Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NAZOMEREN...in Zeewolde 28 - 30 augustus 2015 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

NAZOMEREN...in Zeewolde 28 - 30 augustus 2015

Sterk initiatief Marjan,
ik zoek even iets lekkers uit op de menukaart. :) stuurje zo een pb
Roald schreef:Sterk initiatief Marjan,
ik zoek even iets lekkers uit op de menukaart. :) stuurje zo een pb
Top!
Ik stel het bellen naar de pizzeria nog even uit tot 20:30.
pb verstuurd, er kwam een gevulde courgette tussendoor... ;)
Vrijdag 28-08 13:00 sluitingsdatum voor bestelling Pizza/Pasta !



Ik heb de pizzeria net weer aan de telefoon gehad, ander meisje :wink: en vrijdag is op tijd genoeg! Om 13:00 geef ik de bestelling door, zij brengen het eten om 18:00* naar de camping op zaterdag 29-08
Tot nu toe 22 bestellingen.

*heb nog mijn best gedaan om te verschuiven naar 18:30 maar dat lukte niet.
top! Ben ik toch nog op tijd!
Wegwerkzaamheden
De provincie gaat het Nijkerkerpad, de parallelweg van de Nijkerkerweg (N301), opknappen tussen de Spiekweg en de Winkelweg. Hiervoor gaat deze weg acht dagen dicht.
De gemaakte routes komen hier niet langs, maar leden die vanuit Almere naar de camping fietsen zouden hier langs kunnen komen.

Zie http://www.flevoland.nl/nieuws

Groet,
Ruud
Vrijdag zien we geregeld het zonnetje tevoorschijn komen en op veel plekken weet de temperatuur op te lopen tot een graad of 21. Op de meeste plaatsen valt geen regen, maar lokaal kan een enkel buitje tot ontwikkeling komen. De wind waait matig uit zuidwestelijke richting.

Zaterdag wordt een zonnige zomerdag. Het is een stuk warmer met middagtemperaturen tussen 21 graden in de kop van Noord-Holland en 27 in het zuidoosten van het land. In de avond stijgt de kans op een onweersbui.

Zondag wordt een zeer warme dag. Voor de Wadden ligt een zomerse 25 graden in het verschiet en in het zuiden en oosten wordt het met 30 of 31 graden tropisch warm. De zon is veel te zien en er staat weinig wind. Later op de dag en in de avond kunnen onweersbuien deze dag afsluiten.


Zon, fietsen en pizza, wat wil een mens nog meer?????
Voor mij alledaags. De Portofino en de Erkemederweg om de hoek in Zeewolde.

Piet.
Ouderwets gezellig op een andere locatie! Zo wil ik dit weekend omschrijven, veel dezelfde gezichten, daarnaast nieuwe gezichten, prachtig weer, overdag zon, avond en nacht, volle maan, ingredienten voor hoe kan het anders: een topweekend!

Lex, dank voor de goede organisatie!
Allen dank voor de gezelligheid!

Dank aan de leden van het bestuur voor het terugkomen op zondagochtend voor een soort rondetafel gesprek met leden die daar behoefte aan hadden, ik heb alle vertrouwen voor de toekomst van onze vereniging.
Allemaal dank voor het constructief meedenken.

Marjan
Hallo Fietsvrienden
Na super leuk weekend weer thuis.
Dank aan Lex voor organiseren.
Dank aan Ruud voor de mooie tochten.
Dank aan Marjan en haar team voor de Pizza-Pasta en de toetjes.
Dank aan alle deelnemers het was erg leuk.
Hier nog link met wat foto's.
https://plus.google.com/116930311380828 ... 0828723114
Groetjes,
Henk
Fijn dat er positieve geluiden zijn.
Leuke foto's Henk. Die laatste; bijna Home Sweet Home!
Loes
Het was toch een goed weekend.

Lex bedankt voor de organisatie.
Marjan voor het pizza initiatief.

De sfeer vanmorgen in de tent was opbouwend.
Fijn om daarmee af te sluiten.

Verder een ieder bedankt.
Leuke foto's overigens.

Gr.
Betty
https://picasaweb.google.com/1168710297 ... ietser2015

Nog wat fotos van een reuze gezellig weekend!
Iedereen bedankt!

Lex voor de organisatie,
en Marjan voor het eten en alles er omheen.
Ruud voor de routes
en verder iedereen voor het aangename gezelschap!!
Het was een topweekend!

Fijn om te lezen dat de gedachtenwisseling vanmorgen zo positief was!
https://picasaweb.google.com/1175752519 ... directlink

Hierbij mijn foto's.

Zaterdag fietsten we door een onbekend en onbemind landschap. Het landschap van de Flevopolder. Het bleek dat de Flevopolder veel moois te bieden heeft en ik heb enorm van de tocht en de gezellige groep genoten . En wat heerlijk dat we na een fietstocht het Erkermeder water in konden plonzen.

's Avonds kampvuur en voor sommige een spooktocht!

Rest mij iedereen te bedanken, zowel voor zijn/haar bijdrage als voor de gezelligheid.
Ik lig in bed terwijl het als een dolle ontweert, even lekker naar de geweldige foto's te kijken van het nazomerweekend die al weer geplaatst zijn. Het was zo te zien niet direct de enorme opkomst van over de 120 man, zoals de laatste jaren op de Hars-
kamperdennen. Maar wel een gezellig clubje enthousiastelingen, die er wel even zin
in hadden het nieuwe land op de fiets aan te doen! En dat het daar prachtig is, is de
foto's aan te zien. Ook het kampeerterrein is eens wat anders dan de vaste stek, maar zeker niet minder. Het feestmaal ziet er uit om van te likkebaarden: niet de kunsten van Inge Meere en haar team, maar rijkelijk gevulde pizza's. Aan alle foto's spat het plezier en de gezelligheid er als vanouds vanaf. En wederom: een zonovergoten week-
end. En dan zie ik ineens foto's van 2 bekende gezichten: een jonkie, de immer
opgewekte Lars in blakende vorm; ietsjes ouder en even blakend, Nel. Met recht echte
boegbeelden van de vereniging. Iedereen heeft het volgens de commentaren prima naar het zin gehad dit weekend. Als thuisblijver is het nog even heerlijk nagenieten van de blije reacties en fraaie foto's.
Het was voor velen toch even wennen een andere camping, zou het wat zijn ? In combinatie met de afwezigheid van onze vast "huiskokkin" Inge en de nodige discussies vooraf op het forum over oa de nieuwe website verklaarde misschien de wat lagere opkomst dit jaar.

De afwezigheid van Inge werd prima opgelost door een actie van Marjan en Ruud had een paar mooie routes gemaakt. Ook Lex behangen met trossen douche key's had de organisatie goed voor elkaar.

De ALV zelf kenmerkte zich jammer genoeg voor een deel door een wat stekelige sfeer. Op het informeel vervolg op de zondagmorgen zijn gelukkig de nodige plooien gladgestreken en zijn er afspraken gemaakt om de communicatie te verbeteren.

Verder was het een erg gezellig weekend , veel bijgepraat met bekenden, lekker bij het kampvuur en een mooie route gefietst over "de 2 bruggen".


Ben & Ingrid
Hallo! Ik vond het, op wat ongelukkigheden na (lelijke valpartij met wielrenster (ambulance) en mijn voorste buurvrouw & later het kwijtraken van de groep) een geslaagd weekend! :D We hebben ervan geleerd: Voorzichtig passeren op smalle dijkjes en een gil geven wanneer er een plas gedaan moet worden. Ik was 'em gewoon stiekem gesmeerd in de bosjes en de groep zoeken en zoeken, maar Floris was al gevlogen. :wink:
Tot ziens!
Hey Allemaal,

Bedankt voor een fantastisch weekend en de leuke foto's! Op naar het volgende weekend;)
Mijn batterij was voor de verandering eens niet leeg, dus ook een paar fotootjes gemaakt.
Hallo allemaal

Het was weer een heel gezellig weekend. Heel hartelijk dank voor de goede organisatie!
Voor de liefhebber heb ik nog wat foto's!

https://picasaweb.google.com/1053025631 ... IWGuuO1xwE