Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2014 - 18 t/m 21 april - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2014 - 18 t/m 21 april

Ik heb ze even binnengehaald (de lange routes).

Een tip:
Als je een 'oudere'GPS hebt (bv mijn GPSMAP 62), dan moet je de tracks opknippen of filteren op minder punten, want ze hebben nu meer dan 500 punten.

En een vraag aan Henk:
Het einde van de track van de eerste dag zit niet bij waar op de openfietsmap de camping staat aangegeven. Zie onderstaand plaatje. Het is wel vlakbij maar voldoende om net even mis te rijden.

Afbeelding
HansvanderVeeke schreef:En een vraag aan Henk:Het einde van de track van de eerste dag zit niet bij waar op de openfietsmap de camping staat aangegeven. Zie onderstaand plaatje. Het is wel vlakbij maar voldoende om net even mis te rijden.
Tja,…je geeft al antwoord op je vraag/opmerking. Dus wat moet ik hier nog aan toevoegen..? Of anders gesteld, wat verwacht je van mij?
HansvanderVeeke schreef:Een tip:Als je een 'oudere'GPS hebt (bv mijn GPSMAP 62), dan moet je de tracks opknippen of filteren op minder punten, want ze hebben nu meer dan 500 punten.
Jammer dat er bij jou geen ‘belletje’ is gaan ‘rinkelen’ met de vraag….waarom maakt Henk er zo veel werk van om de track naar gpsies te uploaden?! De tracks staan toch in Dropbox?!

De reden dat ik de tracks upload naar gpsies is gelegen in het feit dat je hier kunt verfijnen en customizen.
In jou geval had je kunnen kiezen voor;
- Laat opties zien
- Zet op tracks
- Kies een formaat (gpx,Ozi.plt…keuze uit 30 stuks!!)
- zet de REDUCTIEBALK op 500
- Geef het bestand een naam..
- Laat ZONDER TE FILTEREN aan staan.
- Download
Ik heb in het mapje gpx een file gezet, 99.1 test 500pnt.gpx. Mijns inziens kun je hier goed op fietsen.
Henk,

Het is niet mijn intentie geweest om te klagen over je werk. Als het zo overkomt, dan hierbij mijn excuus. Ik ben erg blij met het werk wat je gedaan hebt.

Het is mij zelf wel eens overkomen dat ik niet goed oplette en eindigde met een halve track op de gps. Vandaar mijn tip.
Er zijn in die buurt veel campings. Soms wordt er gewisseld omdat de groep groter wordt. Het kon zijn dat ik dat gemist had.
Zijn er ook mensen die op maandag naar station Zwolle fietsen? Dan overweeg ik om mee te fietsen en vanaf daar de trein te nemen naar het noorden. Het is wat onlogisch, maar ik geloof de fietsroute naar Groningen wel :D
Bedankt voor het prachtige weekend en de organisatie! Jammer dat ik er vanavond en maandag niet bij kon zijn.

Hier nog een korte sfeerimpressie van de afgelopen dagen: http://ismieke.blogspot.nl/2014/04/over ... -2014.html
Beste Lex,

Van harte bedankt voor het fantastische weekend. Je hebt de campings zorgvuldig uitgezocht. Zowel op zaterdag alsmede op zondag stonden we op een leuke en vriendelijke camping: beheerd door mensen die echt ingesteld zijn op fietsers met een tentje achterop.
Natuurcamping Tyencamp heeft een leuk dagverblijf. Je kunt ook er lekkere biertjes (gelukkig géén Heineken) en koffie kopen.
Camping Hortsmannsbos in Gasselte is rustig in de natuur. Géén wildwaterglijban of disco, maar wel mooie plekjes in het bos. Picknicktafels aanwezig. Het kampvuur was al klaar om aangestoken te worden. Bij de camping is een café/terras met schappelijke prijzen. Ook niet ver van het dorp en de LF-Saksenroute van Groningen naar Enschede.
Ben je daar op de fiets in de buurt, dan is dit écht een aanrader!

Tot een volgende keer Lex!
Lex,

Ik heb je vanochtend helaas niet meer in persoon kunnen bedanken maar het was allemaal perfect geregeld met prachtige camping(tje)s.

En Henk, bedankt voor de route. Hij was erg mooi.

Foto's volgen later nog.
HansvanderVeeke schreef:En Henk, bedankt voor de route. Hij was erg mooi.
De routes zijn door Lex gemaakt. Ik heb de routes alleen digitaal gemaakt.
henkk schreef:
HansvanderVeeke schreef:En Henk, bedankt voor de route. Hij was erg mooi.
De routes zijn door Lex gemaakt. Ik heb de routes alleen digitaal gemaakt.
Lex, bedankt voor de routes. Ze waren erg mooi.
En nog wat lichtbeelden. Ik hoop dat ze via deze link te zien zijn.

Sta je op een foto en heb je liever niet dat die openbaar is, stuur me dan even een PB. Dan haal ik de foto weg.
Was een heerlijk weekend! Lex, heel erg bedankt voor de organisatie!

Karlijne
Wat een fijn weekend! Lex, bedankt voor de mooie tocht en voor de prachtige campings, schitterende natuurcampings met voldoende plaatsen voor iedereen.

Alle anderen bedankt voor het fijne gezelschap.

@ Hans, mooi foto-verslag!!
Fantastisch weekend en erg gezellig! Bedank aan de organisatie!!

Groetjes Ferry
Inderdaad een heel goed geslaagde paastocht. Natuur en cultuur met een slinger door Veenhuizen en het voormalig kamp Westerbork. Dank je wel Lex en Henk.
Loes
Beste Fietsvrienden

Geweldig mooi weekend gehad.
Genoten van al het mooie dat Drente heeft te bieden.
Alle deelnemers en Lex en Henk bedankt.
Hier nog een link met wat foto's.
Als je er liever niet op staat laat, het even weten dan haal ik hem er af.
Tot de volgende tocht.
Groetjes Henk de Leeuw

https://plus.google.com/116930311380828 ... v37j6vTRbf
Alles wat ik zou willen zeggen is hierboven al gezegd. Het was een prachtig weekend met super organisatie van Lex! Dank!

Hierbij wat foto's en ook hier geldt, wil je er liever niet op staan, laat het even weten.

Naar de foto's

Groet,
Ook namens mij bedankt! Onder andere voor het geweldige weer zondag :)
Mijn eerste weekend, en heb me vermaakt.

Ook van mij een aantal foto's.
Wellicht wat later dan alle andere commentaren, maar ook ik heb het goed naar mijn zin gehad met de Paastrektocht.

Ook ik heb een paar foto's geschoten die ik met jullie wil delen via http://www.richardb.nl/wf