Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 5 jaar Rondje Amsterdam, 5 juni 2013 - Forum Wereldfietser

5 jaar Rondje Amsterdam, 5 juni 2013

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'.
Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).
Op 5 juni as. fietsen we het 60e Rondje Amsterdam. Daar maken we iets extra bijzonders van.

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Rond 22.00 uur zijn we weer terug.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.
De weersomstandigheden vormden zelden een spelbreker. Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 5 juni, 3 juli, 7 augustus, 4 september, 2 oktober en 6 november.
Koert, ik heb je gisteravond gemist.
Reinier was heel stoer door met zijn oude stadsfiets mee te rijden en dat met die harde wind!
Misschien kom ik volgende maand wel met de sjieke fiets langs. Ik zou maar vast gaan trainen :)

De thee met appeltaart was deze maand ook al best speciaal. Dankjewel!
Ha, Op een oude stadsfiets moet je het leren, toch? Daarna kan je dat Roloffstuff pas echt waarderen. Ik zat gisterenavond in Para op de fiets; geen harde tegenwind maar wel een enorme tropische regenbui op mijn kop. En dat allemaal voor het goede doel. Ha, ha.
Op 5 juni ben ik er uiteraard weer bij.
De weersverwachting voor woensdagavond is prima. En het blijft ook lang licht. Dus voor een feestelijk Rondje Amsterdam perfecte omstandigheden.

Wat denken jullie van 't Twiske en het Waterland en een terrasje bij 't Sluisje op de Nieuwedammerdijk?
De weersverwachting voor woensdagavond is prima. En het blijft ook lang licht. Dus voor een feestelijk Rondje Amsterdam perfecte omstandigheden.

Wat denken jullie van 't Twiske en het Waterland en een terrasje bij 't Sluisje op de Nieuwedammerdijk?
Wij zijn van de partij!
Koert schreef:Wat denken jullie van 't Twiske en het Waterland en een terrasje bij 't Sluisje op de Nieuwedammerdijk?
Als kersverse noorderling vind ik dat nou een prima plan :D
Sounds good!
Count me in Koert 8)
Ik kom ook! Een keer eerder mee geweest vorig jaar!

Patrick
Mooie route rechtsom de Hoep met captain James in een meer dan stevig tempo, Drankje bij de brug (dank Koert), terug zeer ontspannen via Abcoude en Driemond terug naar Amsterdam. Fantastisch weer, en een erg mooie zonsondergang tussen de Philips- en Amsteltoren. Over St Jacobsschelpen en Palencia via Noorwegen, de vakantiebestemmingen gaven veel plezier.

Graag tot de volgende keer, gr Hans