Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttocht 9 - 10 - 11 - 12 mei in het Brabantse Land - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttocht 9 - 10 - 11 - 12 mei in het Brabantse Land

Het leven is goed in het Brabantse land.....
De fietstocht gaat deze keer door het Brabantse landschap met op 10 mei een groot feest bij Hetty en Lauran in Oudenbosch.

Dag 1: ± 80 km. Eindhoven-Alphen
Vertrek: 10 uur vanaf centraal station Eindhoven
Knooppunten: richting 97- 96- 02- 91- 03- 04- 48- 36- 49- 24- 20 - 23- 03- 25- 26- 27- 28- 69- 98- 93- 94- 96- 95- 99- 47- 48- 01- 38- 50- 77- 35- 74- richting camping

Camping Landgoed de Hoevens
Goorstraat
Alphen
Tel: 06-53266307
Kosten: Euro 10,00 p.p.

Hemelvaartdag wordt gezien als een zondag. Je kunt dus al vóór 9 uur gebruik maken van de trein.
Met hemelvaart zijn de supermarkten in Baarle Nassau en Poppel geopend.


Dag 2: ± 75 km. vertrek 10 uur Alphen-Oudenbosch
70- 72- 67- 66- 63- 79- 24- 46- 48- 49- 60- 59- 58- 30- 28- 29- 37- 38- 84- 36- 83- 82- 33- 47- 48- 45- 08- 07- 44- 02- 20- 04- 78- 75- 73 (Bosschenhoofd)
Aan de rechter kant ziet men vliegveld Seppe. Men neemt de Pastoor Breugelstraat; spoor oversteken; rechtdoor blijven rijden; de weg gaat over in Vaartweg; iets verder op rechtsaf naar de
Geyzestraat

Kamperen bij Hetty en Lauran,
Geyzestraat 6
4731 SL Oudenbosch
Tel: mobiel 06 125 86 662
http://www.bikefeeling.nl


Hetty en Lauran zijn 25 jaar getrouwd en dit willen zij samen met ons vieren. Ons wordt een geheel gratis overnachting op een zeer groot veld, avondeten en ontbijt aangeboden. Hetty en Lauran zorgen voor een overdekte tent. Ook zullen er mobiele toiletten komen en 1 douche.


Graag duidelijk aangeven of je hierbij aanwezig bent.


Dag 3: 70-75 km. vertrek ±10 uur Oudenbosch-Drunense Duinen
Vanaf Hetty/Lauran LA.Geyzerstraat, LA. Nattestraat, 1e weg RA. Slikstraat, kruispunt rechtdoor, LA. Oude Antwerpse Postbaan en volgt knooppunt 5- 35- 41- 01- 53- 54- 55- 72- 71- 70- 68- 99- 94- 92- 91- 90- 34- 88- 40- 30- 28- 29- 13- 16- 17- 19- 23- 22

Minicamping De Hoefstal
Horst 7A
5171 RA Kaatsheuvel
Tel: 0416-852779
Kosten: Euro 10,00 p.p.

Om 19.00 uur zal tevens de Ledenvergadering gehouden worden.
Op het terrein is een overkapping aanwezig, die we hiervoor kunnen gebruiken.


Dag4: ± 50 km. vertrek ±10 uur Drunense Duinen-Den Bosch
22- 32- 36- 35- 95- 96- 77- 78- 83- 25- 30- 73- 34- 72- 33- 21- 15- 14- 71- 75- 58- 57- 56- 59- 53 Centraal Station in Den Bosch


Hoe werkt het?
• Je bent lid van De Wereldfietser
• Je fietst met volle bepakking
• De kosten van de camping wordt centraal opgehaald en betaald aan de
campingeigenaar
• Er zijn geen organisatiekosten
• Eten verzorg je zelf, behalve op vrijdag. Dan wordt het door Hetty en
Lauran geregeld
• We fietsen in recreatief tempo, 16-22 km per uur en splitsen ons in kleinere
groepen met ongeveer gelijke interesse en tempo

Aanmelden:
• Geef je bij voorkeur op door een email te sturen naar mathi192@planet.nl
(anita mathijssen) of cathy.tinnevelt@kpnmail.nl (cathy tinnevelt)
• Je hoeft niet alle dagen mee te fietsen, minder kan ook. Geef dit dan s.v.p.
duidelijk aan
• Hetty en Lauran willen graag weten hoeveel personen er komen. Dit i.v.m.
het bestellen van eten. Geef dus duidelijk aan of je op deze avond
aanwezig bent

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, enz. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheids-verzekering.
Gezien, aangemeld, we hebben er zin in!
Wie heeft het mooie weer besteld? ;-)
Voor mij wordt dit de eerste kennismaking. Zojuist aangemeldt

Ik ben er dus bij 8)
Vlak na de wereld fiets beurs gaan Hetty en ik naar Zuid Spanje, Andalucie. We moeten fietsen gaan testen. Dat word zwaar werk. :cry:
Maar ruim op tijd zijn we weer terug, want ik lees dat er een feestje is in de buurt en daar willen we graag bij zijn. :D
lauke schreef:Vlak na de wereld fiets beurs gaan Hetty en ik naar Zuid Spanje, Andalucie. We moeten fietsen gaan testen. Dat word zwaar werk. :cry:
Maar ruim op tijd zijn we weer terug, want ik lees dat er een feestje is in de buurt en daar willen we graag bij zijn. :D
Ha die Lauke en Hetty,

Spanje is ook heel leuk en jullie houden van een lekker wijntje. Het weer is in ieder geval beter dan hier.
Jullie komen wel net aan in de Semana Santa! De week voor Pasen. Een echte Spaanse gebeurtenis. Heel Spanje is dan 's avonds op de been. Lekker eten en drinken op de pleinen en pleintjes. Een groep Spanjaard bij elkaar is altijd een gekakel van jewelste. Totdat het klinkt: rom-bom-rom-bom-bom! Een stoet van puntmutsen komt de hoek om. Het publiek is ineens muistil. Als het door tientallen stoere mannen gedragen loodzware platform met een beeld van het lijden van Jezus Christus of met zijn moeder Maria voorbij is breekt een denderend applaus uit. Daarna gaat iedereen verder met eten, drinken en kakelen, totdat de volgende stoet de hoek om komt.
Hoe staat het met de animo voor deze tocht ?
Dat vind ik ook een interessante vraag. Hoeveel ruimte is er eigenlijk? Wij zijn aangemeld, maar horen we verder nog iets? Of zien we elkaar gewoon bij het Station in Eindhoven en wordt er daar afgevinkt? Hoe gaat dat?
(voor de duidelijkheid: wel een bevestiging van onze aanmelding ontvangen).
Polling schreef:Dat vind ik ook een interessante vraag. Hoeveel ruimte is er eigenlijk? Wij zijn aangemeld, maar horen we verder nog iets? Of zien we elkaar gewoon bij het Station in Eindhoven en wordt er daar afgevinkt? Hoe gaat dat?
(voor de duidelijkheid: wel een bevestiging van onze aanmelding ontvangen).
Hier even een berichtje over de hemelvaarttocht. Op dit moment hebben we 33 aanmeldingen. We hebben plaats voor max 60 personen. Iedereen die zich bij Anita of mij heeft aangemeld heeft al een email ontvangen dat ze op de lijst staan ingeschreven. Een paar dagen van te voren zal ik nog aan iedereen waar we het email adres van hebben (sorry, Merida75 heb ik geen email adres van) een berichtje sturen.
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor Hemelvaartsweekend
Gr. Antonio :lol:
cathy schreef:
Polling schreef: (sorry, Merida75 heb ik geen email adres van) een berichtje sturen.
Excuus . U heeft een pb.
De digitale route kun je hier downloaden;
https://www.dropbox.com/sh/0e7k8w5plf84qqx/330rML0J8V?m
Ik heb me opgegeven voor de fietstocht, maar de kans is zeer groot dat ik niet mee kan fietsen. Ik heb tijdens de paastocht beide knieën ernstig overbelast waardoor ik op dit moment nauwelijks nog kan fietsen. Het herstel duurt veel langer dan mij lief is :cry: Wel heel erg jammer, want ik keek er erg naar uit. Eerst maar eens zover revalideren dat ik weer op de fiets naar m'n werk kan.
Ik ben van plan, mits het weer een beetje redelijk is, om na de Hemelvaarttocht naar de Pinkstertocht te fietsen.

Hieronder heb ik een ‘link’ geplaatst waar je de geplande route kunt zien.
http://www.bikemap.net/route/2082322#la ... ts_terrain

De afstand Den Bosch – Steenwijk is ± 300km. Er is keuze tussen 4 dagen 75km of 3 dagen 100km.
Als je mee wil fietsen laat mij dit dan even via een ‘pb’ weten.
volgens weeronline gaat het mooi weer worden met Hemelvaart! :lol: :lol:
Zijn er ook deelnemers die al de nacht van woensdag op donderdag willen staan op een camping in de buurt van Eindhoven.
Goed idee Bert!

Ik ga op woensdagavond die kant op.
Misschien is er een camping net buiten Eindhoven te vinden, langs de route richting Alphen, zodat we niet om 10:00 naar het station hoeven.
johntelleman schreef:Goed idee Bert!

Ik ga op woensdagavond die kant op.
Misschien is er een camping net buiten Eindhoven te vinden, langs de route richting Alphen, zodat we niet om 10:00 naar het station hoeven.

Ha die John,

Bij Veldhoven is een boer'ncamping. Dat is niet ver van knooppunt 36, waar de route langs komt. www.campingdeveldhoeve.nl
Ik heb met de boer gebeld. Hij wist niet zo goed wat hij met fietsers aanmoest, omdat hij een tarief heeft dat uitgaat van een grote tent en caravan. Het leek mij echter een zeer schappelijke kerel met wie je een leuke afspraak kunt maken. Hij had zeker nog ruimte met Hemelvaart.
Nog dichter bij knooppunt 36 ligt boer'ncamping Het Dekske: www.campingtdekske.nl
Bij knooppunt 36 kunnen we dan de officiele route oppakken.

Groetjes,

Bert
Hallo Bert, John,

Ik doe mee. Als het lukt qua werk vertrek ik al een of twee dagen eerder vanuit Amsterdam. Ben dus woensdagavond in de buurt van Eindhoven.

Gaele
Wij sluiten later pas aan vanwege een tourtochtje van Douwe en een erg leuke filmopdracht van mij. We zullen zaterdagavond op het feest van Hetty en Lauran zijn - dat hebben we ze beloofd en bovendien moeten we ze namens Bas en Inge kussen.
eindgebruiker schreef:Hallo Bert, John,

Ik doe mee. Als het lukt qua werk vertrek ik al een of twee dagen eerder vanuit Amsterdam. Ben dus woensdagavond in de buurt van Eindhoven.

Gaele
Hoeveel mensen willen er woensdagavond al op een camping bij Eindhoven staan? Dan ik beide boer'n over de mogelijkheden en de voorwaarden en maak een keuze. Ik denk dat Het Dekske: www.campingtdekske.nl de beste optie is. Er is niet ver van deze boer'ncamping een supermercado.
Ik heb ook wel interesse



Mario