Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomer weekend Harskamperdennen 1-3 sept 2017 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nazomer weekend Harskamperdennen 1-3 sept 2017

Onder leiding van oud-voorzitter Dennis de Vries vindt er zondagmorgen op de Harskamperdennen een discussiebijeenkomst plaats, waarin we met elkaar van gedachten wisselen over een aantal verenigingsthema’s. Schuif gerust aan om mee te denken en te praten. Meer informatie is te vinden in het clubhuis.
Voor de gebruikers van het groepsterrein op de Harskamperdennen is nu een gloednieuw sanitairgebouw. We gaan de douches testen!
zie: https://www.facebook.com/harskamperdenn ... b9f2weJKK8
Gezien de weersverwachting lijkt het me een goed idee voor iedereen die de keuze heeft om het warme matje en de warme slaapzak mee te nemen. In de Belgische kranten spreekt met al van krabben. de nachten worden in ieder geval fris.
hallo

ik kan op de pagina van de hkd de link van 58 km niet openingen. Zie dan allen maar een hoop cijfers als ik er op klikt.

wat doe ik fout?

Mario
De aanmeldingen blijven binnen stromen, daarom nog een tocht.

Betty woont in Beekbergen. Zij kent de Veluwe door en door. Je kunt met Betty meefietsen op het volgende rondje van ongeveer 70 km.
Hoogtepunten zijn:
-de stoomtrein in Lieren.
-De Loenense waterval (is volgens de broer van Betty de meest lullige attractie van Nederland, en hij heeft een punt).
-Loenermark.
-Klein stukje Deelerwoud (pas op voor de stieren!)
-Woeste Hoeve
-Hoenderloo, met als topper het Hoenderloose ijs. Daar kan men ook boodschappen doen.
-Over de bloeiende heide terug naar de Harskamperdennen.

De knooppunten zijn:

70, 71, 19, 40, 41, 42, 43, 93, 94, 91, 52, 51, 28, 87, 32, 82, 86, 85, 9, 2, 13, 14, 15, 44, 19, 71, 70

Betty vertrekt om 10:00 uur.
Mario: met je rechter muisknop op de link klikken, en het bestand opslaan. Daarna op je GPS zetten. Zo zou het moeten werken.
Let op in Lieren, Beekbergen en omstreken, dit weekend vindt hier een groot stoom(trein) evenement plaats, het zal hier dan ook wel druk zijn.
Hoi,
Voor de geïnteresseerden is het ook aardig om even te kijken daar in Lieren bij het stoomtreinstation.
Gr.
Betty
Wat een mooi en gezellig weekend!!
Ontzettend bedankt weer voor het organiseren, allen voor de gezelligheid, de leuke gesprekken, en de kleine wereldfietsertjes in de dop bedankt voor hun gekraai, gelach en gespeel.
Voor Inge, een groot chapeau voor het bedenken, organiseren, uitvoeren van de verrukkelijke maaltijd.
Ik kijk met plezier terug!
Ik had het te druk met werk. Maar wat was dat dus jammer. Volgende keer beter.
Heel gezellig. Ik kwam vandaag thuis om 16:00.

Helaas bleek op de stadscamping in Utrecht dat een van mijn tent stokken precies af brak in het hoofd frame. Kan het niet anders uitleggen.

Mario
hier een paar foto's ook een paar van onderweg.

https://wordpress.com/post/marioopdefie ... ess.com/58
@Mario: Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg alleen een aanbod om een site aan te maken als ik op je link klik.
was zeker een geslaagd weekend! heb weer erg genoten. en weer veel leuks gezien tijdens de tocht op zaterdag. wat kan Nederland toch verrassen!
Ik was een paar dagen na jullie op Harskamperdennen. Daar lag in de buurt van de kampvuurplaats een zwarte fietshandschoen langs het pad. Ik liep er langs met mijn handen vol, nam me voor er later nog even langs te lopen om hem op te rapen en af te geven aan de receptie en heb er vervolgens niet meer aan gedacht... Mocht een van jullie dus een handschoen kwijt zijn, dan ligt hij tussen kampvuurplaats en toiletgebouw aan de rechterkant van het pad.

Carl
Ook nog gevonden na afloop:
- een plastic spork
- een rode plastic soepkom
- een rvs beker
eindgebruiker schreef:Ook nog gevonden na afloop:
- een rvs beker
Leon rent naar de zolder ..... ik heb de mijne nog :D

Alleen mijn doorzichtig-wit-rode bidon staat nog bij het rust-punt, maar het werd toch al hoog tijd voor een nieuwe.