Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 7 augustus 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 7 augustus 2013

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'.
Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en autoluwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Rond 22.00 uur zijn we weer terug.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.
De weersomstandigheden vormden zelden een spelbreker.
Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 7 augustus, 4 september, 2 oktober, 6 november, 4 december en 1 januari.
Het is de bedoeling dat we een andere kant van A'dam een beetje gaan verkennen; richting Aalsmeer en een koffiestop in Uithoorn.
Hou de weersvoorspelling in de gaten want de afgelopen dagen zijn voor woensdag alle weertypes voorbij gekomen.

Tot woensdagavond 19.00 uur bij de FEBO (Berlagebrug).
Ik fiets mee (na een speciaaltje en patatje-met :lol: )

(tenzij het echt heeeel hard regent)
De regen schuift heeeeeel langzaam op, maar ik ga erbij zijn.
En neem je zwemspullen mee, dan nemen we een lauwe duik in de Amstel :lol:.
Heerlijk die druppelende regen vandaag. Droogt nagenoeg even snel als dat hij valt. Jammer dat hij is afgelopen.
Fijn rondje.., en geen druppel regen!
Toch ben ik heeeeel erg nat geworden :P.

Heerlijk gefietst trouwens, en complimenten over de route. Ik kwam door een gebied waar ik vaak kom (boven Aalsmeer) op nieuwe wegen!
Ben weer terug van fietsvakantie in Italië.
Leuk te lezen dat het weer een geslaagd Rondje was.
Op 4 september ben ik er weer bij.