Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaartstocht 2018 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hemelvaartstocht 2018

Getsie, ik zie deze tocht nu pas. Het is voor mij net te ver om die dag nog door te fietsen naar huis. Mocht er nog plek vrij komen in Breukelen, dan haak ik graag nog aan.
Update #8
De planning is dat alle deelnemers uiterlijk zondagavond (6 mei) extra informatie ontvangen in de postdoos. Hierin staat ondermeer e.e.a. over:

  • Vertrektijden, verzamellocatie en wat te doen bij aankomst op de camping
  • Wat en hoe met eten en drinken onderweg
  • Het rijden in groepen en een mogelijke verdeling
  • De veerponten onderweg
  • De betaling van kosten
  • De definitieve routes (maar niets is opgelegd, vrijheid blijheid)
Vooruitlopend daarop hier een koppeling naar een bestand met alle knooppunten op de route. Service van de zaak.
Mocht je dinsdag nog niets hebben aangetroffen in je postbus controleer dan even je spamdoos en neem zo nodig contact op via hemelvaarttocht@wereldfietser.nl. Ook voor overige vragen uiteraard.

Rik.

PS: 59 deelnemers, 51 tentjes.
Heeft iemand een suggestie waar we de auto een paar dagen in de buurt kunnen parkeren?
Mijn ervaring is dat de parkeerplaats voor het station vaak al vol is.
Ik zal in de informatie van morgen een paar suggesties doen, van dichtbij tot iets verderaf. Grote kans dat er op het parkeerterrein waar we verzamelen (aan de Badweg) op Hemelvaartsdag voldoende plaats is (maar met weinig sociale controle).
Wauw, quel service die knooppunten in een lijstje! Dank je wel aan degene die heeft zitten ploeteren. Zal er dankbaar gebruik van maken.
Loes
Update #9
Alle deelnemers (61) hebben zojuist de laatste informatie toegestuurd gekregen per mail, inclusief de gpx-routes en het knooppuntenoverzicht. Ik bedacht mij dat ik de adressen van de eerste twee campings niet in de informatie genoemd heb. Hierbij:
Donderdagavond: Buitendoor, Gortelseweg in Epe (geen huisnummer). Er schijnen twee Gortelsewegen in Epe te zijn, je moet navigeren naar de kruising Soerelseweg en Gortelseweg, dan de Gortelseweg (zandpad met betonnen fietspad) oprijden en steeds de eerste links nemen.
Vrijdagavond: Paasheuvelgroep, 't Frusselt 30 te Vierhouten.
Zaterdagavond: d' Oude Molenwerf, Proostdijweg 1 te Breukelen.
Update #10
Aan de routes die iedereen heeft ontvangen heb ik nog een toevoeging: voor donderdag is er een tweede route die ten westen van Apeldoorn even de stad ingaat langs de Albert Heijn, en daarna iets noordelijker weer aanhaakt aan de oorspronkelijke route. Totaal wordt de route dan 74,5 km (dat is een verlenging van 4 km, maar dan wel mèt avondeten in de tas). Deze Albert Heijn is op Hemelvaartsdag geopend van 12 tot 18 uur, adres Schapendoesweg 2.
Knooppunten: van 98 naar 39 en dan richting 59 (halverwege is de AH). Terug naar 39, dan naar 22, 75 en net voor 10 de route weer oppikken richting 9.

Voor de volledigheid de routes:

Donderdag
Donderdag via AH
Vrijdag
Zaterdag via Flevoland
Zaterdag via Putten en Hilversum
Zondag
Nou vooruit dan, toch nog een tipje voor de eerste dag:

Op ongeveer 15 km: https://www.boerderij-mossel.nl/
Op ongeveer 35 km: https://www.garage-radiokootwijk.nl/

Beide uitspanningen liggen pal op de route.
Bedankt Rik voor alle voorbereidingen en informatie!
Degenen die op de eerste camping niet € 10,50 met mij afrekenen maar € 11,00 krijgen een vrijkaart voor het pontje bij Olst (d.w.z. dat je dan over bent voor de helft van de prijs). Gepast betalen graag....
Vooralsnog moeten jullie de betaling bij de overige pontjes zelf regelen.
Hallo

Ik sta nu op de camping in oosterbeek en sluit morgen aan op de route in de buurt. Als ik jullie niet zie dan op de camping.

Mario
Rik,

Bedankt voor de organisatie. De routes waren prachtig en je had zelfs het weer perfect geregeld. We hebben ervan genoten net als de ontmoetingen met bekende en onbekende mede-WF'ers.
Hallo Rik

Bedankt voor de organisatie. Het was heel gezellig en een mooie route.

Mario
Fijne tocht weer, met prachtig weer op de koop toe. Prima georganiseerd Rik, dank je wel!
Het kostte een update of tien, maar toen was het ook perfect geregeld. Gisteren had Rik er zelfs voor gezorgd dat er allemaal kleine mannetjes in de sloot zaten die zijn naam riepen: rrrrrrrrrrrik, rrrrrrrrrrrik.
Van de foto's die ik geschoten heb zijn er 192 te bekijken door op DEZE pagina op de koppeling 'Hemelvaart 2018' te klikken. Veel kijkplezier!

Rik.

Bijlagen

De globale route van mijn tochtje door Nederland.

Afbeelding