Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 25,26 en 27 september 2015 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 25,26 en 27 september 2015

Ook dit jaar komen we voor het najaarsweekend bij elkaar in Bosschenhoofd.

We verzamelen vrijdagmiddag/avond 25 september op:

Landgoed de Wildert
Pagnevaartdreef 3
4744 RE Bosschenhoofd
http://www.landgoeddewildert.nl/site.html
https://www.facebook.com/LandgoeddeWildert

Dit is heel goed aan te fietsen vanaf station Oudenbosch(3KM), Roosendaal(10KM) en Etten-Leur(8KM).

Routebeschrijving:

Vanaf station Oudenbosch:
Ga met het stationsgebouw in je rug links af.
Eerste weg links het spoor over, alsmaar rechtdoor tot in Bosschenhoofd.
In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Westen
Rijksweg A16 richting Breda. Na Moerdijkbrug A17 richting Roosendaal. Afslag 22 richting Oudenbosch. In Oudenbosch rechtsaf bij Pico Bello benzinestation (richting Bosschenhoofd). In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Zuiden, Noorden en Oosten
Rijksweg A16 richting Breda. Afslag 16 richting Etten-Leur A58. Afslag 21 Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd voor de kerk rechts. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

We staan op het veld: "De Zwaluw"
Dat staat aangegeven bij de ingang van de camping, er is daar ook een apart parkeerterrein.

Kosten:
10 euro per persoon per nacht, inclusief douche en toiletpapier.
1 euro per nacht, voor het parkeren van de auto op het terrein.
8 euro per persoon voor de gezamelijke maaltijd op zaterdag.

We blijven twee nachten op deze camping en natuurlijk is er een kampvuur.

Zaterdag 26 september hebben we een 3 road-routes.
Zaterdagmiddag/avond is er een net als vorig jaar een gezamenlijke pizza-maaltijd. Inge helpt weer mee maar we doen het iets anders dan vorig jaar. Pizza's worden gemaakt in kleine groepjes en als je dat met vier personen doet, doe je dat gewoon 4 keer met wat tussentijd. Dit is om te voorkomen dat, net als vorig jaar, een paar mensen vroeg gegeten hebben en een aantal erg lang moet wachten. Drank is er zolang de voorraad strekt. De meester zelf bakt de pizza's in een heuse houtgestookte pizzaoven. Dat gebeurt op een veldje naast de Zwaluw en wijst zichzelf.

Zondag 27 september is er voor de liefhebbers nog een leuke route.

De fietstochten vertrekken zaterdag en zondag om 10.00h. De routes volgen nog.

Omdat we op zaterdag gezamenlijk eten is het nodig dat je jezelf opgeeft. Daar stemmen we de voorbereidingen op af. Opgeven bij Hetty op:
hetty44@online.nl
Graag aangeven met hoeveel mensen je deelneemt aan de gezamelijke pizza-maaltijd.

We zien jullie graag, en maken er een mooi weekend van.

Lauran en Hetty

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Hallo,

Heb me aangemeld.

Groeten en tot ziens!

Edith
Hey,

Tot wanneer ongeveer kan je je aanmelden? Ik wil graag meegaan, maar ben nog niet zeker of dat gaat lukken.

Groetjes,
Kelly
Kikitjah schreef:Hey,

Tot wanneer ongeveer kan je je aanmelden? Ik wil graag meegaan, maar ben nog niet zeker of dat gaat lukken.

Groetjes,
Kelly
Vrijdagochtend, net voor het weekend, tellen we de deelnemers. Daarna gaan we boodschappen doen.
Helaas, ik sla over. Ik ben dan in het Mullertal aan het wandelen.
en ook ik heb me aangemeld :D
Helemaal.
Ik ga graag mee.
Ook met de pizza.
Gr.
Betty
Wij zijn er ook.
Marlies en Jaap
Hallo,
Ik en mijn maat willen graag aan dit weekend deelnemen.
Onze vraag: moet je je opgeven voor dit weekend Of kan je gewoon
aansluiten. Voor de maaltijd moet ik mij wel opgeven, dit is duidelijk.

Groetjes Tiny
tinylodewijkx schreef:Hallo,
Ik en mijn maat willen graag aan dit weekend deelnemen.
Onze vraag: moet je je opgeven voor dit weekend Of kan je gewoon
aansluiten. Voor de maaltijd moet ik mij wel opgeven, dit is duidelijk.

Groetjes Tiny
Je mag altijd meedoen zonder jezelf op te geven. Alleen als je mee wilt eten is opgave nodig ivm de voorbereidingen.
Ook ik ben er weer bij. Verheug me er nu al op. En op de heerlijke pizza.
Tot vrijdag.
Groet,
John
Dit zijn routes van het najaarsweekend.

Alle routes vertrekken vanaf knooppunt 73.
Uit de camping is dit rechts af naar de kerk van Bosschenhoofd.
Daar links af tot de rotonde. Dit is knooppunt 73.

Voor wie bootschappen wil doen bij Albert Hein in Hoeven:
Uit de camping links af.
Recht door langs Bosbad Hoeven en Friettent het Goudhaantje.
Nog verder recht door en rechts af richting Hoeven.
Rotonde links tot rechts Albert Hein opduikt.


Zaterdag 26 september Route 60 km
73-71-70-67-66-65-69-90-80-86-85-87-29-94-95-55-52-41-98-12-77-76-75-73
Klik hier op de GPX route te downloaden.

Zaterdag 26 september Van Goghroute 80 km Anita
Geen gpx beschikbaar maar je rijdt lekker met Anita mee en laat je verrassen.
Vanaf de camping RA.- bij de kerk in het dorp RA (Pastoor van Breugelstraat)- naar knp. 73 ( bij vliegveld Airport)- 74- 76-77- 09-86-88- (Zundert)-03-70-43 (Meersel)-44-40-39-38-(Ulvenhout)-84-36-83-82- (Breda)-33-25-24-23-21-06-76-74-73 naar de camping.
Super: Rucphen- Sprundel

De mountainbike route (ca. 35 km met een aan- en afrijroute) is alleen als gpx beschikbaar.
Vertrek uit de camping rechts af naar de kerk van Bosschenhoofd. Daar ga je links af naar Ruchpen en pak je de gpx op.
Klik hier op de GPX route te downloaden.

Zondag 27 september Route 55 km Hetty, Lauran en Anita
73-74-72-97-96-95-55-54-8-53-52-41-43-46-79-88-86-87-19-89-21-23-4-78-75-73
Klik hier op de GPX route te downloaden.
tinylodewijkx schreef:Hallo,
Ik en mijn maat willen graag aan dit weekend deelnemen.
Onze vraag: moet je je opgeven voor dit weekend Of kan je gewoon
aansluiten. Voor de maaltijd moet ik mij wel opgeven, dit is duidelijk.

Groetjes Tiny
he tiny

gewoon even je maat(mijn broer) en jezelf opgeven via de mail ,zie eerste post

gr.john
Op verzoek van Lauran heb ik linkjes naar de GPX routes toegevoegd in de beschrijving twee posts hierboven.

Als je rechts-klikt op de link en je kiest "link opslaan als"/"opslaan als" (afhankelijk van je browser), kun je de GPX file naar je computer downloaden. Van daar kun je hem op je GPS zetten.

Veel plezier allemaal en mooi weer gewenst.
(Ik ben er helaas niet bij).

Hans
HansvanderVeeke schreef:Op verzoek van Lauran heb ik linkjes naar de GPX routes toegevoegd in de beschrijving twee posts hierboven.

Als je rechts-klikt op de link en je kiest "link opslaan als"/"opslaan als" (afhankelijk van je browser), kun je de GPX file naar je computer downloaden. Van daar kun je hem op je GPS zetten.

Veel plezier allemaal en mooi weer gewenst.
(Ik ben er helaas niet bij).

Hans
Bedankt, Hans.
Hallo
Ik ga graag eens mee. Als er iemand mee wil rijden vanuit Dronten of dichterbij, kan dat, laat maar weten.

Peter
Terwijl de regen naar beneden klettert zeggen ze bij het KNMI:

Overgang naar rustig en droog herfstweer met zonnige perioden.

Dat is precies wat we nodig hebben om lekker te fietsen en een paar gezellige avonden bij het kampvuur.
Voor iedereen die het najaarsweekend bezoekt én op 16 t/m 19 Okt de BikeMotion wilt bezoeken heb ik kortingskaarten. Van 16 euro voor 10 euro.
Afbeelding

Als we op deze manier nog niet het gevoel krijgen dat we welkom zijn....


Deze zijn nog van vorig jaar:
Afbeelding

Afbeelding
Dat ziet er allemaal veelbelovend heerlijk uit! :D :lol: