstrijd en een verhalenwedstrijd uitgeschreven.
Het waren geweldige, inspirerende dagen!
Ook Pelle, Guido, Marc en Joke bedankt voor het enthousiasmeren van de bezoekers mee te doen aan de workshops, de wedstrijd, het door'fietsend' reisverhaal en lid te worden.
Binnenkort op de site en in het tijdschrift: meer informatie over de wedstrijd!
Inzenden tot 1 juni 2006 naar: wedstrijd@wereldfietser.nl

:arrow: Maaike.