Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht Culinair - zondag 6 augustus - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht Culinair - zondag 6 augustus

Op zondag 6 augustus organiseren we weer een rondje Utrecht.
Dit keer wordt het een rondje "Utrecht culinair"
Dat is de 4e keer dat we dit doen.
Idee is dat iedereen wat lekkers maakt (of koopt) en meeneemt voor de lunchpicknick. Hartig, zoet, fris, zout, enz.

Locatie lunchpicknick: onderweg zoeken we een leuke picknickplek
(ditmaal dus niet bij iemand in de tuin, houd er rekening mee dat je creatie daarvoor geschikt is)
Neem eventueel kleedje/stoeltje mee.

Start: Utrecht: De Munt (Muntgebouw) : Leidseweg 90 : https://goo.gl/maps/8aWkXcxrijM2
Starttijd: let op: we vertrekken ditmaal 10 uur i.v.m. uitgebreide lunch
(ditmaal dus geen koffiestop bij een café, maar onze eigen lunch)
Afstand: ongeveer 70 km
Snelheid: ongeveer 20-23 km/uur
Meenemen: iets voor de lunch (zie hierboven) & eigen bordje - bestek & drinken voor jezelf
Route komt nog

Wie sluit aan? We zijn benieuwd, dus als je het weet, reageer graag via het forum.

Organisatie: Edwin, Michiel & Astrid
Op dit moment gaan we met z'n vieren:

Michiel, Edwin, Ton en ik.

Wie sluiten er nog meer aan? We zijn benieuwd. Het lijkt goed fietsweer te worden.

Benieuwd wat voor lekkers we dit jaar te snoepen hebben aan zoete en hartige lekkernijen :-)
Hoi Edwin, Ton, Michiel en Astrid,
Lijkt me leuk om weer mee te gaan en bij deze meld ik me aan....
Ik rij wel tempo maar houdt dit geen 70 km.vol en haak ik 15 km. eerder af om de finale van de Ek.voetbal vrouwen te kijken. Natuurlijk is bijdrage aan de picknick gezellig.
Vr.groet en tot zondag.
Jopi Floor
Leuk Jopie, tot morgen!
Ik kom morgen ook.
Goedemorgen Edwin, Ton Michiele en Astrid en Erik,
Helaas verslapen..en ga niet mee!
Veel plezier jullie,
Jopi
Jopie, jammer dat je te laat wakker werd.

En heren, het was weer gezellig. Een mooie tocht, met heerlijk weer met eveneens heerlijk eten op een idyllische plek. Prima dagje.

Tot een volgende keer
En jullie bedankt voor het maken van de mooie route. Het was weer een fantastische fietsdag met mooi weer. De lunchplek was er inderdaad 1 uit duizenden. Geweldig zo in een boomgaardje aan de Vlist. En na afloop een goed biertje bij Maximus.

Zondag 3 september is het volgende rondje Utrecht.