Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Informatie paastocht. - Forum Wereldfietser

Informatie paastocht.

Is er al iets meer bekend over de paastocht van dit jaar? In de activiteitenlijst staat niet heel veel, en het is al over een maandje pasen.
Ik ben ook wel nieuwsgierig, ik heb in ieder geval vrij gevraagd voor die zaterdag, als het een beetje normaal weer blijft dan fiets ik mee. Of ik maak mijn eigen solo paasweekend :D
Hier nog een nieuwsgierige !
Ik wil me graag aanmelden en kijk om de zoveel dagen op de site ...

Is er iemand die wat duidelijkheid kan verschaffen ?
Er wordt nog gewerkt aan de laatste etappe. We streven ernaar om voor komend weekend de route rond te hebben en dan kunnen jullie inschrijven.

Cathy Tinnevelt
Ronald van der Perk
Leuk Cathy en Ronald!
Wij gaan sowieso mee! :P
De Paastocht staat op de site.

Je kunt je vanaf nu aanmelden voor deze tocht, om deel te nemen moet je lid zijn van de Wereldfietser of Vakantiefietser en omdat er op de campings maar plaats is voor 60 tenten is voorinschrijving noodzakelijk. Opgeven o.v.v. je naam, woonplaats en lidnummer van de Wereldfietser of Vakantiefietser. Vermeldt ook even of je met een 2e persoon in dezelfde tent overnacht. Ook willen we graag weten of je een auto op de eerste camping gaat parkeren en of je dan vrijdagavond of zaterdagochtend komt.

Tot slot. Betaling van het totale bedrag aan kampgeld willen we in principe op vrijdagavond en zaterdagochtend doen. Voor het hele weekend is dat voor 1 persoon €21,= voor 2 personen €36,= Rij je pas mee vanaf zaterdag dan is dat voor 1 persoon €14,= en voor 2 personen €24,= We zouden het op prijs stellen als je het kampgeld gepast kunt meenemen.

Aanmelden bij Cathy Tinnevelt of Ronald van der Perk op wfpaastocht2015@outlook.com

Na aanmelding krijg je de route informatie als "word" bijlage toegestuurd.
Leuk! Mijn aanmelding is de deur al uit. Tot dan!
Ook mijn aanmelding is naar jullie onderweg Cathy en Ronald.
Veel succes met de voorbereidingen.
Groetjes,

Henk
Wij zijn er weer bij. Heb er nu al zin in.

Tim & Marly.
De inschrijvingen voor de Paastocht verlopen voorspoedig. In 5 dagen zijn er al 35 tentjes aangemeld. Denk eraan dat er maar plek is voor 60 tenten en dat voorinschrijving verplicht is. Zie ook hieronder

Opgeven o.v.v. je naam, woonplaats en lidnummer van de Wereldfietser of Vakantiefietser. Vermeldt ook of je met een 2e persoon in dezelfde tent overnacht. Het vergaren van kampgeld en de hele administratie daaromheen kost veel tijd. We willen daarom ook graag weten of je een auto op de eerste camping gaat parkeren en of vrijdagavond of zaterdagochtend komt.

Tot slot. Betaling van het totale bedrag aan kampgeld willen we in principe op vrijdagavond en zaterdagochtend doen. Voor het hele weekend is dat voor 1 persoon €21,= voor 2 personen €36,= Rij je pas mee vanaf zaterdag dan is dat voor 1 persoon €14,= en voor 2 personen €24,= We zouden het op prijs stellen als je het kampgeld gepast kunt meenemen.


Met vriendelijke groet Cathy Tinnevelt en Ronald van der Perk
Vorig jaar heb ik via de Paastocht kennis gemaakt met De Wereldfietser en dat smaakte naar meer. Natuurlijk ben ik ook dit jaar weer van de partij. Ik kijk ernaar uit!
De Paastocht heeft het maximum aantal van 60 tentjes bereikt. Mensen die zich vanaf nu nog aanmelden worden op een wachtlijst gezet.

Cathy Tinnevelt en Ronald van der Perk
Vind iemand het gezellig om as vrijdag vanuit het zuiden naar Berg en Dal te fietsen.??
Ik wil rond 10:00 uit Weert vertrekken. Laat maar weten als je wil aanhaken.

Gr Leo
ik rij een stukje met juli mee vanaf westendorp weer richting doesburg,een kijken wie ik op me pad tegen kom
gr marcel
Update Paastocht

Er zijn behoorlijk wat ziekmeldingen. Op dit moment is de wachtlijst al weggewerkt en zijn er al weer 3 lege plekken. Als je lid bent van de Wereldfietser kan je je aanmelding doorgeven aan Cathy Tinnevelt en Ronald van der Perk op wfpaastocht@outlook.com
tha Ronald ik zou wel willen maar ik vind gewoon nog ff te fris met het tentje,maar een petje af die het wel doen hoor wand het lijkt me best nog wel fris als je smorgens uit je tentje kom.allemaal heel veel fiets plezier
gr marcel
Ik ben ook ziek. :(
Balen, ik had er zo'n zin in!
Weer thuis van een mooie Paastocht.

Eitjes-Natte sneeuw-Wind-Zonneschijn-Appeltaart-Pontjes-Kasteel-Mooie campings-Kampvuur-Paasvuur- het was er allemaal.
Maar bovenal HELE LEUKE MENSEN!
CATHY en RONALD super bedankt.
Hier onder nog een link met de foto's.

https://plus.google.com/u/0/11693031138 ... 0828723114


Henk de Leeuw
Dat is snel ! Dank weer voor de mooie plaatjes Henk.

Het was weer zo'n weekend met steeds tegenwind wat voor richting je ook op reed....





Ben & Ingrid
Mooie foto's Henk!
Ronald en Cathy, bedankt voor het organiseren, mooie kampeerplekken hebben jullie gevonden.
Het was gezellig! En het weer van ZONdag maakte het 'leed' van de zaterdag helemaal goed.
Groet, Marjan