Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen, 28 augustus 2020 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen, 28 augustus 2020

28 - 30 augustus Harskamperdennen

In het weekend van 28 - 30 augustus vindt het traditionele nazomerweekend op de Harskamperdennen plaats.

Weer een speciale editie dit jaar omdat dit het eerste fietsweekend wordt van de vereniging na alle annuleringen in verband met de Corona crisis. Hierdoor moeten we helaas wel een limiet stellen aan het aantal deelnemers. Er kunnen maximaal 40 mensen deelnemen.

Er zal op zaterdag weer een heerlijke maaltijd vervaardigd worden door Inge. Hierbij kan er natuurlijk weer uitgebreid nagepraat worden over alle avonturen van de zomer.

De kosten voor het weekend zijn:
  • 25 euro p.p. voor 2 nachten
  • 11 euro p.p voor de maaltijd op zaterdag inclusief 2 drankjes
  • kinderen tot 15 jaar betalen 12 euro voor het weekend

Aanmelden: dit kan door je op te geven via najaarsweekend(apestaartje)wereldfietser(punt)nl

Na aanmelding krijg je een vragenlijstje toegestuurd met onder andere hoeveel personen je wilt komen en wat je wil eten op de zaterdag.

De organisatie is in handen van Anja Westerweel

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering. Zie https://www.wereldfietser.nl/veiligheid. 



Bron: https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... mperdennen
Heb er zin in.

Mario
Vanavond heb ik me aangemeld. Moet even uitzoeken of we dan ook weer kunnen gillen met de ukelele!
Iemand die Lola van The Kinks mee wil zingen? Heb Redemption song op het programma, a tisket a tasket ... en ook fijne meegalmers zoals Ruby Tuesday, Kissing in the back row of the movies, Don't worry be happy, Yes sir that's my baby en uiteraard oud repertoire zoals Jolene, Ob la di ob la da, Hazes, Land van Maas en Waal.
De aanmelding van mij en Josephine is zojuist verstuurd.
Heb mijzelf aangemeld. Heb er zin in.

Lola van The Kinks, oud nummer. Heb ik lang geleden op Pink Pop gezien en gehoord.
Meezingen moet lukken :wink:
Activiteitencie WF schreef:
di 23 jun, 2020 20:22
het traditionele nazomerweekend op de Harskamperdennen

op te geven via najaarsweekend(apestaartje)wereldfietser(punt)nl
Klopt dat e-mailadres wel? Het traditionele najaarsweekend vindt normaal gesproken plaats eind september in Bosschenhoofd, georganiseerd door Hetty en Lauran.
Mevr. van der Veeke en ikzelf hebben ook aangifte tot aanwezigheid gedaan.
Nog geen bevestiging gehad.
Leuk. We komen. Tenminste, als we binnen de 40 deelnemers zitten. Even wachten op akkoord van Anja.
Als we een onverhard tochtje moeten voorrijden doen we dat graag. Voldoende mogelijkheden daar.

Groetjes,
Marco en Lisette
Eindelijk weer eens een WF weekend, leuk !
Wij komen, met natuurlijk het 40 plekken voorbehoud.

Ben Huve & Ingrid Stikkelorum
Ik kom niet naar het Nazomerweekend op de Harskamperdennen dit jaar mits het quotum is verruimd.
mits of tenzij?
Hoera, we kunnen weer!
Heb me zojuist blijmoedig aangemeld.

Ger
BartO schreef:
vr 26 jun, 2020 11:33
Ik kom niet naar het Nazomerweekend op de Harskamperdennen dit jaar mits het quotum is verruimd.
Beste Bart, dit is geen quotum van de Wereldfietser.
Ik heb nog geen bericht gehad. Maar misschien word er eerst gewacht tot dat de 40 is bereikt.

Mario
Beste Bart, dit is geen quotum van de Wereldfietser.
Oké, Bert, dank voor de toelichting. Die ontbrak in de eerste, aankondigende post:

Hierdoor moeten we helaas wel een limiet stellen aan het aantal deelnemers. Er kunnen maximaal 40 mensen deelnemen.
Desondanks blijf ik het een rare, exclusieve limiet vinden dat tegen het omarmende karakter van het Nazomerweekend op de Harskamperdennen ingaat, zoals ik het ken. En ik verwacht dat tegen die tijd de restricties weer verder zullen zijn opgerekt. Dus ik wacht de ontwikkeling nog even af, voor ik me aanmeld en hopelijk iedereen weer mag begroeten.
Niets ten nadele allemaal van degene die het organiseert overigens!
BartO schreef:
di 30 jun, 2020 15:24
bert sitters schreef:
vr 26 jun, 2020 16:16
BartO schreef:
vr 26 jun, 2020 11:33
Ik kom niet naar het Nazomerweekend op de Harskamperdennen dit jaar mits het quotum is verruimd.
Beste Bart, dit is geen quotum van de Wereldfietser.
Oké, Bert, dank voor de toelichting. Die ontbrak in de aankondiging.

Hierdoor moeten we helaas wel een limiet stellen aan het aantal deelnemers. Er kunnen maximaal 40 mensen deelnemen.
Desondanks blijf ik het een rare, exclusieve limiet vinden dat tegen het omarmende karakter van het Nazomerweekend op de Harskamperdennen ingaat, zoals ik het ken. En ik verwacht dat tegen die tijd de restricties weer verder opgerekt zijn geworden. Dus ik wacht de ontwikkeling nog even af, voor ik me aanmeld en hopelijk weer iedereen kan begroeten.
Niets ten nadele overigens van degene die het allemaal organiseert!
Beste Bart,
Er gelden nog steeds beperkende maatregelen die van hogerhand worden opgelegd. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar het is nu eenmaal zoals het is.
Al veel positieve verhalen gehoord dus ik ben benieuwd. Ik ben erbij! 8)
eindgebruiker schreef:
wo 24 jun, 2020 00:02
Activiteitencie WF schreef:
di 23 jun, 2020 20:22
het traditionele nazomerweekend op de Harskamperdennen

op te geven via najaarsweekend(apestaartje)wereldfietser(punt)nl
Klopt dat e-mailadres wel? Het traditionele najaarsweekend vindt normaal gesproken plaats eind september in Bosschenhoofd, georganiseerd door Hetty en Lauran.
In het tijdschrift wordt ook alleen maar over najaarsweekend gesproken. Blijkbaar had iemand bij het schrijven teveel last van de hitte :roll:
(Het e-mailadres werkt overigens wel)
Ook aangemeld.
Ik ga vast oefenen op Lola Loes 😲
Ik ben aangemeld.
Ik heb de weekenden echt gemist
Jammer van de 40.
Maar is helaas niet anders.
Gr.betty

En Anke,
Wie is LolaLoes?