Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Extra fietsreparatiecursus 27/28 mei. - Forum Wereldfietser

Extra fietsreparatiecursus 27/28 mei.

Omdat er erg veel belangstelling is en er inmiddels 7 mensen op de wachtlijst staan hebben we besloten een extra BASIS cursus te organiseren. Deze zal plaatsvinden in het weekend van 27/28 mei.

Informatie over de BASIS cursus kun je hier vinden

Voorwaarde is wel dat er minimaal 8 mensen meedoen. Dat betekent dat er minimaal 10 inschrijvingen moeten zijn (want er zegt nog wel eens iemand af).

Hoe kan ik me inschrijven?
Leden van de Wereldfietser kunnen zich inschrijven via reparatiecursus@wereldfietser.nl
Vermeld naast (voor- en achter)namen ook de lidnummers en woonplaatsen van alle deelnemers a.u.b. en voor welke cursusdatum je je opgeeft! Niet-leden moeten eerst lid worden van de Wereldfietser. Voor samenwonende partners is één lidmaatschap voldoende.

Er wordt pas om betaling gevraagd als het vereiste aantal gehaald is. En dan hoor je ook meteen of hij definitief doorgaat.

Met vriendelijke groet,
Marten en Hans
Er zijn nu vijf opgaven voor dit wekend. Met nog een paar erbij kan de cursus doorgaan.

Zo vlak voor de (fiets)vakantie is het een hele mooie manier om én kennis op te doen zodat je onderweg elk probleem op kunt lossen. Én bij de cursus kun je je eigen fiets meenemen en heb je alle gelegenheid om hem vakantie-klaar te maken. En bij de lastige dingen kijkt Marten even met je mee zodat elke reparatie en vervanging een succes wordt. Een gouden kans, zo voor het oprapen!
We hebben nog een of twee opgaves nodig. Dan kan hij doorgaan.
Dus als je nog belangstelling hebt, dan hoor ik het graag.

Hans
We hebben inmiddels voldoende mensen. Als iedereen nu meedoet, dan kan de extra cursus doorgaan.
Maar er zijn ook nog een paar plekken beschikbaar. Dus grijp je kans en meldt je aan.
9 april:
Er zijn nog 5 plaatsen beschikbaar
Er zijn nog steeds en paar plekjes vrij. Dit een een prachtige kans om je kennis bij te spijkeren én je fiets helemaal klaar te maken voor de vakantie.
Dus grijp je kans!
Ik heb de basiscursus van 6/7 mei en de gevorderden cursus van 13/14 mei gedaan. Beide waren erg leerzaam en leuk... Dus als je wat (extra) inzicht wilt verkrijgen in de techniek van je fiets en de eerste stappen wilt zetten om daar zelf mee aan de slag te gaan, doe dan vooral zo'n cursus...
En Marten is natuurlijk een geweldige cursusleider...