Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 2 augustus 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 2 augustus 2015

Zondag 2 augustus a.s. organiseren we weer een rondje Utrecht.

Wie heeft er nog een leuk en origineel idee?

We horen graag van je en tot ziens op 2 augustus.
Ik ga graag mee de 2e maar zou het fijn vinden als iemand anders hem organiseert - kan ik een keertje meekijken.
Helaas, vertrek de 3e vroeg naar Albanië, dus dan volop bezig met laatste voorbereidingen . Hoop in september eindelijk weer een keer aan te kunnen sluiten.
IkEcht schreef:Helaas, vertrek de 3e vroeg naar Albanië, dus dan volop bezig met laatste voorbereidingen . Hoop in september eindelijk weer een keer aan te kunnen sluiten.
Zo helaas is dat niet toch ;-).... Geniet ze daar!
edwinvanooijen schreef:Zondag 2 augustus a.s. organiseren we weer een rondje Utrecht.

Wie heeft er nog een leuk en origineel idee?

We horen graag van je en tot ziens op 2 augustus.

Ha Edwin en anderen,
Wij zullen het rondje gaan voorbereiden. Vermoedelijk maken we er weer een culinair rondje van. Oftewel: zoals we een jaar geleden deden, dat iedereen wat lekkers klaarmaakt en meeneemt.
We waren toen te gast bij Frank, maar dat gaat in augustus niet lukken. Dus wordt het onderweg op een veldje, tenzij iemand zich meldt om daar in de tuin neer te strijken.
Prieeltje bij mij achter kan/ mag ook gebruikt worden - wel voor goed weer zorgen :D . Enige nadeel is ik woon maar een 5 km vanaf het station. Dus veel hebben we dan nog niet gefietst.
Waarschijnlijk heb ik al een plek voor de picknick:-)

Ben benieuwd wie aansluiten zondag 2 augustus. Leuk een indicatie te hebben van hoeveel animo er is en wie meegaan.

Idee is dat iedereen wat zoets danwel hartigs maakt en meeneemt en we onderweg van elkaars kook-danwel bakkunsten kunnen genieten.
Er gaan een aantal vegetariers mee, dus als niet iedereen gerechten met vlees/vis meeneemt, is dat prettig.

Tocht wordt 70-80 km. Verzamelpunt wordt later bekend gemaakt.
Omdat de picknick-plek al bekend is: is ook de route al (globaal) uitgestippeld?
Ik, Amsterdammer, wil dit graag weten omdat ik daarna verder wil fietsen, richting het oosten. Ook i.v.m. de afstand.
Tineke Karsten schreef:Omdat de picknick-plek al bekend is: is ook de route al (globaal) uitgestippeld?
Ik, Amsterdammer, wil dit graag weten omdat ik daarna verder wil fietsen, richting het oosten. Ook i.v.m. de afstand.

De route is nog niet bekend. De picknickplek is nog niet 100% zeker. Anders wordt het onderweg op een leuk plekje neerstrijken. Als de picknickplek wel doorgaat, is het Amersfoort.

Mocht nog iemand een picknickplek in de aanbieding hebben, meld ook gerust.

Tineke, je kan ook besluiten een deel van de route mee te fietsen.

De route zullen we vrijdag/zaterdag denk ik maken. Mogelijk eerder.

Voor zover ik weet gaan nu mee:
Edwin, Inge, Michiel en ik.
Met vraagteken Annie en Wouter.

Wie sluiten er nog meer aan? De neerslag voor zondag staat momenteel op 0 :D

groetjes
Astrid
Ik ben nieuw hierin en sluit graag aan. Misschien met volledige bagage uitrusting ( ben dan sinds vrijdag op pad uit Rotterdam )
Verzamelpunt & tijd ; nabij station Utrecht + zonnig?
Voorkeur voor vega-hapjes ?
aardenmariel schreef:Ik ben nieuw hierin en sluit graag aan. Misschien met volledige bagage uitrusting ( ben dan sinds vrijdag op pad uit Rotterdam )
Verzamelpunt & tijd ; nabij station Utrecht + zonnig?
Voorkeur voor vega-hapjes ?

Leuk dat je meegaat.
Locatie wordt nog bekend gemaakt. De route gaan we nog uitstippelen en daar hangt het vanaf. Maar het is nooit ver van het station. Heb je onderweg kans dit draadje te volgen, zodat je kan lezen waar te verzamelen? Verzameltijd is standaard 11 uur.

Over de hapjes, zie eerder: voorkeur vegetarisch hapje inderdaad, maar geen must. Er zijn vegetariers, maar niet alles hoeft vlees-/visloos te zijn. Vorig jaar heeft Edwin zijn befaamde kip-cola gemaakt, dus als hij dat weer wil doen, houden we dat niet tegen ;-)
Het wordt eentonig, maar ook deze keer kan ik weer niet mee. Mijn weekenden zitten de laatste tijd nogal vol. Ooit gaat het wel weer een keer lukken, hoor. Echt waar :)
Het is bijna zover

Zondag 2 augustus is het weer rondje Utrecht.
Weercijfer volgens weeronline 9! ; dus alle reden om mee te gaan
Start: 11 uur vanaf Nijntje Pleintje Utrecht

Route deel 1: 47 km. We strijken neer bij Annie en Wouter in de tuin in Amersfoort
Route deel 2: 30 km

Wij (Michiel en ik) nemen de route mee op GPS

Het is een culinair rondje. Graag allen iets lekkers zoet/hartig meenemen als lunch om te delen. Een deel van de fietsers eet vegetarisch, dus graag niet allen met vlees/vis aankomen.

Benieuwd wie er nog meer aansluiten.

Tot zondag!
Met hoeveel zijn we zondag?
Inge1 schreef:Met hoeveel zijn we zondag?

Wat ik nu weet:
Edwin, Inge, Michiel en ik.
We lunchen bij en met Annie en Wouter, het is nog niet bekend of en welk deel ze mee fietsen.
Op basis van het forum vermoed ik Tineke en AardenMariel

Ik heb geen pb'tjes, dus weet verder niet meer mensen dan uit dit draadje op te maken valt.

Tot morgen!
Okidoki, maak ik 8x lekkere zalm rolls.

Moet nog wel uitvinden waar het Nijntje pleintje is - nog nooit geweest. Vertrek tijd 11.00 uur, toch?
Volgens mij is het enige echte nijntjeplein op de kruising, asch van wijckskade, oude gracht en de weerdbrug. Dus bij de weerdsluis

geen idee of ze deze dan bedoelen :Dt
Hoi, allemaal, Mariella hier

nieuw moest ff uitvinden waar de knop voor reactie ook alweer zat.

Ik volg de instructies voor Nijntje pleintje als in deze draad en streef 11 uur daar.
kom toch met trein bij nader inzien.
Ik breng -afhankelijk van wat ik nog ga winkelen- Gazpacho ( koude tomatensoep )
of pastasalade mee met tomaatjes en olijven etc.met een zachte kaassoort verrijkt.

tot morgen. (aardenmariel) op Jan Janssen Rohin met Rohloff.
Ja hoor, ik ga ook mee! Ik fiets mee tot Amersfoort, doe mee aan de lunch en ga dan alleen verder, oostwaarts.
Groet Tineke

Inge, dan ontmoeten we elkaar toch nog.
Leuk!