Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs 2018 zoekt vrijwilligers - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs 2018 zoekt vrijwilligers

Zoals jullie op de activiteiten kalender kunnen lezen wordt onze Wereldfiets Beurs dit jaar gehouden op zondag 8 april in Ede bij De Fietser.

Bij deze wil ik een oproep doen voor het werven van vrijwilligers. We hebben jullie nodig, zonder vrijwilligers geen beurs. Trek de stoute schoenen aan, meld je aan als vrijwilliger, help in de zalen, werf meer leden of verzorg een reisverhaal of een workshop.

Voor onderstaande taken zoeken we vrijwilligers;

Informanten, Je wilt graag aan collega fietsers vertellen waar je leuk gefietst heb en je ervaringen delen. Je krijgt een dagdeel de beschikking over een tafel waar je aan de hand van fotoboeken, landkaarten etc, je ervaringen kunt delen met andere fietsers. Aanmelden via hansmetz45@hotmail.com
Reisverhalen Je hebt een mooie reis gemaakt en kan aan de hand van bijbehorende foto's daar een boeiend verhaal over houden. Je krijgt hiervoor 45 minuten de tijd. Er is een zaal met 100 stoelen volledig uitgerust met audio visuele hulpmiddelen, HD beamer, geluid en hoofdmicrofoon. Dit jaar willen we het accent leggen op fietsen in Nederland en Europa. Aanmelden bij hansmetz45@hotmail.com
Workshops Ook dit jaar willen we een aantal workshops geven. Denk je dat je aan de hand van plaatjes of producten iets kan vertellen over een onderwerp dat voor veel collega fietsers belangrijk en/of nuttig is om te weten geef je dan op. Je krijgt hiervoor 45 minuten de tijd. Er zijn 2 zalen met 40 respectievelijk 80 stoelen. Volledig uitgerust met audio visuele hulpmiddelen, HD beamer, geluid en hoofdmicrofoon.Meld je aan via vrijwilligerswfbeurs2018@gmail.com
Zaalwachten. Voor drie zalen hebben we zaalwachten nodig. Hun taak zal zijn controle van toegangsbewijzen en de mensen die een lezing geven helpen bij het opstarten van hun presentatie. Het zou handig zijn als je wat kennis hebt van presentaties geven met een laptop. Meld je aan via vrijwilligerswfbeurs2018@gmail.com
Kassa Bij de ingang hebben we vrijwilligers nodig voor de kaartverkoop. Meld je aan via vrijwilligerswfbeurs2018@gmail.com
Wereldfietser info stand Bij deze stand hebben we vrijwilligers nodig die informatie kunnen geven over onze vereniging bezoekers kunnen enthousiasmeren en nieuwe leden kunnen inschrijven. Meld je aan via vrijwilligerswfbeurs2018@gmail.com
Fietsenstalling. we hebben dit jaar een overdekte fietsenstalling die we af kunnen sluiten. Voor deze stalling hebben we sleutelbewaarders nodig die telefonisch bereikbaar zijn om de deur van de stalling te openen. Meld je aan via vrijwilligerswfbeurs2018@gmail.com
Helaas Helaas Helaas, ik had nog even gehoopt dat het toch 22 april (icm de ledenvergadering zou worden). Op zondag 8 april loopt mijn dochter de marathon in Rotterdam en dat wil ik niet missen. Ik was graag aanwezig geweest bij de beurs, volgens mij een ideale locatie, wat je noemt een win-win-gevalletje. Hopelijk in 2019 nog een keer.
Jammer Bert, we zullen je missen, volgende keer beter.
Even dit belangrijke bericht weer onder de aandacht brengen.
We zijn nog steeds op zoek naar informanten.

Dit jaar willen we op de beurs meer aandacht besteden aan dichter bij huis fietsen en groen kamperen. Heb je informatie over fietstochten naar de ons ons omringende landen of in eigen land en vind je het leuk om deze informatie te delen met mede fietsers, schroom dan niet, geef je op als informant op onze WF beurs in Ede.

Je krijgt een halve of hele dag de beschikking over een een tafeltje waarop je je fotoboeken, landkaarten etc. kunt uitstallen om aan de hand daarvan informatie kan geven.

Aanmelden bij hansmetz45@hotmail.com)
Aan het programma voor de praktische workshops wordt hard gewerkt. Eén van de workshops is: wat neem je mee op fietsreis?

Uiteraard is dat heel persoonlijk. De één gaat zo comfortabel mogelijk en kijkt niet op een grammetje meer of minder. Een ander fietst het liefst met minimale bepakking.

Fiets jij met een volledige kampeeruitrusting verdeeld over twee achtertassen, twee voortassen, stuurtas en misschien nog een tas achterop en vind je het leuk om daarover te vertellen?

Dan zijn we op zoek naar jou!

Tijdens een presentatie van 50 minuten laat je samen met iemand die minimaal bepakt is zien wat je zoal meeneemt en kun je vertellen waarom je daarvoor gekozen hebt.

Interesse om samen met iemand deze workshop te geven of vragen?
Mail naar: vlie1950 ad planet punt nl

P.S. iemand met een minimale uitrusting is al beschikbaar, zoek nu "de tegenhanger".