Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen met Pasen - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Fietsen met Pasen

Beste mensen,
Mocht ik vrijdag niet de eerste zijn op de camping, meldt dan even dat je voor de Wereldfietser bent en vermeldt mijn naam. Ik heb er helemaal zin in!!!
Groet,
Rena

ps: Jim, ik weet dat Harm ook naar Amerongen gaat en hij woont in Vlaardingen!

Hey Jim,
Ik heb net vrij gevraagd en wil vrijdag wel meefietsen naar Amerongen. Ik zal Harm ook vragen. Vertrekken we dan uit Rotterdam ?
Groetjes

lars de wit schreef:Ik heb net vrij gevraagd en wil vrijdag wel meefietsen naar Amerongen. Ik zal Harm ook vragen. Vertrekken we dan uit Rotterdam ?
Ha Lars,

Mooi dat jij en Harm meefietsen. Misschien zijn er meer liefhebbers die uit Rotterdam (maar kan ook Den Haag, Delft, Zoetermeer, etc zijn) willen aanhaken.

jim

Waar verzamelt de groep vanuit richting Amsterdam?

De groep vanuit Amsterdam verzamelt in Rotterdam!
Gezellig zo'n grote groep.

John.

Vezamelen alle fietsers uit het noorden, het zuiden en het oosten van het land die in gezelschap naar Amerongen willen fietsen zich in Rotterdam?
Hoi Bert,

En die fietsers uit het midden van het land dan?

Zijn er nog fietsers uit Zeist of Utrecht?

Hi Bert,
Ik ga vanuit Amsterdam zeker niet eerst naar Rotterdam, dat is me een beetje teveel van het goede, maar ga jij vanuit Amsterdam fietsend naar Amerongen???? Mocht het zo zijn, dan fiets ik wel met je mee! Hoeveel km is het eigenlijk?!?!?!?!

Rena :wink:

We kunnen natuurlijk via Zeist om daar de ploeg Utrecht/Zeist op te pikken.
Ik denk dat het zo'n 70 km is al je over leuke routes fietst.

Als het er zo'n 70 zijn, dan fiets ik met je mee. Wel een terrasje onderweg hoor (hahahaha).

Terrasjes horen er gewoon bij. De weersverwachtingen zien er goed uit. Maak alsjeblieft geen regendansjes!

Nou, de balhoofdlagers staan ook weer in vers vet, mijn fietsje is er klaar voor, laat het mooie weer maar komen.

Nog meer mensen die uit het zuiden komen?
Misschien verzamelen in Den Bosch?

Beste Bert, Rena en andere fietsers die uit Amsterdam, Rotterdam of omstreken via Zeist komen,

Hebben jullie een idee van de te volgen route. Als jullie via Zeist, Austerliitz of De Treek komen, weet ik nog wel een paar leuke terrasjes. We kunnen dan elkaar daar ontmoeten om zo gezamenlijk met een peletonnetje van een man of twintig :?: verder te fietsen naar Amerongen.

Rutger

Hi Bert,

Gudy fietst ook met ons mee! Hoelaat verzamelen we en waar?
En heb jij iets gehoord van Miky of Marga? Gaan die ook mee?

Groet,
Rena

Hi Bert,
Miky fietst ook mee!

FANTASTISCH !!!

HEt weersoverzicht op dindag:

Geleidelijk overgang naar minder zacht weer. Vooral later op donderdag en in het Paasweekeinde kans op regen.
do vr za zo ma
Zonneschijn (%) 50 30 20 20 30
Neerslagkans (%) 40 20 30 50 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 3 0-1 0-1 0-6 0-3
Minimumtemperatuur (ºC) 6 6/9 5/7 4/7 3/6
Middagtemperatuur (ºC) 18 13/15 13/16 11/13 10/12
Windrichting Z W O O O
Windkracht (bft) 3 2 3 4 3

Windmeetocht?

Alle dagen oosten wind, dat wordt de boot naar Engeland.... :D

Zojuist de appel/noten/kruidcake uit de oven gehaald, ik hoop dattie het weekend haalt want het kapje smaakte net erg goed :D

Ik ben zelf erg druk met het brouwen van bier. Ik hoop dat het het weekend haalt. 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hi Roald,
Ik hoop nu natuurlijk wel op een stukje kruidkoek van het weekend

En Rutger,
Op een zelfgebrouwen biertje

En Jarno,
Wat was jou bedoeling????

Rena :wink:

ps: Ben benieuw hoe laat ik zelf vrijdag aan kom, want ik ga vanaf Amsterdam fietsen en dat voor m'n eerste tocht dit jaar..... zal ik wel aankomen (hahahaha)