Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF nieuwjaarsborrel 10 januari Utrecht - Forum Wereldfietser

WF nieuwjaarsborrel 10 januari Utrecht

Leuk !,
Weer de nieuwjaarsbijeenkomst van de WF in Utrecht bij de welbekende Kargadoor waar nog niet zo lang geleden de extra (roerige) leden vergadering plaatsvond. Een mooie gelegenheid voor ons om-nu in een relaxte sfeer- weer eens wat mede fietsers te ontmoeten in het nieuwe jaar.

Wij komen vanuit Deventer, of het treinen of fietsen wordt zijn we nog niet uit.

Ben & Ingrid
10 januari is nog een eind weg, eens kijken wat er in de agenda staat en het er nu alvast inzetten ;-)
Ik verwacht dat ik deze keer helaas over moet slaan. Van een andere vereniging heb ik dan ook een nieuwjaarsreceptie, en ik ben degeen die die mag organiseren ;)
Het is idd echt hét weekend van de nieuwjaarsrecepties Marc.
Bert heeft nog een draadje met meer info Over Hera http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =9&t=26454 gepost.
Die datum staat in mijn agenda.

Ger
De Blokker heeft weer goedkope treinkaartjes in de aanbieding! Ik zie geen aankondiging op internet maar de reclame staat wel op de toonbank.

Voordelig je fietsborrel scoren op de nieuwjaarsreceptie én de lezing van http://heravanwillick.nl beleven op 10 januari in Utrecht.
Leuk,

ik heb er zin in, tot dan.
Mijn kleinzoon wordt 16 jaar mag ik niet voorbij laten gaan. :shock: :shock: :wink:
Zoals gebruikelijk gaan we na afloop om vijf uur weer gezellig afsluiten met een pizza in Pizzeria La Grotta in een van de werfkelders aan de Oude Gracht een paar huizen vanaf de Kargadoor. La Grotta is onlangs geheel verbouwd.
Met een heuse lading Belgen aan boord, kom ik per auto de grens overgestoken om zo hopelijk niet alleen de hoop, maar ook de gezelligheid te vergroten. Ik verwacht toch minstens met 5 à 6 personen te komen aanzetten...
Tot zondag alvast!
IK kom samen met mijn vrouw Yvonne graag naar de nieuwjaarsborrel. Leuk om andere wereldfietsers te ontmoeten en ervaringen te delen voorafgaande aan onze 3,5 maandse fietstocht door Europa dit voorjaar.
Ik ben ook van de partij, gezellig om al die die fietsers weer eens te zien:)

Paul
Ja ik hoop er ook bij te zijn, hopelijk met verloofde om haar nog wat te enthousiasmeren ;)
http://www.kargadoor.nl/utrecht/contact ... heden.html

Hier nog een klein plattegrondje en eventueel parkeermogelijkheid in de buurt.
IJs en weder dienende ben ik er.
Hoi

Ik kom straks ook mee met de lading Belgen die Geert aanvoert met z'n mooie busje :-)

Leuk dat ik even van m'n zetel wordt bevrijdt ivm been/gips

Tot straks
Dan
Dan schreef:Hoi

Ik kom straks ook mee met de lading Belgen die Geert aanvoert met z'n mooie busje :-)

Leuk dat ik even van m'n zetel wordt bevrijdt ivm been/gips

Tot straks
Dan
Ha die Dan,

Geweldig dat je komt. Ik denk dat vooral de deelnemers van de Huttentocht, afgelopen oktober, ontzettend blij zullen zijn om jou weder te zien.

Tot straks,

Bert
Ik ben nog onder de indruk van de lezing van Hera van Willick, wat een inspirerend verhaal en wat ik zo treffend vond, Hera had nauwelijks beeldmateriaal nodig, ze nam me zo al mee op haar reis, haar beleving.
Marjan schreef:Ik ben nog onder de indruk van de lezing van Hera van Willick, wat een inspirerend verhaal en wat ik zo treffend vond, Hera had nauwelijks beeldmateriaal nodig, ze nam me zo al mee op haar reis, haar beleving.
Wat jammer dat we het verhaal van Hera gemist hebben! Ik hoop dat ze nog eens in de buurt is, dan gaan we er zeker heen!