Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oud & Nieuw tocht, 29 december - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Oud & Nieuw tocht, 29 december

Ha Wilbert

Ik heb je een mailtje gestuurd om me aan te melden (incl trekkershut). Heb je dat ontvangen?

Groet Corine
fietsbelgie2018 schreef:
vr 13 dec, 2019 21:09

wat ik nodig heb ? Ik heb meegedaan met de sinterklaastocht. Dat beviel goed maar na 1 nacht kamperen is de tent nat van de dauw en dan moet je de tent de volgende avond weer nat opzetten terwijl het buiten goed koud kan zijn en dat na 80 km.
Binnentent apart van de buitentent inpakken?
De weersverwachtingen worden steeds beter. Vooral op 30 december met 11 graden en ook regelmatig een zonnetje!
Luisterend naar Marin Marais 'La rêveuse' fietste ik gisteren helemaal voldaan huiswaarts na een prachtige fietsdriedaagse vanuit Venlo.

Dankjewel Wilbert voor de drie-sterren organisatie, en aan alle deelnemers voor de gezellige tijd samen.

Dankbaar dat ik deel mag uitmaken van deze bijzondere club Wereldfietsers.

Allemaal een voorspoedig 2020 toegewenst.

Nicole
DSCF4066.jpg
Ook ik ben voldaan thuis gekomen van de oud/nieuwjaarstocht. Vandaag, woensdag 1 januari mijn laatste etappe terug naar huis , van Oosterhout via Nijmegen naar Kinrooi (Belgie). Zon,mist en kou konden mij niet deren. Ook al waren de kroegen allemaal dicht tot 14.00 uur, thuis ben ik gekomen ( 16.15 uur), na 97 km. Ik had genoeg tijd om goede (fiets)voornemens te formuleren !!! Dank Wilbert en ook de anderen, tot een 8) andere keer.
Na wat aarzelingen heb ik meegedaan aan een activiteit van de WF
Ik heb mij Maandagmorgen op de camping aangesloten bij de groep van de Oud & Nieuwtocht.
Het was een gemakkelijke prettige kennismaking en een door Wilbert verrassend mooi uitgezette route.
Ik kom zelf uit Nijmegen en fiets vaak in de wijde omgeving maar de tocht van Wilbert had ook voor mij vele verassingen
waar ik hem ook voor wil bedanken.
Ook het contact met de mede fietsers heb ik als zeer prettig ervaren, ook daarvoor dank.
Het idee van Jos om mogelijkheid voor overnachting te bieden aan WF die langs of in de buurt komen spreekt mij aan
dus bij deze bij ons zal er zeker een plaats zijn in huis in een bed of op het grasveldje in de tuin en bij mooi weer in de tuin waar
wij een overkapping hebben met een slaapbank en als er mee afgewassen wordt is er ook nog een maaltijd.
Ik wens iedereen een gezond gelukkig en veilig 2020.
Groet Hans
Hej Eric
Leuk dat je reageert, ja er is nog plek, je bent de eerste die zich meldt. Ik heb ook de oud op nieuw tocht gefietst en heb nu enige ervaring hiermee. Het heeft zo voor en nadelen. Ik wil de hut wel huren mits ik 3 toezeggingen heb, dwz betalingen aan mij. Ik wacht dus nog op 2 anderen en ga dan vragen aan de camping of de hut nog vrij is en dan vragen om aan mij vooruit te betalen. Oke ?
Eric , ik stuur je dit bericht via het forum omdat mijn antwoord op jouw mail retour is gekomen
groet Jos