Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam - 21 december - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam - 21 december

Het laatste rondje van het jaar doen we altijd bikeswap, dwz dat we om de 10 km onderling van fiets wisselen.

Toch? Ja toch?
als het niet stortregend morgen ben ik ook van plan om mee te fietsen
ik zal dan om 12:17 in alblasserdam aankomen op de kade vanaf dordrecht
als er nog meer mensen vanaf dordrecht gaan ik stap om 12 uur op bij de merwekade

groet john
Vanuit krimpen aan den IJssel fietsen we naar krimpen aan den lek en nemen we het pontje naar Kinderdijk. We wachten bij Buena Viesta op jullie.
Leuk. Lange tijd geleden dat we mee zijn geweest met de wf.
Rondje lijkt op ons wielren trainingsrondje. Bekende omgeving en blijft mooi.
Tot morgen.
Marco en Lisette
Het weer ziet er aardig uit, kans op een beetje motregen in de middag. Dus het wordt vast een groot gezelschap!

Tot morgen!
Motregen....heerlijk....leker fris. lekker trappen zo dadelijk. Hopelijk staat er veel wind dan hebben we wat om tegenaan te beuken 8)
leuke route...de tweede helft fiets ik dagelijks :lol:
Leuk. Suzanne bedankt voor alle goede zorgen. Leuk om de wf weer eens te zien.
Inderdaad weer een gezellig rondje Rotterdam. Nieuwe mensen weer ontmoet, en weer gezellig aan de koffie met appelgebak. Suzanne had voor een ieder een kerst verrassing,,,,,,zo zie je maar. Het zijn de kleine dingen die het soms doen.

Graag tot een volgend keer !!!!!

Ruud
Zo’n twaalf man, waarvan de meerderheid uit nieuwe gezichten bestond, voer om twaalf uur af van de Willemskade. Bij de Euromast is verder niemand meer gekomen. De berichtgeving over de omzetting in tijdstip en verzamelplaats is dus prima verlopen. Dat maakt het bereik van ons Rondje weer wat groter. Wanneer het zo uitkomt kunnen we dus switchen naar een andere plaats, mits goed gecommuniceerd.

Kan ik ook een keer mijn tocht over de aanval over de Eerste Hollandse Waterlinie doen…
Het was weer leuk! :-)

Het was een lekker pittig rondje, heen woeien we bijna naar Schoonhoven, terug was het flink zwoegen tegen de wind in.

Volgende keer ben ik er 'helaas' niet bij, ben dan bezig met een Rondje Marrakech. Veel plezier met het eerste rondje in 2015!
Rondje Marrakech is ook goed. Vanaf Rotterdam prima te doen. Ik zou zeggen verzamelen bij de Euromast (of de fastferry:)) en gewoon lekker doorfietsen.
Suzanne Vonk schreef:Het was weer leuk! :-)

Het was een lekker pittig rondje, heen woeien we bijna naar Schoonhoven, terug was het flink zwoegen tegen de wind in.

Volgende keer ben ik er 'helaas' niet bij, ben dan bezig met een Rondje Marrakech. Veel plezier met het eerste rondje in 2015!
Bedankt Suzanne voor het organiseren. Na lange tijd afwezigheid was ik weer 's bij. Lekker gefietst.
Een snelle uitzwaai bracht me naar de metro Capelsebrug om nog enigsinds betijds weer thuis te zijn voor een verjaardags bezoek die avond. Ik heb 't goed wakker kunnen houden ;-).

Dank allen voor de gezelligheid en leuk kennis te maken met weer wat nieuwe R'dam trappers.