Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 2017, 29 en 30 september, 1 oktober - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 2017, 29 en 30 september, 1 oktober

Datum afgestemd met De Wereldfietser (Bert) --> check
Datum afgestemd met Camping de Wildert (Rob en Joyce) --> check
Kookploeg compleet (Inge, John, Hetty en ondergetekende) --> check
Stookhout gezaagd en gekliefd te drogen gelegd --> check

We gaan er weer een gezellig fiets/kampvuur/eet/feest-weekend van maken.

Er zijn nog geen details geregeld maar wie vertrouwen heeft in goed weer, leuke fietsroutes, gezelligheid, lekker eten en z'n eigen agenda kan zich nu al opgeven bij Hetty (info@bikefeeling.nl)
Hallo,

is er al meer informatie over dit weekend?

Ik heb me ingeschreven via mail, maar nog geen reactie gehad (ik weet het, er is nog tijd genoeg :) )

Ik begrijp dat het een kampeerweekend is waarbij er 's avonds voor ons wordt gekookt? Of is dat maar éénmalig?

Lieven

p.s. Ik fiets wschl vrijdag al vanuit Brussel langs Antwerpen naar ter plekke. Als er mensen zijn die ongeveer langs die route wonen en willen meefietsen, stuur me dan een privébericht.
Gaat dit weekend door? Ik had een mailtje gestuurd met wat vragen over wat ik kan verwachten, omdat het voor mij de eerste zou zijn, maar heb geen reactie ontvangen. Kan iemand me een indruk geven van zo'n weekend? Hoe werkt het met eten, wat is het plan voor de zondag, hoe laat komt iedereen zo'n beetje op de vrijdag? Ik moet nog even afwachten of ik kan, maar ik ben wel heel benieuwd.
Het Pizza-weekend, why not?

Dit jaar gaan we voor de 4e keer pizza's bakken. We hebben daar vorig jaar weer erg leuke reacties op gehad. Ook de rookoven die we vorig jaar geïntroduceerd hebben, zal weer gebruikt worden.

Wat gaan we doen?

We verzamelen vrijdagmiddag/avond 29 september op:

Landgoed de Wildert
Pagnevaartdreef 3
4744 RE Bosschenhoofd
http://www.landgoeddewildert.nl/site.html
https://www.facebook.com/LandgoeddeWildert

Dit is heel goed aan te fietsen vanaf station Oudenbosch(3KM), Roosendaal(10KM) en Etten-Leur(8KM).

Routebeschrijving:

Vanaf station Oudenbosch:
Ga met het stationsgebouw in je rug links af.
Eerste weg links het spoor over, alsmaar rechtdoor tot in Bosschenhoofd.
In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Westen:
Snelweg A16 richting Breda. Na Moerdijkbrug A17 richting Roosendaal. Afslag 22 richting Oudenbosch. Na de afslag richting Oudenbosch. Op de rotonde net na de afslag, rechtsaf. Volgende rotonde weer rechtsaf richting Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Zuiden, Noorden en Oosten
Snelweg A16 richting Breda. Afslag 16 richting Etten-Leur A58. Afslag 21 Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd voor de kerk rechts. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

We staan op het veld: "De Zwaluw"
Dat staat aangegeven bij de ingang van de camping, er is daar ook een apart parkeerterrein.

Kosten:
12,50 euro per persoon per nacht, inclusief douche en toiletpapier.
10 euro per persoon voor de gezamenlijke maaltijd op zaterdag.

We blijven twee nachten op deze camping en natuurlijk is er weer een kampvuur.

Afbeelding

Vrijdag kookt ieder voor zich.

Zaterdag 30 september hebben we een 3-tal road-routes.
Zaterdagmiddag/avond is er de gezamenlijke pizza-rookoven-maaltijd. De pizza's worden "aan de lopende band" gebakken, gesneden en uitgedeeld. Heb je wensen? Maak ze kenbaar!
Dit is om te voorkomen dat een paar mensen vroeg gegeten hebben en een aantal erg lang moet wachten. Drank is er zolang de voorraad strekt. De meester zelf bakt de pizza's in de houtgestookte pizzaoven en John bedient de rookoven. Dat gebeurt op een veldje naast de Zwaluw en wijst zichzelf.

Afbeelding

Zondag 1 oktober is er voor de liefhebbers nog een leuke route.

De fietstochten vertrekken zaterdag en zondag om 10.00h. De routes volgen nog.

Omdat we op zaterdag gezamenlijk eten is het nodig dat je jezelf opgeeft. Daar stemmen we de voorbereidingen op af. Opgeven bij Hetty op:
hetty@w1llemsen.nl
Graag aangeven met hoeveel mensen je deelneemt aan de gezamenlijke pizza-maaltijd.

We zien jullie graag, en maken er een mooi weekend van.

Lauran, Hetty, Inge en John

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.
hoe moetik mij aanmelden voor dit weekend.Zijn er nog mensen diewillen carpoelen ik woon in nijmegen en heb mogelijkheden om fietsen meet te nemen ,heb ook twinnyload
Ruud geloof ik uit zuthen hoe doe jii het ????
De route informatie volgt snel............ :roll: :lol:
Kan ik ook in mijn auto slapen ipv tent want ik begrijp dat de kotas bezet zijn ??? graag bericht. groetjes Katja
Evt naar zuthen extra fietsdag ,hoe werkt het ben net nieuw lid graag wat hulp hoe verder. Ik kom uit nijmegen
hoi bonkie

ik weet niet wat jij onder auto verstaat als dit een camper is ja maar of je dan op het kampeerveld mag/kan staan zal je even moeten vragen bij de camping
in je auto slapen weet ik niet het is wel een kampeer weekend dus ???? zou zeggen tent mee in de auto :D

ps. weet niet of er kota's zijn op de camping maar voor alles wat niet op een tent lijkt zou ik contact opnemen met http://www.landgoeddewildert.nl/site.html

groet john
bonkie schreef:Kan ik ook in mijn auto slapen ipv tent want ik begrijp dat de kotas bezet zijn ??? graag bericht. groetjes Katja
Evt naar zuthen extra fietsdag ,hoe werkt het ben net nieuw lid graag wat hulp hoe verder. Ik kom uit nijmegen
Ik denk dat je dit bij het verkeerde weekend hebt geplaatst, de kota's staan op de camping die we met de huttentrektocht aandoen: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =9&t=29734
Hallo Bonkie,
Ik woon ook in Nijmegen en maak graag gebruik van jouw aanbod om te carpoolen.

Groetjes,
Manus
Was degene met de bijzondere kubusvormige, opvouwbare led-lamp er weer? Op het Najaarsweekend van vorig jaar mochten wij deze lamp aanschouwen. Wie was dat? Of weet iemand wat voor lamp dat was? Ik was zaterdagochtend vroeg weg en misschien is zij pas later aangekomen?

Ik ben er erg in geïnteresseerd. Ik heb al een Monarch Alite, met die lamp ben ik compleet.

Bart
(ik heb dit al eerder gepost onder de rubriek Kletspraat, onder de foutieve noemer ‘Nazomerweekend’. Ja, dat geeft natuurlijk problemen)

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 23&t=29754
Het was groots! Really groots! Goed georganiseerd! De regen hinderde ons niet om door ons prachtige Brabant te fietsen. Fantastische mensen. Really great. Het kampvuur was great. Big fire! De pizza's waren fantastic!
Great cooking.

De tochten fantastisch. Echt waar. Heb ik al gezegd hoe goed die waren?!
Nogmaals bedankt.

(hebben jullie ook twitter?} 8)