Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht over de Veluwe 29/30 oktober - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht over de Veluwe 29/30 oktober

Huttentrektocht over de Veluwe, 29/30 oktober

Dit jaar is er tijdens de herfst een heuse trektocht over de Veluwe, die dan de mooiste kleuren van het seizoen heeft.
Overnachting vindt plaats in een trekkershut.

Het programma ziet er als volgt uit:
zaterdagochtend 10:15 verzamelen op station Amersfoort CS, van waar vertrokken zal worden
Zaterdag fietsen we ongeveer 80 kilometer en 's avonds overnachten we in een trekkershut in Otterlo.
Zondagochtend zal rond 10:00 uur weer verder gefietst worden. Eindpunt is wederom station Amersfoort CS.

De hele tocht zal gaan over verharde wegen; een ATB is dus niet nodig.
Je kunt koken in de trekkershut, maar het is ook mogelijk om in Otterlo te eten.

Meer informatie is te verkrijgen bij Jim van den Berg, Jimvandenberg@chello.nl

Hoe staat het eigenlijk met de huttentrektocht? De herfst komt er nu echt aan. Fietsten over de gevallen bladeren!

Ondanks dat de activiteit een huttentrektocht wordt genoemd, wil ik jullie er toch nog op wijzen dat het ook mogelijk is om te kamperen. 2 van zulke leden hebben zich al aangemeldt!

Dus degene die graag mee willen fietsen, maar liever kamperen, pak in die tent en zorg dat je om 10.00 uur bij CS Amersfoort staat.

Groet,
Rena :wink:

Ik wil Jim en een ieder die mee geweest is bedanken voor het geweldige weekend!!

Er waren maar liefst 17 deelnemers; 9 mannen, 8 vrouwen, waarvan 1 Belgisch lid en 4 nieuwe mensen.

Ik heb op en top genoten van:
1. het weer (20+ graden)
2. de tocht (2x 85 km)
3. het gezelschap
4. de hut
5. het uiteten (geweldige maaltijd, avondvullend programma)

Nogmaals jullie allen bedankt hiervoor!!!!

Groet,
Rena :wink:

Heeft er een Veluwe tochtgenoot misschien foto's online staan?

Groeten, John.

Anita heeft vele foto's gemaakt. Zo ook Wim en ik geloof Fokko.
Anita weet echter niet hoe ze het op het web moet zetten.

Correctie: De naam had moeten zijn ANNITA.
Beste deelnemers van de huttentrektocht en andere belangstellenden,

Een bestand van 31 mb was te groot om te verzenden. Ik probeer nu de foto's in tweetallen naar Rena en Jim te sturen.
Zij ontvangen dan de hele serie. Rena en Jim kunnen ze misschien op de site (laten) zetten.

Als er verder nog leuke plaatjes bij zitten ontvang je die binnenkort op je eigen e-mailadres.

Bedankt voor jullie gezelligheid en tot een volgende tocht.

Groeten,
Annita

Ik heb enorm genoten van het weekeind!
Wat een mooie tocht en relaxte groep mensen.

Ik ga zeker vaker mee!
Bedankt voor alles.

Quirien

Liefhebbers opgelet: de foto's staan op mijn site http://www.jimvandenberg.nl.
jim

Leuk!

Leuk????? FANTASTISCH WAS HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!