Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsreceptie - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsreceptie

Heb je al fietsplannen voor 2017? Ben je benieuwd naar andere fietsverhalen of vind je het gezellig met anderen bij te praten? Kom dan naar de nieuwjaarsreceptie van De Wereldfietser.

Wij nodigen alle leden van harte uit om terug te blikken maar vooral om vooruit te kijken en een glas te heffen op een jaar vol mooie en avontuurlijke fietsreizen. Tijdens de bijeenkomst presenteren we de uitkomsten van het ledenonderzoek. Daarnaast zijn we zeer verheugd dat Mirjam Wouters over haar ongeplande fietsreis van 90.000 komt vertellen.

De Nieuwjaarsreceptie vindt plaats op zondag 8 januari vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur in de Kargadoor, Oudegracht 36 te Utrecht.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur De Wereldfietser
Mieke, Gerben, Bert, Rik, Gaele, Maarten en Eric


Bereikbaarheid De Kargadoor
Kom je op de fiets dan kun je die voor de deur kwijt. Met de trein is het een klein stukje lopen vanaf Centraal Station. De auto kan je kwijt in een parkeerplaats maar goedkoper is gebruik te maken van P+R.
Goedendag,

Via de mail krijg ik een uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie. Ik kom graag met z'n tweeën. Maar in de mail worst verzocht dit via het Forum mee te laten weten. Echter ik zie nergens een mogelijkheid mij daadwerkelijk aan te melden. Wel iets maar dan via veel zoeken kan ik een soort enquête invullen. (ja, nee, misschien). Maar twee personen aanmelden is er niet bij. Ik zie vervolgens de teller niet verspringen naar X+!

Groet,

Fred Hermsen
Ondanks dat ik in de enquete hierboven voor 'misschien' is het inmiddels een 'ja'. Alleen kan ik dat niet meer aanpassen, dus daarom dit bericht maar.
Het bestuur heeft ervoor gekozen om via een 'poll' te peilen hoeveel mensen ongeveer op de nieuwjaarsreceptie komen. Een poll heeft zijn beperkingen. Je kunt inderdaad niet je stem herzien of voor meerdere tegelijk stemmen. Het gaat om dat er een idee komt van het aantal. En een paar meer of minder zal dan niet zoveel uitmaken.
Misschien dat later de site uitgebreid kan worden met een soort 'reservering' systeem waarbij dit wel allemaal mogelijk is. We zetten het op de wensenlijst.
Nog een keertje onder de aandacht brengen.

Graag aangeven of je van plan bent om te komen of niet zodat het bestuur een indicatie heeft van de opkomst.
HansvanderVeeke schreef:Nog een keertje onder de aandacht brengen.

Graag aangeven of je van plan bent om te komen of niet zodat het bestuur een indicatie heeft van de opkomst.
:lol:
HansvanderVeeke schreef:Heb je al fietsplannen voor 2017? Ben je benieuwd naar andere fietsverhalen of vind je het gezellig met anderen bij te praten? Kom dan naar de nieuwjaarsreceptie van De Wereldfietser.

Wij nodigen alle leden van harte uit om terug te blikken maar vooral om vooruit te kijken en een glas te heffen op een jaar vol mooie en avontuurlijke fietsreizen. Tijdens de bijeenkomst presenteren we de uitkomsten van het ledenonderzoek. Daarnaast zijn we zeer verheugd dat Mirjam Wouters over haar ongeplande fietsreis van 90.000 komt vertellen.

De Nieuwjaarsreceptie vindt plaats op zondag 8 januari vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur in de Kargadoor, Oudegracht 36 te Utrecht.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur De Wereldfietser
Mieke, Gerben, Bert, Rik, Gaele, Maarten en Eric


Bereikbaarheid De Kargadoor
Kom je op de fiets dan kun je die voor de deur kwijt. Met de trein is het een klein stukje lopen vanaf Centraal Station. De auto kan je kwijt in een parkeerplaats maar goedkoper is gebruik te maken van P+R.
Na afloop kun je als vanouds mee naar Pizzeria la Grotta om tijdens het eten met een lekker glaasje wijn (of fris) ernaast even gezellig na te praten, of fietsplannen te smeden voor het komende voorjaar en zomer. De Pizzeria is in een kenmerkende Utrechtse werfkelder aan de Oude Gracht op slechts een paar huizen van de Kargadoor. Tijdens de receptie in de Kargadoor inventariseren we even vooraf wie er meegaan en geven het aantal mensen door aan eigenaar Giovanni.
We vertrekken om 17:00 uur vanuit de Kargadoor.
https://www.lagrotta-utrecht.nl/
Zoek alvast je pizza of ander gerecht uit:
https://www.lagrotta-utrecht.nl/menu/pizza/
(dit berichtje voor de eventuele misverstanden en verzoek via forum aan te geven oj je aanwezig zal zijn:) ook ik kom graag naar de nieuwjaarsbijeenkomst in Utrecht
Wij komen ook naar de nieuwjaarsreceptie.
Addie en Hans
.
Ik kom ook zondag.groetjes Henk
Door een verkeerde samenvoeging van berichten is de poll verdwenen.
Je kunt je nog steeds opgeven voor de nieuwjaarsreceptie.

Dat kun je het beste doen door een PB naar de activiteitencommissie (zie eerder bericht in dit topic)

Excuses voor het ongemak.
Ik kom zondag en ik eet mee.

Hoe laat begint Mirjam haar lezing?
HansvanderVeeke schreef:Nog een keertje onder de aandacht brengen.

Graag aangeven of je van plan bent om te komen of niet zodat het bestuur een indicatie heeft van de opkomst.
Het is aan de late kant maar als ik er nog bij kan dan zou ik ook graag plaats nemen
in de cirkel of aan de tafel.
Zin om mee te eten heb ik ook.

hopelijk tot zondag,

Roald Haanstra
bikelike schreef:Ik kom zondag en ik eet mee.

Hoe laat begint Mirjam haar lezing?
We hanteren geen vaste tijdstippen, maar dit is het programma:

Programma Nieuwjaarsreceptie

8 januari 2017
Kargadoor Utrecht
13:00 -17:00

Inloop (koffie of thee)

Welkom en opening

Presentatie Ledenonderzoek

Pauze

Presentatie reisverhaal Mirjam Wouters

Afsluiting

Tip: zorg dat je op tijd bent, want dan hoef je geen moment te missen van de avonturen van Mirjam Wouters: the Cycling Dutch Girl :wink:
Ik kom graag naar de receptie.
Marianne van der Weiden
Geen weeralarm meer en het treinverkeer naar Utrecht rijdt vandaag normaal. :wink:
bert sitters schreef:... het treinverkeer naar Utrecht rijdt vandaag normaal. :wink:
Sowieso een gewaagde voorspelling bij de NS, maar ik moest toch echt ander reizen dan normaal vanwege werkzaamheden.

Ik heb vanmiddag zéér genoten van de presentatie van Mirjam. Een goede keuze!
Vandaag naar gezellige en goed bezochte nieuwjaarsreceptie geweest.
Uitkomsten ledenonderzoek en geweldig mooie presentatie van Mirjam Wouters.
Daarna lekker borrelen en ten slotte naar Pizzeria la Grotta!
Het jaar weer goed begonnen.
Hier nog wat plaatjes.

Henk
Op verzoek van Henk is de niet werkende link verwijderd. Hij kijkt later in de week of hij de goede link kan plaatsen.
Ik heb meteen de berichten hierover opgeruimd :wink:
Drie maal scheepsrecht kijken of het nu wel lukt.
Hans dank voor je actie.
Hier nogmaals een link met wat foto's van de receptie.

Groet Henk

https://plus.google.com/116930311380828 ... 0828723114