Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 7 op 3 maart, vertrek 11 uur - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 7 op 3 maart, vertrek 11 uur

Volgende rondje Utrecht staat gepland op 3 maart.
Vertrek 11 uur, startpunt is Cafe KopiSuSu (en NIET Ledig Erf zoals normaalgesproken!!) .

groet, Anneke
Ik ben weer van de partij. Hopenlijk is het weer iets beter, dan gisteren.

met vriendelijke groet,
Edwin
Over een week alweer tijd voor het volgende rondje Utrecht. Hopelijk is dan de winterse kou een beetje uit de lucht, zodat we ditmaal een rondje west kunnen rijden. Indien teveel wind of regen, duiken we de bossen in als alternatieve route.

Startpunt: Cafe KopiSuSu (en niet Ledig Erf!) om 11 uur

Route: 3 maart
Ik zal er bij zijn :)
Verwachting van het weer 1-5 graden boven nul, weinig regenkans en een NW wind kracht 3. Dus tweede helft wind in de rug. Prima!

Groet,
Ik fiets waarschijnlijk ook weer mee.

Als ik op KopiSuSu google vind ik het volgende adres: J.P. Coenstraat 69

Klopt dat?
Klopt dat?
Ja, de track begint daar ook :-)
Marc v G schreef:Ik fiets waarschijnlijk ook weer mee.

Als ik op KopiSuSu google vind ik het volgende adres: J.P. Coenstraat 69

Klopt dat?
Dat is op de hoek met de Kanaalstraat.

Groet,
Anneke schreef:Ja, de track begint daar ook :-)
Daar had ik nog niet naar gekeken :-)
Verwachting van het weer 1-5 graden boven nul, weinig regenkans en een NW wind kracht 3. Dus tweede helft wind in de rug. Prima!
8 graden inmiddels is de voorspelling! joehoe, de lente is in aantocht :D
Ik heb nog een kruidvat-treinkaartje om in Utrecht te geraken,

Maar zoals het eruit ziet wordt het toch een weekendtochtje naar De Vlagberg. :)
Waarschijnlijk ben ik er zondag toch niet bij, mijn agenda is nogal overvol de laatste dagen.
Ik zal erbij zijn, wordt mooi weer!

@Marc: Nou ging ik net je batterijen meenemen!
Ik was helaas nèt te laat terug van een weekje skiën, maar net op tijd terug op de touringcar-opstapplek bij vredenburg om jullie te zien langsfietsen.
Maar jullie zwaaiden niet terug.

Veel plezier!
Eric! We vroegen ons al af waar je was, omdat we je al een tijdje niet gezien hadden. Weekje sneeuw is ook lekker natuurlijk :-)
Volgende keer weer mee?

(met 9 man een mooi rondje waterrijk west gefietst)