Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 1 september 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 1 september 2013

We fietsen het rondje van deze maand ‘tegen de klok in’.

We starten op het Ledig erf om 11.00 uur.

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de route zien en downloaden.

http://routeplanner.fietsersbond.nl/#ro ... erences=63

Henk
Leuk, maar dan ben ik nog op de Harskamperdennen.
Ik denk dat er wel meer op de Harskamperdennen zijn. Mooie route van HKD -> Utrecht. Is dat wat?
Dat klinkt goed.
Tja… ik ga ook naar de HKD. Bij de bespreking van het rondje voor september hebben we niet stil gestaan bij de HKD.

We kunnen het volgende doen;
1 het geplande rondje zo laten staan voor de ‘thuisblijvers’,
2 het rondje verplaatsen naar 8 september,
3 het rondje verplaatsen naar 6 oktober.
Wat mij betreft gaat het rondje gewoon door.

Misschien leuk om als alternatief het rondje naar Deventer te doen.

Zijn er nog medestanders/ fietsers.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ik laat helaas weer verstek gaan. Oktober moet het dan toch eindelijk weer een keer lukken om erbij te zijn.
Hoi,

Ik weet niet of er nog veel mensen het rondje Utrecht morgen gaan doen. In elk geval zal ik er met Roeland zijn.
hoi pippeloi, ik dus.
tot morgen
helaas... maar ik zal aan jullie denken :wink:
Hebben jullie het geplande rondje gedaan of zijn jullie naar Deventer geweest?
Hoi Henk,

Wij hebben een alternatief rondje richting Hilversum gedaan.

Het was harstikke leuk met z'n drieen.

Wat mij betreft in oktober het "rondje" Deventer.

Edwin
Als ik kan, fiets ik graag mee naar Deventer!
Voorstel;
We fietsen zondag 6 oktober Deventer – Utrecht 120km.

We starten om 10:45uur voor de ingang van station Deventer Centraal centrum zijde. Er vertrekt uit Utrecht om 9:35 uur sp.11a een trein richting Deventer zonder overstap.

We fietsen zondag 3 november het rondje van september 94km.

Zonder tegenbericht plaats ik maandag het bovenstaande op de activiteitenkalender.
Het lijkt me sterk dat die trein er maar 10 minuten over doet ;) Welke van de twee hele uren klopt niet?

Wat mij betreft wordt dit overigens te vroeg voor de start, dan haak ik af, 11 uur vertrek vanuit Utrecht is wat mij betreft nog steeds ideaal.

Jaap
Jaap, bedankt voor je opmerking. Ik heb het tijdstip aangepast.

Ik denk dat als je om 11.00uur de trein neemt uit Utrecht dan ben je om 12:00 uur in Deventer en dan nog 120km te gaan fietsen wordt het wel erg laat.

Ik wacht de reacties even af voordat ik het op de activiteitenkalender plaats.
Jaap, is het voor jou een aanvaardbaar compromis om de trein van 10:35 uur uit Utrecht te nemen? Dan heb je een directe trein zonder overstap en starten we om 11:45 uur.
Mijn voorkeur gaat gezien de te fietsen afstand uit naar vroeg vertrekken vanuit Deventer.

10.45u. is wat mij betreft prima.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Henk,
Waarschijnlijk wel. Lijkt me qua planning voor dit rondje hoe dan ook het meest optimale. En laat het rondje verder vooral niet van mij afhangen ;) .
groet, Jaap
Nieuw topic gestart.