Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tweedehandsmarkt op de Wereldfietsbeurs - Forum Wereldfietser

Tweedehandsmarkt op de Wereldfietsbeurs

Op 30 maart is op de Wereldfietsbeurs weer ruimte voor een tweedehands markt.

Afbeelding

Heb je op zolder nog prima spullen liggen die je van de hand wil doen, dan is nu je kans om deze te verpatsen op 30 maart in Bussum.

Welke spullen? Alles wat gerelateerd is met outdoor en fietsvakanties. Dus fietsen plus alle bijbehorende onderdelen en accessoires, kampeergerei als tenten, branders, fietskleding, reisboeken etc.

Hoe werkt het? In Zaal 5 (naast de kantine) staan tafels waarop de verkopende partij zijn spullen kan leggen met duidelijke labels/stickers waarop de vraagprijs plus je GSM nummer is vermeld. Je kan dan zelf verder de beurs blijven bezoeken en de geïnteresseerde partij kan je ondertussen bellen/sms-en om zodoende een afspraak te kunnen maken en een deal te sluiten.

Wil je alvast aankondigen wat je te koop gaat aanbieden, reageer dan met een bericht hier in dit topic.

Nieuwsgierig? Kom 30 maart ook naar Bussum voor de Wereldfietsbeurs.
Wij hebben onze twee oude Snel Safari's nog staan. (edit: nu nog 1)
flink gebruikt, maar nog prima bruikbaar.

kunnen die binnen neergezet worden?
en, zouden er mensen geinteresseerd zijn?
veel geld hoeven we er niet voor.

vragen, laat het weten

nog even de gegevens:
De fiets is van oktober 2002.
Snel Safari's, 28".
geen idee wat de maximale maat is van banden die er tussen passen.
er zitten nu conti top tourings 28 x 1 3/8 x 1 5/8 op.
51cm frame in petrol, in LX afgemonteerd (3x9 versnellingen).
deze fiets heeft een vlinderstuur en twee bidonhouders.

dynamo verlichting voor en batterijverlichting achter (zullen nieuwe batterijtjes in moeten).
ze zijn inclusief dragers voor en achter.

let op: hij heeft aardig wat van de wereld (en dus ook luchthavens) gezien, en is zeker niet in nieuwstaat.

Geen idee wat ze waard zijn, belangrijker is dat ze een zo goed mogelijk huis krijgen.

even een link van de fietsen een aantal jaren (8!!!) geleden: http://www.bikeforums.net/touring/69234 ... ost3034446

ik zal eens kijken of ik nog foto's kan maken van hoe ze er nu uitzien (in schuur en op zolder)
ok, zo ziet ie er dus nu uit:
51cm: Afbeelding

LET OP: er is door diverse mensen al interesse getoond, we hebben tot nu toe nog geen beloftes gedaan voor wat betreft vasthouden etc.
Als er iemand is die VOOR de beurs langs wil komen en er eentje koopt: prima.
Op de beurs geldt straks: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

LET OP 2: De eerder hier getoonde 63cm is ondertussen verkocht! Alleen de 51cm is dus nog beschikbaar.

edit: fietsgegevens opgegeven.
edit2: link naar oude foto's van fietsen.
edit3: nieuwe foto's van fietsen
edit4: 'LET OP' toegevoegd.
edit5: gegevens en foto reeds verkochte fiets verwijderd en 'LET OP 2' toegevoegd
Zolang er geen 10 fietsen komen kan dat. Veel succes met de verkoop.

Ronald van der Perk
Ronald, dank, dan nemen we ze mee.
Heeft er iemand interesse in mijn zeer complete Snel Safari Mixt fiets?
Framemaat: 48 cm
Afmontage: Deore LX
Magura HS 33 hydraulische remmen
Verende zadelpen met SQ lab trekking 602 zadel
AXA defender Slot ART 2 gekeurd
De fiets is 8 jaar oud, goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan.
Hij moet weg omdat het gewicht te zwaar wordt en ik een lichtere fiets heb gekocht.
Prijs: € 400,-
Ik begrijp dat er nog ruimte is op de tweedehandsmarkt en zal hem meenemen naar de beurs.
Wanneer je interesse hebt laat het weten, dan kan ik ook een foto toesturen.

Joke van Loo
loojanvan@gmail.com
Dat zijn alvast heel interessante aanbiedingen.
Dus: heb jij ook nog waardevolle spullen liggen die voor anderen heel goed te gebruiken zijn: grijp dan nu je kans en kom naar de Wereldfietsbeurs om je spullen aan te bieden. Ook boeken en kaarten zijn altijd gewild.
In de voorverkoop:
Twee boeken van Josie Dew: A ride in the neon sun (Japan) en Saddled at sea (reis naar Nieuw-Zeeland). Per stuk €2,50.
Loes
Zelf ben ik niet op de beurs, maar mijn lieftallige assistente / gehaaide topverkoper Loes zal o.a. het volgende aanbieden:
  • Thermarest chair kit regular (51cm breed), 17,50 euro (nieuw 35 euro).
  • Katadyn Mini keramisch waterfilter, nauwelijks gebruikt, 70 euro (nieuw 135 euro).
  • Birdland zijden lakenzak, nieuw, 30 euro (nieuw 50 euro).
  • Trangia teflon koekenpan met klapsteel, 22cm, nauwelijks gebruikt, 7,50 euro (nieuw 15 euro).
  • Campingaz Bleuet 206 gasbrander met gastankje, 12,50 euro.
  • Vaude lichtgewicht handdoek 40x90cm, 5 euro.
janenjoke schreef:Heeft er iemand interesse in mijn zeer complete Snel Safari Mixt fiets?
Framemaat: 48 cm
Afmontage: Deore LX
Magura HS 33 hydraulische remmen
Verende zadelpen met SQ lab trekking 602 zadel
AXA defender Slot ART 2 gekeurd
De fiets is 8 jaar oud, goed onderhouden en heeft altijd binnen gestaan.
Hij moet weg omdat het gewicht te zwaar wordt en ik een lichtere fiets heb gekocht.
Prijs: € 400,-
Ik begrijp dat er nog ruimte is op de tweedehandsmarkt en zal hem meenemen naar de beurs.
Wanneer je interesse hebt laat het weten, dan kan ik ook een foto toesturen.

Joke van Loo
loojanvan@gmail.com
Mijn fiets is op de beurs verkocht!
Joke :D
En ook onze tweede fiets is verkocht.
fijn om te weten dat ze nog een leuk tweede leven tegemoet gaan.