Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsbijeenkomst Wereldfietser - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsbijeenkomst Wereldfietser

Nieuwjaarsbijeenkomst op zondag(!) 9 januari 2005

Traditiegetrouw is dit de bijeenkomst waar alle leden van de Wereldfietser bij elkaar komen om het nieuwe fietsjaar in te luiden. Naast de mogelijkheid om je enthousiaste plannen te vertellen en meegenomen fotoboeken, laptops en routekaarten te bewonderen, zal de activiteitencommissie de jaarplanning voor 2005 presenteren. Er kan al vast verklapt worden dat de grote successen van 2004 zeker zullen worden herhaald, ook staan er weer enkele verrassende nieuwe activiteiten op het programma. Het beloofd een jaar te worden als een goed gevulde oliebol: met heel veel appels, krenten en rozijnen! Maar mocht je vinden dat het nog niet genoeg is, er kan vast nog wel wat bij.
De middag begint om 13:00 uur en eindigt om 17:00 uur.
NB. Dit jaar op zondag in plaats van zaterdag!!
Locatie: Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht.
Kosten: de entree is gratis!
Wil je meer informatie, of wil je op deze dag een dialezing geven, neem dan contact op met Freek Verbakel; Freek@wereldfietser.nl

NIEUWJAARSBIJEENKOMST WERELDFIETSER ZONDAG 9 JANUARI 2005

Toegevoegd aan de line-up van de nieuwjaarsbijeenkomst:
- dialezing over Taiwan door Bert Sitters
- geweldige fotos van Paul Jeurissen en Grace Johnson (zie ook http://web.inter.nl.net/users/projectio ... ca/cycling_
landscapes/gallery_1/01_index/01_index.htm

Kom dus naar de gezelligste dag van het jaar!!

Alhier een hevig afgeslankte link :Cycling landscapes

Groet,

Paul

En nóg een aanvulling voor de nieuwjaarsbijeenkomst:

Ook zal er een dialezing te zien zijn van BOLIVIA!!
Marco de Wit verzorgt de plaatjes en de praatjes.

Komt dat dus allen zien, de foto's van Paul en Grace, dia's van Taiwan en nu dus ook Bolivia!!

Tot zondag de 9e januari!

De Activiteitencommissie van de Wereldfietser

Helaas was er geen plaats meer over een lezing van Bhutan, maar die kun je zien op woensdagavond 19 januari als je in de buurt bent. De avond er voor geef ik een lezing over een tocht van Amsterdam naar Indonesie en de donderdag erna over Lesotho en een rondje Vicotriameer.
Je moet er alleen voor naar Bandar Seri Begawan komen, dus ben je in de buurt, kom langs!

Beste Wereldfietsers,

Helaas kan ik niet aanwezig zijn op de nieuwjaarsbijeenkomst. Zit op mijn fietsje ergens in Senegal. Jammer....ik had graag iedereen persoonlijk een heel mooi 2005 toe willen wensen. Heel veel plezier in Utrecht en we zien elkaar snel weer.

Groet,
Marco en Lisette
IDEE: TOEGANGSGELD VOOR DE NIEUWJAARSBIJEENKOMST VAN €5,- VOOR GIRO 555!!!


Wat vinden jullie van dit idee? De nieuwjaarsbijeenkomst is normaal gratis voor alle leden van de Wereldfietser. Voor één keer moet daar maar eens verandering in komen denk ik. Toegangsprijs van €5,- (meer mag natuurlijk ook) die door de wereldfietser wordt overgemaakt op giro 555.
Oke, oke.....ik weet het......nu zeggen jullie, da's een mooie die Marco...hij is er zelf niet......!
En dat klopt. Maar wellicht is het idee zo goed dat iemand dit kan oppakken. Twee biertjes minder en Azië kan weer een stukje verder.

Doen!

Groet,
Marco

Eric,

Waar is Bandar Seri Begawan? Is dat een cultureel centrum in de buurt van de Borneostraat? Kan ik daar ook een biertje drinken? Oh, helaas. Ik kan niet. Ik moet zelf een lezing geven in Zwolle. Geef je nog later in de maand januari lezingen Bhutan?

Ik zou geen entree-geld vragen voor de nieuwjaarsbijeenkomst.

Alle gebeurtenissen waar ik via TV en krant van op de hoogte ben hebben mij diep geraakt en ik heb dan ook geen moment getwijfeld over het storten van een flinke donatie.
Maar ik vind dat iedereen dat voor zichzelf mag bepalen, de een kan ook meer missen dan de ander.
De gemiddelde wereldfietser heeft waarschijnlijk net zo gereageerd als ik en heeft allang veel meer dan 5 euro gedoneerd.

Helaas ben ik ook niet van de partij: in plaats van een fiets heb ik op 9 januari als alles goed gaat een snowboard aan mijn voeten.. 8)

johan

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst a.s. zondag zullen we geen entree heffen. We zijn een vereniging waar vrijheid en vrijblijvendheid hoog in het vaandel staat. Dat handhaven we nu ook.
Wel zal er een pot komen te staan waarin iedereen naar hartelust geld kan storten voor de aardbeving in Azië. Op die manier kunnen we ook een aardig bedrag inzamelen. De Wereldfietser zorgt ervoor dat de volledige inhoud van de pot gestort wordt op giro 555.

De Activiteitencommissie

mooooiiii.............!
Goed dat het wordt opgepakt.
Vanuit Afrika wens ik jullie een heeeeeel goed 2005..

Van mij ook alvast een goed nieuwjaar toegewenst. Ik ben er zondag niet bij, mag weer hardlopen in Egmond.

Hardlopen in Egmond?
Dat is toch maar 21 km...? Daar kom je je bed toch niet meer voor uit, of wel? Jammer dat je er niet bij bent, maar veel plezier in Egmond (kan nooit zo leuk worden als in Utrecht...)

Freek
In de aankondiging van de nieuwjaarsreceptie melde ik dat ik een aantal lezingen geef in Bandar Seri Begawan. Dick dacht dat Bandar Seri Begawan een buurthuis was. Niet dus. Ik geef een aantal lezingen (een keer raden waarover) in Brunei. Bandar Seri Begawan is de hoofdstad van dit zeer rijke oliestaatje. De lezingen vinden komende dinsdagavond en donderdagavond plaats in het BSP Guesthouse Panaga in Seria. (+673 3372654)

Dus ben je wereldfietser die op Borneo aan het fietsen is? Je bent bij deze van harte welkom. De lezingen gaan over Rondje Victoriameer. Lesotho en Amsterdam - Indonesie enb worden gegeven in het Engels. Je kunt je telefonisch aanmelden bij het BSP Guesthouse.

Terimakasi

Eric Schuijt