Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe tijdschrift in vernieuwde vormgeving komt eraan! - Forum Wereldfietser

Nieuwe tijdschrift in vernieuwde vormgeving komt eraan!

Als de postbezorging meezit, glijdt vrijdag of zaterdag het nieuwste nummer van ons onvolprezen tijdschrift De Wereldfietser bij jou door de gleuf van de brievenbus.
Ons tijdschrift is nu nog aantrekkelijker, want de vormgeving is met ingang van dit nummer geheel vernieuwd.
In dit nummer zit ook je ledenpas voor 2018, waarmee je bij diverse winkels kortingen kunt krijgen.
Verder zie je in dit tijdschrift hoe je als lid van de Wereldfietser korting kunt krijgen op de toegang van de Fiets en Wandelbeurs, 2-4 maart in de Jaarbeurs Utrecht.
Ben je nog geen lid van de Wereldfietser, dan kun je je aanmelden www.wereldfietser.nl/lid-worden Je krijgt dan ons tijdschrift vier keer per jaar thuisgestuurd.
Het is vrijdag! Spannend hoe het tijdschrift er uit ziet...
bijna een rede om niet te gaan fietsen morgen :D :D :D
Gistermiddag tijdschrift in nieuw jasje binnen gekregen.
Dankzij moedige mannen en vrouwen van de postbezorging die zelfs de westerstorm trotseerden!
Tijdschrift oogt mooi.
Inhoud waar het vooral om gaat is ook weer puik in orde 8)
Nieuw pasje zit er ook weer bij. Gelijk eruit gehaald. Die gaat zeker gebruikt worden.
Eric op de Fiets schreef:
vr 19 jan, 2018 00:48
Het is vrijdag! Spannend hoe het tijdschrift er uit ziet...
Het ziet er weer Super Actueel uit! waar zit het duimpje?
Eric op de Fiets schreef:
do 01 feb, 2018 15:22
waar zit het duimpje?
Bij mij één aan m'n linker en één aan m'n rechter hand. 8) Heb net mijn proefnummer uit en ben lid geworden van de club.
Welkom bij de klup Marc, (duim omhoog :lol: ) om bij het ledendeel Clubhuis van de vereniging te komen is er de onderstaande instructie. Fiets vooral eens een weekendje mee, dat is reuze gezellig met gelijk gestemden ervaringen uitwisselen. Samen een potje koken op het gras en bijkletsen. Wat wil je nog meer?

Clubhuis – aanmelden
De Wereldfietser heeft ook een clubhuis. Een virtueel clubhuis om precies te zijn, op dit forum en exclusief voor leden van Vereniging de Wereldfietser.

Wil je toegang tot het Clubhuis, volg dan de onderstaande stappen:
1. Zorg ten eerste ervoor dat je lid bent van Vereniging de Wereldfietser. Dat kan je worden door hier te klikken en de procedure te volgen. Dit is geen geautomatiseerd proces, dus dit kán enige dagen duren.

2. Zorg dat je een forumgebruiker bent. Mocht je dat nog niet zijn, dan kun je dat worden door je hier te registreren. Daarvoor moet je een paar stappen doorlopen.

3. Stuur daarna een e-mail naar ikbenlid@wereldfietser.nl met je gebruikersnaam, je postcode en je echte naam. Gebruik in het onderwerp het woord "Clubhuis" voor makkelijker administratie onzer zijde. Deze e-mail komt namelijk terecht bij een vrijwilliger van de Internet-tak van de vereniging.

4. Met een paar dagen tot enkele weken ontvang je een e-mail waarin je toegang als Clubhuislid wordt bevestigd. Ook dit is geen geautomatiseerd proces, dus afhankelijk van vrijwilligers (en hun vakanties).
Ok. Ga ik zeker doen zodra ik een lidnummer heb gekregen.