Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 5 mei - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 5 mei

Anneke schreef:
Mooi weer breng ik meestal wel mee is gebleken
behalve in de Ardennen dan toch :wink:
Dat je me dáár nou aan moet herinneren, ai...
Anneke schreef:maak je een nieuw topic aan voor de rit van 5 mei?
Bij deze.
Ik zal een leuk rondje bedenken richting NW, zonder overlap met het vorige rondje in die richting, rekening houdend met antieke auto tochten, groepen zingende bejaarden, stoere motormuizen en "keep them rolling". Want het is zondag én bevrijdingsdag.

Frank
Leuk dat je deze ronde gaat organiseren. Ik ben dan in het noorden, dus helaas kan ik niet meefietsen. Maar dan kan ik de route nog eens nafietsen. Veel plezier met het uitstippelen van deze bevrijdingsroute.
Rondje Utrecht 5 mei wordt een bevrijdend rondje langs watertjes en rivieren van het Groene Hart. Bevrijd van bossen en struiken van de zandgronden, met vrij zicht over de weilanden van het immer groene veen.

De GPX track
Op Google Maps

Korte beschrijving:
langs de Vecht Utrecht uit
Amsterdam-Rijnkanaal over met de pont
langs Angstel, aanvankelijk grasdijkje, dan verhard, naar Baambrugge
langs Winkel en Waver om natuurgebied Botshol
langs Amstel en Kromme Mijdrecht naar Woerdense Verlaat
langs Grecht (grasdijkje) en Mijzijde richting Kanis
van Kanis langs Haarzuilens terug naar Utrecht

Afstand ca 85 Km
Begin en eindpunt KopiSusu, Jan Pieterszoon Coenstraat 69
Vertrek om 11.00 uur ?? Ik zou wel vroeger willen maar misschien is dat niet prettig voor mensen van ver.

Maar nu eerst het off road weekend.

Frank
Hoe snel fietsen jullie ongeveer?
KopiSusu...leuk dat daar vanaf de zomer ongeveer een tafel komt te staan waar ik aan meegewerkt heb, via www.tafelboom.nl
Dus als er tzt weer rondjes vanaf die locatie starten en eindigen, is het extra leuk als ik dan nog kan nadrinken aan "mijn" tafel.

Fijne tocht! En tot een andere keer.
Leuk rondje Frank. Ik zal er bij zijn.

Voor de nieuwelingen onder ons. We fietsen ongeveer 20-22 km/u.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ik ga mee!
Weersverwachtign voor zondag: wisselende bewolking, droog, 15 tot 17 graden en zuid-west 2. Heel lekker fietsweer!

Gewijzigd: iemand bezwaar tegen een half uurtje vroeger? 10:30 uur vertrek vanaf KopiSusu, J..P.Coenstraat 69?


Frank
Helaas, ik kan niet mee. Die dag heb ik een verjaardag bij vrienden.
Frank,

Ik weet niet of iedereen je voorstel voor 10u30 nog gaat lezen. Ik moet van Amsterdam komen dus voor mij liever 11u, maar 10u30 kan ook hoor als de meerderheid dat wil! Moet gewoon ff weten voor de trein :D

Groetjes,

An
Ik stel voor dat we er 10.30u. staan en dat we dan zien wie er allemaal aanwezig is. Kunnen we altijd ter plaatse nog beslissen iets later te vertrekken.

Groeten,
Edwin
edwinvanooijen schreef:Ik stel voor dat we er 10.30u. staan en dat we dan zien wie er allemaal aanwezig is. Kunnen we altijd ter plaatse nog beslissen iets later te vertrekken.

Groeten,
Edwin
Prima. Je hoeft niet alleen te staan wachten, ik ben er om 10:30 uur

Frank
Ik weet niet of iemand het nog leest, maar het ziet er niet goed uit met de treinen tussen Amsterdam en Utrecht vandaag! Ik probeer er om 10u30 te staan, duimen maar! Als ik er 10u45 niet ben, vertrek dan gerust, dan trek ik mijn plan wel.

Groetjes,

An
Annetje schreef:Ik weet niet of iemand het nog leest, maar het ziet er niet goed uit met de treinen tussen Amsterdam en Utrecht vandaag! Ik probeer er om 10u30 te staan, duimen maar! Als ik er 10u45 niet ben, vertrek dan gerust, dan trek ik mijn plan wel.

Groetjes,

An
er staat een trein vast tussen cs en Bijlmer, je mag met je kaartje ip de metro. Verder normaal. Tor straks, Frabk
Klopt, ik zit op een trein die rijdt maar we moeten om langs Hilversum :-)
Annetje schreef:ik zit op een trein die rijdt maar we moeten om langs Hilversum :-)
Hou vol. Ik zit al op het terras van kopisusu, in de zo'n, niet erg om even te wachten :)
Mooi rondje gefietst via Haarzuilens en Kanis lang de vinkeveense plassen, waar we gastvrij zijn ontvangen met koffie en cakesjes bij Frank thuis.

Frank, een prachtige route.

Tot de volgende keer.

Edwin van Ooijen
Ja, de tweede helft was zo mooi, dat ik 'm twee keer gedaan heb :-)

Eigenlijk gewoon een hartstikke goed idee om het elke week door een ander te laten organiseren. Ook al woon je al 20 jaar in het midden van de provincie, je komt toch op verrassend mooie plekken.

Henk doet de volgende (maar het wordt geen rondje).
Ben benieuwd!