Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off-road Pinkstertocht 19-20-21 Mei - Forum Wereldfietser

Off-road Pinkstertocht 19-20-21 Mei

Tijdens deze off-road editie van de Pinkstertocht doen we een Transbrabant: In 3 dagen van Bergen op Zoom naar Boxmeer! In 215km rijden we van de meest Westelijke Brabantse stad aan de Oosterschelde naar de meest Oostelijke stad in de Maasvallei bij de Duitse grens. De route leidt ons via onverharde smokkelpaadjes in de grensstreek en uitgestrekte bospercelen van de Brabantse Kempen naar het glooiend landschap van Oostelijk Brabant. De route voert met name over gravel wegen en bospaden met her en der een stukje single track. Grootste deel van de route is niet technisch en kan prima worden gereden op een mtb met(of zonder) bagagedrager en lichte bepakking zoals kleine fietstasjes of een bike-packing set-up.

Opgeven kan bij martijnraap at hotmail.com of via een berichtje op dit forum. Voor deze tocht geld een maximum aantal deelnemers van 20. In de week voor het weekend krijg je het programma en de gps track toegestuurd. Voor meer informatie en voor eventuele vragen kan je hier terecht of je kan me een berichtje sturen.

Afbeelding
Hoi Martijn,

Hoop er dit jaar eindelijk wel bij te zijn dus zet me maar weer op de lijst :-)

Maarten
Er is afgelopen weekend ‘hard gewerkt' om de route af te krijgen. En al zeg ik het zelf het is een mooie combi geworden van stukken rechtuit en speelse single tracks en dat alles zo’n 70% onverhard dwars door Brabant! En nog meer goed nieuws: Er zijn nog een aantal plekken vrij! Dus de laatste deelnemers zijn van harte welkom!
Programma:

Dag1 - Bergen op Zoom naar Alphen
Vertrek 10:00
Station Bergen op Zoom (0km)
Taverne Bosrust (25km)
Pannenkoekenhuis Het Smokkelaartje (56km)
Plus in Alphen tot 18:00 (69km)
Natuurcampeerterrein De Hoevens (73km)

Dag2 - Alphen naar Mierlo
Vertrek 9:30
Herberg De Leeuw, Vessem (30km)
Hut van Mie Pils (57km)
Jumbo Geldrop, 12:00-20:00 (67km)
Camping De Sprink (72km)

Dag3 - Mierlo naar Boxmeer
Vertrek 9:30
Herberg de Morgenstond, Griendtsveen (31km)
Station Boxmeer (67km)
Image-1.jpg
Screen Shot 2018-05-13 at 11.45.10.png