Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buitenland trektocht naar Nice - Forum Wereldfietser

Buitenland trektocht naar Nice

Hallo Nice gangers,

Op http://www.cyclingcols.com/ kan je diverse passen in de buurt van Nice verkennen.

John.

Wil je het eigenlijk wel weten wat je te wachten staat. Hoe werkt de geest:

1. Ik weet wat er komen gaat, dus ik kan mijn krachten verspreiden?

2. Oh mijn god, dat ga ik nooit halen?

Groet,
Rena :wink:

bij gedachte 2 ben je des te trotser dat je het uiteindelijk toch gehaald hebt!

El & El

Het wordt nice in Nice
Onze discussies worden voortgezet per e-mail.

Hoi Nice WF'ers!

De oefentocht door de Ardennen is ondanks de natte start weer een feestje geworden.
De lichamen hebben we gehard met een dag regen, een dag kou en gelukkig ook een dag met veel zon en warmte.
Ik hoop dat iedereen net zo veel uitkijkt naar de start in Nice.

Groeten, John.

Hoi reisgenoten,

Allemaal bedankt voor een heerlijk weekend. Ik vond het erg leuk en gezellig, en ondanks het iets mindere weer zeer geslaagd. Dat betekent dat het allemaal goed zal gaan in Frankrijk, mijn indruk is dat veel zaken daar zelfs gemakkelijker zijn, zoals de route, die we nu moesten zoeken met z'n allen, maar die straks veel eenvoudiger zal zijn. En we bleven nu noodgedwongen steeds bij elkaar, wat automatisch veel oponthoud betekent, dat zal straks ook minder zijn.
Door de komst van Nel bestaat ons clubje uit 14 deelnemers!
Ik zal jullie de komende tijd nog aanvullende info geven, zoals de fietsroute naar de camping vanaf het vliegveld etc. Zijn er vragen, stel ze gerust.

Gregor/Gudy: hebben jullie al leuke foto's beschikbaar van het afgelopen weekend?

Nel: ik stuur je nog alle info apart toe.

HC-club: de www.hospitalityclub.org is de club waar ik het even over heb gehad. Leuk om eens te kijken, je kan bijv. een profiel van jezelf aanmaken. Ik ben er in ieder geval enthousiast over, wellicht deze zomer komen Russen bij mij slapen.

jim

Nice People
Dank je voor een geweldig weekend. Leuk om bijna iedereen te ontmoeten of weer te zien.
Het was een leuke tocht met veel ontspanning en spontaniteit. De wandeltocht naar Eupen en een Belgisch biertje in de kroeg was een goede afsluiting van de zondagavond!
Tot gauw
Gudy

Hi di hi,
Ik heb weer genoten van het weekend en kijk uit naar Nice!!!!!!!!!!!
Groet,
Rena :wink:

De 13 wereldfietsers zijn weer heelhuids terug uit Z-Frankrijk en hebben genoten van prachtig fietsweer, een mooie omgeving, leuke kampeerplekjes en bovenal gezelligheid samen. Alles goed gegaan, iedereen gezond, geen mankementen met materiaal, slechts 1 lekke band. Geniet met ons mee en bekijk foto's op mijn site www.jimvandenberg.nl

Jim, John, Gudy, Lars, Harm, Jan, Joke, Gjalt, Gregor, Sander, Johnny en Nel BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE TIJD!!! Rena :wink:

Hallo Nice fietsers

Iedereen bedankt.
Ik heb ook genoten van de geweldige week. Fijn dat er al zoveel vroege vogels zijn met foto's.
Vanmiddag in mijn eentje onder een boom zitten en lunchen was wel even wennen.
Dat zegt genoeg.
Gudy

Heeft iemand ook nog een leuk verslag en een paar foto's (max formaat 400px breed) die we op de wereldfietser website kunnen plaatsen? Wellicht dat jullie wat goede suggesties hebben vanuit de foto's bij Jim op de website?

Hi Jarno,

Er is een verslag voor het tijdschrift gemaakt en ook vele foto's. Sander en Gudy hebben zich daar mee bezig gehouden. Gudy heb ik inmiddels gevraagd contact met jou op te nemen.

Groet,
Rena :wink: