Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september

126 berichten
Peter,

Als je opziet tegen veel mensen kan je het nazomerweekend beter mijden :D. Maar er is andere keuze genoeg, met altijd een mix van oude bekenden en nieuwe gezichten. We delen echter allemaal de liefde voor het fietskamperen.
Dieuwertje & Franzi schreef:
vr 13 sep, 2019 20:54
Martin E. van Doornik schreef:
vr 13 sep, 2019 18:55
Wat heb ik fout gedaan? :?: Op mijn PC staan de foto's wel in beeld, op mijn smartphone ook. Dit is mijn eerste keer.
Mensen een album laten bekijken:
Open een album dat u heeft gemaakt.
Selecteer Meer in de rechterbovenhoek.
Selecteer Opties voor delen.
Zet de schakelaar naast Delen op Aan. Kopieer de link die wordt weergegeven en stuur deze naar de gewenste mensen. Houd er rekening mee dat iedereen die de link heeft, het album kan bekijken.

Lukt het zo Martin?
Ik heb op de drie stipjes rechtsboven geprobeerd en hier is het resultaat: zo goed?

https://photos.app.goo.gl/5oZBT8fFmYGvBPyg8
Ik kan de foto's nu bekijken Martin, missie geslaagd!
In 2018 was ik ook op Harskamperdennen. Op een gegeven moment wilde ik zo'n priktank van Campingaz no. 206 kopen. Die had de receptie bij de ingang niet op voorraad. Toen fietste ik naar de zaak van Elbertsen in Harskamp, recht tegenover de Plus-supermarkt. Meer dan 4 km.... Mooie zaak waar echt van alles te krijgen is, ook op campinggebied, waar Blokker niks bij vergeleken is.
Vorige week ging m'n vrouw ook mee. Ik heb de afgelopen weken onze kampeerspullen gecontroleerd, waarbij ook een opblaasbaar matras, die al sinds 2003 niet was gebruikt (omdat wij een huis in Zweden hebben). Ik had hem om te testen opgepompt en het matras leek nog uren stevig te blijven. Van ons eigen tweepersoonsbed thuis gingen de hoeslaken, kussens en dekbed in onze tent in Harskamperdennen zó erop. Maar in de nacht van vrijdag op zaterdag ging het luchtbedmatras door onze lichaamsgewichten héééél langzaam leeglopen. Plat in de ochtend. Gemopper van mijn wederhelft. Waarschijnlijk poreus geworden door ouderdom.
Ik pakte de auto en reed naar die zaak in Harskamp. Maar die blijkt nu niet meer te bestaan en is verhuisd naar Wekerom, nóg 3 km verderop bij het binnenkomen van het dorp direct aan de rotonde links. Er is ook een filiaal in Otterlo.
Terug gekomen met een nieuw opblaasbaar matras, wel een rib uit het lijf.
Dus deze verhuizing wil ik aan jullie doorgeven „voor het geval dat".

DSCF3450-klein.jpg
Belle schreef:
zo 15 sep, 2019 10:58
Martin E. van Doornik schreef:
vr 13 sep, 2019 18:55
Belle schreef:
vr 13 sep, 2019 16:47


Helaas werkt je link niet, 404.
Wat heb ik fout gedaan? :?: Op mijn PC staan de foto's wel in beeld, op mijn smartphone ook. Dit is mijn eerste keer.
Heb je rechtsboven op 'share' gedrukt? (Icoon dat als kleiner-dan teken er uitziet) Vervolgens in de pop-up 'create link' geklikt en die link gedeeld?
Is inmiddels gelukt, zie de reactie van Peter van Rijn, iets hierboven.
Met onderstaande link kom je bij een paar filmpjes van een muzikale vrijdagavond en nog een aantal foto's van een prachtig weekend Harskamperdennen!!

Groeten Ineke-Wouter

https://drive.google.com/open?id=10Cwun ... D38M1xngzl