Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Wereldfietser op de Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

De Wereldfietser op de Fiets en Wandelbeurs

De Wereldfietser is dit jaar op de de Fiets en Wandelbeurs met een extra grote en vernieuwde stand. Zie voor een impressie van deze stand https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... beurs-2018.

Ook rond onze stand bruist het van activiteiten door onze leden. In de directe omgeving van de stand staan tientallen van onze leden als informant achter een tafel om met behulp hun plakboeken, foto's, kaarten en laptops informatie te geven over fietsen in hun favoriete landen.

Naast onze stand komt een kampeerveldje, waar onze leden laten zien hoe zij in de praktijk kamperen. Je kunt bij deze fietskampeerders alle vragen stellen over hun uitstalde fietsen, tentjes en overige materialen. Dus hier geen verkopers van buitensportzaken, maar fietsers zelf. Om 11:00 uur en om 14:00 uur geeft Peter Polling op het tentenveldje een demonstratie spullen in- en uitpakken en tent op- en afzetten.

De Fiets en Wandelbeurs vindt plaats op van 2 - 4 maart in de Jaarbeurs Utrecht. De beurs is open op vrijdag van 12 -17 uur en op zaterdag en zondag van 10 - 17 uur. www.fietsenwandelbeurs.nl

Leden van de Wereldfietser kunnen korting krijgen. Zie de advertentie in het laatste nummer van ons tijdschrift. Ben je nog geen lid, meld je dan snel aan, want dan krijg je nog op tijd dit nummer toegestuurd.
wanneer was het laatste nummer? wanneer is dat verstuurd? ik stuurde een adres wijziging maar hoorde daar niets op
Dat was rond 20 januari.
Max2015 schreef:
ma 12 feb, 2018 20:16
wanneer was het laatste nummer? wanneer is dat verstuurd? ik stuurde een adres wijziging maar hoorde daar niets op
Max,

Je kunt een mail sturen naar leden@wereldfietser.nl om het na te vragen.
We hebben erg veel zin in. Vorig jaar kwamen er veel vragen over hoe we deat allemaal in de fietstassen kregen, dit jaar gaan we dat laten zien. Inderdaad 2 keer per dag. De dag begint met een opgezette tent en uitgestald kampeergerei, en om 11.00 en om 14.00 uur gaan we de boel afbreken en inpakken, een rondje op de fiets en dan weer uitpakken en opzetten. Even kijken in hoeverre we de tent ook echt inpakken, met plakband ipv haringen is dat net wat ingewikkelder denken we. De tent ligt toch bovenop de bagagedrager, dus dat maakt weinig verschil.
En doen jullie dat dan ook in de middag van vrijdag 2 maart?
Dat is wel het idee op dit moment.
#zinin :-). De beurs is nu tegelijk met de bike motion, maar kun je nu ook met hetzelfde kaartje zowel bij de sportfietsen als bij de trekkingfietsen langs?
robhuls schreef:
di 13 feb, 2018 20:57
#zinin :-). De beurs is nu tegelijk met de bike motion, maar kun je nu ook met hetzelfde kaartje zowel bij de sportfietsen als bij de trekkingfietsen langs?
Vreemde is dat als ik op de site van de bikemotion kijk, ik voor 11,50 een kaartje kan kopen dat ook toegang tot de fiets en wandelbeurs geeft(dat is net zo duur als een fewb kaartje met WF korting)

Op de site van de fewb staat niet dat je ook toegang tot de bikemotion krijgt(maar ik vermoed dat dit wel het geval is).
Berger schreef:
di 13 feb, 2018 21:49
robhuls schreef:
di 13 feb, 2018 20:57
#zinin :-). De beurs is nu tegelijk met de bike motion, maar kun je nu ook met hetzelfde kaartje zowel bij de sportfietsen als bij de trekkingfietsen langs?
Vreemde is dat als ik op de site van de bikemotion kijk, ik voor 11,50 een kaartje kan kopen dat ook toegang tot de fiets en wandelbeurs geeft(dat is net zo duur als een fewb kaartje met WF korting)
Zie hier de toegangsprijzen op de site van Bikemotion http://www.bikemotionbenelux.nl/nl-NL/B ... ijzen.aspx
Let ook op het volgende bij onlinetickets via de site van Bikemotion: "Prijs is exclusief eenmalig € 1 transactiekosten"
Berger schreef:
di 13 feb, 2018 21:49
[

Op de site van de fewb staat niet dat je ook toegang tot de bikemotion krijgt(maar ik vermoed dat dit wel het geval is).
Volgens de organisatie van de Fiets en Wandelbeurs is een kaartje voor de Fiets en Wandelbeurs geldig voor alle drie de fietsbeurzen die van 2 -4 maart plaatsvinden in Jaarbeurs: dus óók voor de Bikemotion.
Zie hier de toegangsprijzen op de site van Bikemotion http://www.bikemotionbenelux.nl/nl-NL/B ... ijzen.aspx
Let ook op het volgende bij onlinetickets via de site van Bikemotion: "Prijs is exclusief eenmalig € 1 transactiekosten"
Vreemd, ik kreeg deze:
bm.PNG
bm.PNG (49.5 KiB) 4301 keer bekeken
[

[/quote]
Vreemd, ik kreeg deze:

bm.PNG
[/quote]
Dit staat niet op de officiele site van de Bikemotion www.bikemotionbenelux.nl
Activiteitencie WF schreef:
wo 14 feb, 2018 13:33
Dit staat niet op de officiele site van de Bikemotion www.bikemotionbenelux.nl
Ok, geen idee, was de eerste hit op google. Als je maar binnen komt zou ik denken...
Om aan goedkope kaartjes te komen voor de beurs, kun je ook bieden op ticketveiling.nl. Je biedt daar op twee kaartjes. Let wel op de toeslag van 5 euro die er bovenop komt. Mij is het zo gelukt om voor € 6,- twee kaartje te bemachtigen.

Pieter
Woon je verder weg van Utrecht en je reist met de trein, dan kan een combi-ticket treinreis en toegang beurs een aardige optie zijn. Vanuit het hele land trein je gemakkelijk naar Utrecht Centraal en dan ben je zo op de beurs zonder parkeerkosten.
https://www.spoordeelwinkel.nl/uitjes/f ... rting.html
Ik geef beide dagen weer een lezing over wat je wel of niet nodig hebt op een eerste fietsvakantie, en hoe je dat kunt doen zonder een tweede hypotheek op je huis te nemen.
Op het tentenveld is elke dag /dagdeel, ook een delegatie van de offroad afdeling van onze club te vinden.
Zij tonen een fiets met volledige minimalistische bepakking, en nemen je mee in hoeveel of hoe weinig je echt nodig hebt onderweg zijnde over (on)verharde paden.