Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsers Wintertrektocht 13, 14 en 15 januari 2017 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsers Wintertrektocht 13, 14 en 15 januari 2017

Hoi,
Gezien de weersomstandigheden wordt het een echte wintertocht.
Ik doe mee. maar ik rij vrijdag rechtstreeks naar Wilnis, waar ik graag meedoe aan de boerenkoolmaaltijd.
Heb echt zin.

Gr.
Betty
IJs en weder dienende sluiten wij zaterdagochtend aan bij de tocht. Dat zal ergens bij Kanis zijn.

Eric en Annabella
Ook ik fiets direct naar Wilnis, dus niet via Amsterdam. Dit heb ik ook net naar Anita gemaild.
:roll: :roll: Het zou verboden moeten worden om het op het forum over het weer te hebben. :lol: :lol:
Hallo fietsvrienden

Heb me zojuist aangemeld kom naar Amsterdam zuid.

Groetjes Henk de Leeuw
nou maak juli borst maar nat er komt vlink winterweer aan volgende week brrr moet er niet aan denken veel te koud op de fiets,maar allemaal veel plezier
gr marcel
Ook ik vlieg heerlijk met wind mee direct naar Wilnis toe om daar lekker aan te schuiven aan de boerenkoolmaaltijd!

Hoe lang ik dit weekend mee blijf fietsen hangt even af van hoe het gaat,
ik ben nog wat herstellende van het griepvirus waar half Nederland mee geveld is.

Ik zal je nog even mailen Anita!
marcel123 schreef:nou maak juli borst maar nat er komt vlink winterweer aan volgende week brrr moet er niet aan denken veel te koud op de fiets,maar allemaal veel plezier
gr marcel
De ware liefhebber van de Wintertrektocht vindt dat nu juist leuk.
Hallo Fietsvrienden

Ik heb mijn plan omgezet ik kom niet naar Amsterdam Zuid maar fiets rechtstreeks naar camping Wilnis!
Tot Morgen.

Groetjes Henk

:idea: :idea: Hoe harder de wind hoe leger het hoofd!!! :wink: :wink:
Hoi allen
Ik heb mijn plan ook bijgesteld.
Na een kwartier in de plaksneeuw in de veluwse bossen liep alles hij mijn fiets vast.
Ik zit nu in de trein en zie jullie in amsterdam.
Tot zo
Mijn plannen zijn op een iets andere manier bijgesteld. Ik ben nog steeds verkouden en zie het niet zitten nu te gaan kamperen. Ik heb me zojuist afgemeld. Tot de volgende keer.
Pillen Marc, pillen... er is zoveel op de markt tegenwoordig... :D Ik sta op een wit perron te w88 op de boemel richting A'dam-zuid. Tot zo.
en dan kom je straks in een schoon Noord Holland, geen spatje sneeuw hier! (in Haarlem)
Ik stap nu op de fiets en zie jullie op de Amstelkade met een tas vol hoesttabletten en paracetamol! :P
Ik doe niet aan pillen en andere medicijnen als het niet nodig is, Rik. Ik heb een veel betere remedie, een dagje sauna dit weekend.
Winterbandjes gemonteerd en gps opgeladen. Jullie zien ons bij Breukelen morgenochtend :D we staan er vanaf 10:30 ongeveer.
Als er dan weer wat bloed in onze glühwein zit. We zitten bij de vuurkorf en de stamppot boerenkool wordt zo opgediend. Mmmmm.
Veel plezier allemaal. Ik wens jullie een mooie tocht toe.
Weer thuis van de wintertocht 2017
Een tocht die de naam mocht dragen!
Goed georganiseerd,Lekkere Boerenkool met Worst,mooie route's,Sneeuw,ijzel,Wereldfietsers op bezoek het zat er allemaal in.
Koert en Anita dank je wel.
Foto's zijn niet allemaal top maar wil ze jullie niet onthouden.
Deelnemers bedankt.

https://plus.google.com/116930311380828 ... 0828723114

Groetjes, Henk
Oooh dat ziet er prima uit! |Leuk die foto's niks mis mee :-) Tentjes op de sneeuw, altijd weer een ervaring. Hoeveel mensen reden er nu uiteindelijk mee?