Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 6 maart a.s. - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 6 maart a.s.

Wie kan en wil in mijn afwezigheid de organisatie van het rondje Utrecht van 6 maart a.s. op zich nemen?

Ik heb desgewenst nog wel een route op de plank liggen.

Met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ja, komt voor elkaar. Ik organiseer het rondje. Jammer dat je er niet bij kan zijn Edwin.

Benieuwd naar de animo....dus weet je dat je meegaat of overweeg je aan te sluiten, graag een berichtje.
Helaas ontbreek ik dit keer. Hoop in april weer aan te sluiten.
Helaas, ik ben dan op het vrijwilligersweekend.
Hoe ver is de afstand van zo'n rondje? Ik overweeg wel om mee te gaan, maar ik ben bang dat ik nog niet genoeg "in training" zit om ver te fietsen.
Niet voor het eerst zie ik die vraag. Tip aan de rondjesorganisatoren: duik eens in je historie en vermeld bij de aankondigingen wat potentiële deelnemers ongeveer kunnen verwachten.
Meestal plannen we een rondje van ongeveer 75 km. Dit hangt soms van de organisator en ook het seizoen.
We moeten het rondje voor zondag nog plannen, hebben globaal de route in gedachte. Denk dat het rond de 70 km wordt.

We fietsen gemiddeld ongeveer 23 km/uur.
Bedankt voor jullie antwoorden. 23km/u zal op mijn "vakantiefiets" iets teveel gevraagd zijn voor mij. De afstand valt nog wel te overzien al is deze inderdaad nog iets te ver voor mij zo vroeg. Pas weer sinds een week of drie langzaam aan het opbouwen.

Ik vind het knap dat jullie zo ver zo snel kunnen fietsen! Of fietsen jullie soms op een racefiets? (dat zou in ieder geval beter de snelheid verklaren)
Peloton, kop over kop, en als de wind er goed voor staat waaiervorming.... bij het rondje Rotterdam dan :lol:

Zonder gein, komt vaak wel goed met die tempoverschillen binnen een groep.

Utrecht nog nooit meegereden ;-) Helaas het weekend al volgepland.
Rondje Utrecht

Start: Nijntje Pleintje Utrecht
tijd: 11 uur

We zijn de route nog wat aan het aanpassen. Ligt nu rond de 60 km. Niet zo lang, maar voor winterperiode ook prima. En voor wie zich daarna verveelt....in Utrecht is dit weekend het cafetheaterfestival;-)

De route gaat deels door polder, deels over de heide (nabij Hilversum) en door bos.

Graag tot zondag a.s.! We zijn benieuwd wie aansluiten.
Gisteren hebben we een prachtige route met z'n vieren gereden. Met dank aan Michiel voor het routeontwerp

Een afwisselende route langs de Vecht, via de heidevelden en door bos. En het weer was perfect.

Wie organiseert het rondje voor zondag 3 april? Het is nog niet zeker of wij er dan bij zijn.
We hadden bijna de zonnebril mee kunnen nemen! :)